زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

كاشت مژه دائم و طبيعي

كاشت مژه دائم و طبيعي : اول از هر چيزي بايد تعريفي دقيق از مژه را بدانيم . مژه به تارهاي موي گفته مي شود كه بسيار ريز و كوچك هستند و بر روي پلك ها قرار داشته اند و در واقع وظيفه آنها نگهداري و حفاظت از چشم در برابر گردوخاك، نور آفتاب و رطوبت است . هر كدام از اجزاي صورت خود در زيبايي كلي نقش مهمي داشته اند . مژه ها نيز در اين زيبايي جايگاه خاص خود را داشته اند . ميزان بلند بودن مژه ها و پر بودنشان و همچنين فرم آنها به صورت ژنتيكي مشخص مي گردد و در صورتي كه شما از افرادي بوده ايد كه مژه هاي بلند يا پرپشتي داشته ايد ولي دچار ريزش شده اند ممكن است به علت هاي زيادي باشد .

كاشت مژه دائم و طبيعي

كاشت مژه دائم و طبيعي

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

دلايل ريزش مو و مژه

ريزش مو همانطور كه در پاراگراف فوق بيان كرده ايم ممكن است به دلايل مختلفي رخ دهد كه مي تواند به موارد زير اشاره كرد :

  • وجود اختلالات تغذيه ي از جمله كمبود بيوتين ها ، كمبود اهن ، كمبود پروتئين ها
  • وجود مشكلات تيروئيدي شامل كم كاري تيروئيدي و پركاري تيروئيدي ، آلوپسي اره آتا ، لوپوس و …
  • اشعه درماني براي بيماراني كه تحت شيمي درماني يا داروهاي پرتويي قرار گرفته اند
  •  ايجاد عفونت هاي ويروسي و قارچي يا اختلال هاي لبه پلك و بيماري هاي اين چنيني مي تواند سبب ريزش مژه شود .
  •  داشتن حساسيت به موارد آرايشي
  •  داشتن مشكلات پوستي مثل پسيوريازيس ، اگزما و …
  • وجود عواملي مانند شيميايي ، تصادفات ، سوانح سوختگي و …

آيا كاشت مژه بصورت دائم و طبيعي موثر است؟

يكي از مواردي كه امروزه طرفداران زيادي بدست آورده كاشت مژه دائم و طبيعي است كه به زيبايي مژه و داشتن مژه هاي پرپشت و بلند كمك مي كند . خانم هاي زيادي هستند كه مشتاق اين نوع كاشت هستند و دوست دارند مژه هاي داشته باشند كه پرو بلند باشد تا زيبايي خودشان را تكميل كنند . البته لازم است بدانيد اين كاشت موثر مي باشد ولي مانند ديگر كاشت مو داراي قوانين و اصول خاص خود است . در اين كاشت به دليل حساسيت و ظرافتي كه وجود دارد بايد بسيار دقيق تر انجام شود و همين موضوع سبب شده تا تنها كلينيك ها و مراكز درماني خاصي اين نوع كاشت را انجام بدهند .

كاشت مژه دائم و طبيعي

كاشت مژه به داشتن صورتي زيبا كمك مي كند . و مهمتر از همه افرادي كه به زيبايي چشم خود اهميت زيادي را مي دهند با كاشت مژه مي توانند از اعتماد به نفس بالاتري برخ.ردار شوند . كاشت مژه بر روي پلك ها انجام مي گيرد و در زيبا نشان دادن چشم ها تاثير بسزايي دارد . اگر شما جز آن دسته از افرادي هستيد كه به زيبايي چشم هاي  خود اهميت مي دهيد , مي توانيد عمل كاشت مژه دائم و طبيعي را انجام دهيد .

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت كلنيك كاشت مو زلفينه سر بزنيد يا با رزرو وقت حضوري از مشاورين اين كلنيك در مورد كاشت ابرو , كاشت مو , ترميم مو و .. راهنمايي هاي لازم را دريافت كنيد .

برچسب ها: , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۲:۰۱ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :