زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

ماسك براي حجم دادن به مو

ماسك براي حجم دادن به مو

ماسك براي حجم دادن به مو : اگر شما هم از افرادي هستيد كه مي خواهيد هم سلامت باشيد و هم زيبا مي توانيد از مواد طبيعي كمك بگيريد ، دقت داشته باشيد لازم نيست هميشه براي مراقبت نمودن از پوست و مو هزينه هاي زياد پرداخت كنيد و مواد شيميايي گران قيمت بخريد يا ساعت ها در آرايشگاهها به سر ببريد بلكه روش هاي ساده و خانگي نيز وجود دارد كه مي تواند به كمكتان بيايد.

ماسك براي حجم دادن به مو

ماسك براي حجم دادن به مو

آيا تا به حال در منزل خود ماسك مو ساخته ايد؟يكي از مواردي كه مي تواند تاثير زيادي در سلامت مو داشته باشد ماسك هاي مو هستند.شما با تهيه كردن اين ماسك ها مي توانيد بسياري از مشكلات موي خود را برطرف نماييد و به بهبود وضعيت موها كمك كنيد.يكي از شناخته شده ترين ماسك ها ، ماسكهاي هستند كه در خانه تهيه مي شوند زيرا هيچ گونه مواد شيميايي نداشته و غالبا تاثير فوق العاده ي دارند.

روش تهيه ماسك براي حجم دادن به مو

براي اينكه يك ماسك مفيد براي حجم دادن به موهايتان تهيه كنيد مي توانيد خودتان دست به كار شويد و خيلي ساده در خانه هايتان اين ماسك را آماده نماييد.
براي شروع بايد ژلاتين ، شير گرم ، پودر كاكائو ، زرده تخم مرغ را داشته باشيد.براي تهيه كردن اين ماسك ژلاتين را در شيرگرم بريزيد و رقيق كنيد و فرصت بدهيد تا چند دقيقه ي بماند بعد پودر كاكائو و تخم مرغ را به آن اضافه نماييد و خوب مخلوط كنيد. ب

ه همين سادگي ماسك آماده است شما مي توانيد ماسك را روي موهاي خشك بريزيد و كاملا به تمام موها آغشته نماييد و بعد با يك كلاه پلاستيكي آن را بپوشانيد تا كمي گرم شود.پس از گذشت تقريبا يك ساعت شما مي توانيد با شامپو و آب خنك موهايتان را بشويد. زماني كه ميخواهيد موهايتان را خشك كنيد سر را به سمت پايين بگيريد و خشك نماييد تا شاهد حجم زياده موهايتان شويد.

كلنيك كاشت مو زلفينه آماده ي ارائه خدمات خود به تمامي مراجعه كننده گان است . مشاورين ما شما را با نحوه ي كاشت ابرو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت مو و … آشنا مي كنند و راهنمايي هاي لازم را در خصوص اين امر به شما ارائه مي دهند

 

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۱:۲۷ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :