زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

مزوتراپي مو چيست؟ , هزينه و قيمت مزوتراپي مو

مزوتراپي مو چيست؟ , هزينه و قيمت مزوتراپي مو

آذر ۹, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در , /توسط

مزوتراپي مو  : مزوتراپي به عنوان يكي از تكنيك هاي جراحي است كه در اين تكنيك ، ترزيق هاي ريز سطحي در زيرپوست بيروني و در بافت هاي هدف انجام مي شود.
در واقع مي توان اينگونه گفت كه مزو برگرفته از كلمه لايه مياني پوست است.در مزوتراپي ، تحريك مياني پوست انجام مي شود و سبب مي شود علائم ريزش كم شود.
مايعي كه در مزوتراپي تزريق مي شود داري مواد معدني ، اسيدهاي آمينه ، ويتامين ها و آنزيم ها مي باشد كه با توجه به نيازهاي بيماران عمل خواهد كرد.

روش مزوتراپي مو جز روش هاي مي باشد كه در بسياري از نقاط دنيا طرفداران زيادي دارد و كشورهاي اروپايي و آمريكا از اين روش براي درمان ريزش مو استفاده مي كنند و بسيار نتيجه بخش مي باشد. اين روش به عنوان يك روش ايمن و بدون درد شناخته شده است در صورتي كه توسط پزشك متخصص و در كلينيك هاي تخصصي مجاز و معتبر صورت بگيرد.

 

برخي از كارشناسان مي گويند كه مزوتراپي نسبت به ديگر روش ها براي بازسازي مو موثرتر مي باشد. در واقع مزوتراپي به صورتي است كه ماده را دقيقا همان جايي تزريق مي كند كه براي تقويت مو نياز مي باشد به صورتي كه رشد موها مي تواند انجام شود و زنده بماند و علاوه بر آن خنثي سازي مازاد دي هيدروتستسترون صورت مي گيرد و تحريك پذيري چرخه خون را به همراه خواهد داشت.


خدمات مرجع تخصصي كاشت مو در ايران و تهران | زولفينه

كاشت مو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت ابرو , كاشت مو طبيعي , كاشت مو به روش sut , كاشت مو به روش fit , كاشت مو به روش bht , هزينه كاشت مو , قيمت كاشت مو , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , مركز كاشت مو در تهران , كلينيك كاشت مو در تهران , كاشت مو به روش fut , كاشت مو به روش fug , كاشت مو به روش hrt , مقاله كاشت مو , مقالات كاشت مو , هزينه ترميم مو , قيمت ترميم مو

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك هاي كاشت مو در ايران و تهران مي باشد . از اين رو ارائه مقالات پيرامون درمان ريزش مو , كاشت مو و ترميم مو را در برنامه فعاليت هاي خود قرارداده است همچنين با گسترش وب سايت به معرفي داروها و شامپوهاي جلوگيري از ريزش مو و نيز و نيز معرفي گياهان دارويي و تغذيه مناسب در اين راستا مي توان از اهميت بالايي برخوردار باشد.

زولفينه

www.zolfineh.com

 


 

پروسه مزوتراپي چگونه است؟

در در قسمت هاي مختلف بدن مقدار كمي از دارو تزريق مي شود كه موجب مي شود تحريك فيزيكي و شيميايي صورت بگيرد و در نهايت التهاب كم شده و خنثي سازي مازاد دي هيدروتسترون انجام مي شود و پس از آن تحريك كلاژن صورت مي گيرد . اين روش مي تواند موجب شود اندازه تارهاي مو كم شود تا ريزش كاهش يابد و تا سبب رشد مو شود.

افراد در روش مزوتراپي براي نتيجه گرفتن شانس ۹۰ تا۹۲ درصد دارد و با توجه به گستردگي قسمت بدن زمان نياز است ولي به صورت كلي براي انجام آن زمان ۱۰ تا ۳۰ دقيقه مي باشد .

عموما براي تحريك رشد مو و انجام مزوتراپي ، ۱۰ جلسه نياز است . كارشناسان توصيه مي كنند كه در ۲ ماه اول ، هر دو هفته يكبار مزوتراپي انجام شود و بعد از آن تعداد جلسات را كم مي كنند به اين ترتيب بعد از ۳ ماه مي توان نتيجه كار را مشخص نمود كه هر ۳ ماه يكبار براي حفظ آن تكرار مي گردد.

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۰:۵۹ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :