زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

سن كاشت مو , سن مناسب براي كاشت مو چند است ؟

سن كاشت مو , سن مناسب براي كاشت مو چند است ؟

آذر ۱۶, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در , /توسط

سن كاشت مو , سن مناسب براي كاشت مو چند است ؟ :به زبان علمي به ريزش موي كه ارثي باشد يا آقاياني كه با طاسي مواجه هستند آلوپسي آندروژنيك گفته مي شود. برخي فكر مي كنند كه مصرف دارو مانند ماينوكسيديل، فيناسترايد و … مي تواند در چنين شرايطي موثر باشد ولي بايد بدانيد كه اين داروها تنها تا زماني مي توانند تاثير پذير باشند كه دارو را مصرف مي كنيد و بعد از آن براي فرد نيز عوارضي را به دنبال خواهد داشت و شما مجبوريد مصرف دارو را كنار بگذاريد و ريزش مو چندبرابر مي گردد.

 

در برخي از بيماران ريزش مو به حدي مي رسد كه حتي ميزان آن از گذشته نيز بيشتر مي شود و سوال مي شود چرا موهاي جلو با ريزش روبرو شده اند ولي موهاي پشت اصلا ريزش ندارد. در جواب اين سوال بايد اينگونه گفت كه موهاي كه در پشت سرهستند و يا همان بانك مو به شمار مي روند به هورمون ها حساس نيستند و دچار ريزش نمي شوند و اين موضوع تنها دليلي است كه براي كاشت مو ، موهاي پشت به عنوان بانك مو شناخته مي شوند.

مرورري به روش هاي كاشت مو

زماني كه كاشت مو در مراحل ابتدايي بود و هنوز مانند امروزه گسترش پيدا نكرده بود بسيار سخت بود و شخص متقاضي با بيهوشي فرآيند كاشت مو را سپري مي كرد و در واقع به عنوان يك عمل جراحي به شمار مي رفت.اما بعد ها به تدريج كاشت مو توانست پيشرفت هاي زيادي داشته باشد و ديگر مانند سابق سخت و پيچيده نباشد.

كاشت مو به روش fut

روش fut به عنوان اولين روشي بود كه در حوزه كاشت مو مطرح شد و در اين روش از پشت سر فرد يك نواري برش داده مي شد و سبب جداسازي گرفت ها از روي پوست مي شد بعد از آنكه گرفت ها برداشته شدند كاشت انجام مي شد و در نواحي جلوي سر كاشته مي شد البته اين روش عوارضي را نيز مانند بيهوشي،جراحي ، خونريزي و … به همراه داشت.

كاشت مو به روش fit

اين روش به عنوان دومين روش كاشت مو شناخته شد و براي اين به وجود آمد تا بتواند معايب روش قبل را نداشته باشد . در اين روش موها به صورت تك تك برداشته مي شدند و تكنسين با دست اين كار را انجام ميداد كه در نتيجه سبب مي شود تعداد گرفت هاي برداشته شده نصب روش fut باشند و كاشت مو با تراكم پايين صورت مي گرفت. در صورتي كه بخواهيم براي اين روش عوارضي را مطرح كنيم مي توان به دوران نقاهت ، خونريزي هاي شديد ، تراكم كم موها،عوارض جانبي ، برداشت هاي غير اصولي و … اشاره كرد.اين روش هم نتوانست سبب شود تا انتظارات افراد برآورده شود و معايب روش قبلي را نتوانست به صورت كامل بپوشاند.

كاشت مو به روش sut

در اين روش كاشت با دستگاه اتوماتيك صورت مي گيرد و مي توان در يك جلسه تا ۱۴۰۰۰هزار تار مو كاشته شود و ديگر عوارضي مانند خونريزي ، جراحي ،درد، دوران نقاهت و … را نداشته است.يكي از جديدترين و پيشرفته ترين روشي هاي كه در سطح دنيا هم اكنون از آن استفاده مي شود روش sut است.


خدمات مرجع تخصصي كاشت مو در ايران و تهران | زولفينه

كاشت مو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت ابرو , كاشت مو طبيعي , كاشت مو به روش sut , كاشت مو به روش fit , كاشت مو به روش bht , هزينه كاشت مو , قيمت كاشت مو , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , مركز كاشت مو در تهران , كلينيك كاشت مو در تهران , كاشت مو به روش fut , كاشت مو به روش fug , كاشت مو به روش hrt , مقاله كاشت مو , مقالات كاشت مو , هزينه ترميم مو , قيمت ترميم مو

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك هاي كاشت مو در ايران و تهران مي باشد . از اين رو ارائه مقالات پيرامون درمان ريزش مو , كاشت مو و ترميم مو را در برنامه فعاليت هاي خود قرارداده است همچنين با گسترش وب سايت به معرفي داروها و شامپوهاي جلوگيري از ريزش مو و نيز و نيز معرفي گياهان دارويي و تغذيه مناسب در اين راستا مي توان از اهميت بالايي برخوردار باشد.

زولفينه

www.zolfineh.com

 


 

سن كاشت مو چقدر است؟

سن كاشت مو يكي از اولويت ها و شرايطي است كه در كلينيك كاشت مو به آن دقت مي شود.پزشكان و كارشناسان مي گويند براي كاشت مو سن متوسط ۲۳ سال به بالا است. البته نبايد فراموش كرد كه دارا بودن شرايط كاشت مو به سن كاشت مو ربطي ندارد و با توجه به تغييرات مسائل ژنتيكي ديگر براي افراد سنين بالا تنها كاشت مو مطرح نيست و در صورتي كه فرد شرايط را داشته باشد مي تواند كاشت مو را انجام بدهد.

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۴۷:۳۷ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :