زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

مرطوب كردن پوست با برگ آلوئه ورا

مرطوب كردن پوست با برگ آلوئه ورا : اگر قصد داريد پوست خود را به صورت طبيعي مرطوب نماييد مي توانيد از گياه آلوئه ورا استفاده نماييد . اين گياه بسيار در درمان خشكي پوست و آفتاب سوختگي موثر مي باشد . شما مي توانيد برگ آلوئه وراي تازه را از عطاري ها تهيه نماييد و مرطوب كردن پوست با برگ آلوئه ورا را امتحان كنيد .

نكته مهم :

پيش از اينكه بخواهيد از آلوئه ورا استفاده نماييد حتما بايد با پزشك مشورت نماييد كه نسبت به آن واكنش هاي آلرژيك نداشته باشيد زيرا الوئه ورا ممكن است با ديگر داروهاي گياهي يا مكمل ها عوارض جانبي به دنبال داشته باشد .

مرطوب كردن پوست با برگ آلوئه ورا

مرطوب كردن پوست با برگ آلوئه ورا

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

خواص برگ آلوئه ورا

استيون دي مي گويد كه روشي كاملا طبيعي براي مرطوب كردن پوست،استفاده از گياه آلوئه ورا است.گياه آلوئه ورا تشكيل شده از ۹۹ درصد آب و يك درصد ژل مي باشد. اين ژل از مخلوط گليكوپروتئينها و پلي ساكاريدها مي باشد كه خواص مرطوب كنندگي و درماني داشته است و شما مي توانيد به آساني پوست خود را به وسيله برگ آلوئه ورا در روز مرطوب نماييد.

چگونگي مرطوب كردن پوست با برگ آلوئه ورا

روش استفاده از برگ آلوئه ورا بسيار ساده و راحت است و شما مي توانيد يك برگ تازه الوئه ورا را از گياه جدا كنيد (البته برگ هاي تازه را مي توانيد از عطاري هاي معتبر نيز خريداري نماييد ) .
برگ را از وسط و در طول آن برش بدهيد و بعد در كاسه بگذاريد , اجازه دهيد تا ژل از برگ بيرون آيد و در كاسه جمع گردد البته با قاشق يا انگشت نيز مي توانيد ژل را از برگ بيرون بنماييد .بعد از آن شما يك قاشق غذاخوري روغن زيتون را به كاسه اضافه نماييد تا با ژل تركيب شود . روغن زيتون سبب مي شود كه ژل در خود حل گردد و شما ساده تر مي توانيد آن را به مو و پوستتان بزنيد . در صورتي كه روغن زيتون نداريد از چند قطره آب براي كاهش غلظت ژل استفاده نماييد .
ژلي را كه اماده كرديد به قسمت هاي مورد نظر مانند لب ، آرنج و … كه خشك هستند بماليد و آنها را ماساژ دهيد . بايد به پوسستان اجازه دهيد كه ژل را جذب خود كند و نيازي نيست آن را بشويد. اگر مي خواهيد موهايتان را مرطوب كنيد كافيست به وسيله انگشت ژل را به موهايتان بزنيد و به شانه تميز آن را بر روي سطح موها پخش كنيد . بعد از سپري شدن زمان پنج دقيقه آن را به آرامي بشويد.
لازم است بدانيد اگر بر روي بدنتان زخم باز داريد از تماس مستقيم آلوئه ورا با زخم ها دوري كنيد .

براي دريافت اطلاعات بيشتر از نحوه ي مرطوب كردن پوست با برگ آلوئه ورا و ديگر روش هاي شفاف سازي پوست مي توانيد از طريق وب سايت كلنيك زلفينه يا مراجعه به اين كلنيك از  ديگر خدمات آن از جمله : كاشت ابرو , ترميم مو , درمان ريزش مو و .. بهره ببريد .

برچسب ها: , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۴:۰۱ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :