زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

ماندگاري ترميم مو

ماندگاري ترميم مو

دي ۶, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در , /توسط

ماندگاري ترميم مو چقدر است؟

ترميم مو به عنوان يكي از راه كاري هاي است كه براي درمان طاسي سر و آلوپسي آندروژنيك از آن استفاده مي شود.

 

 

ترميم مو در واقع به فرآيندي گفته مي شود كه در آن روي پوست شخص شبكه ي شبيه سازي شده قرار مي گيرد و سپس موها را روي آن قرار ميدهند . لازم است بدانيد در ترميم مو كليه موهاي كه استفاده مي شوند طبيعي هستند و غيرقابل رشد مي باشند.افرادي كه ترميم مو را انجام داده اند مي توانند مثل گذشته به فعاليت هاي روزانه خود مثل جكوزي، سونا، استخر و … ادامه بدهند و البته كه اين موها قابل مش ، فر ، رنگ و … مي باشند.


خدمات مرجع تخصصي كاشت مو در ايران و تهران | زولفينه

كاشت مو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت ابرو , كاشت مو طبيعي , كاشت مو به روش sut , كاشت مو به روش fit , كاشت مو به روش bht , هزينه كاشت مو , قيمت كاشت مو , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , مركز كاشت مو در تهران , كلينيك كاشت مو در تهران , كاشت مو به روش fut , كاشت مو به روش fug , كاشت مو به روش hrt , مقاله كاشت مو , مقالات كاشت مو , هزينه ترميم مو , قيمت ترميم مو

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك هاي كاشت مو در ايران و تهران مي باشد . از اين رو ارائه مقالات پيرامون درمان ريزش مو , كاشت مو و ترميم مو را در برنامه فعاليت هاي خود قرارداده است همچنين با گسترش وب سايت به معرفي داروها و شامپوهاي جلوگيري از ريزش مو و نيز و نيز معرفي گياهان دارويي و تغذيه مناسب در اين راستا مي توان از اهميت بالايي برخوردار باشد.

زولفينه

www.zolfineh.com

 


 

ماندگاري ترميم مو

يكي از سوال هاي رايجي كه بيشتر متقاضيان ترميم مو مي پرسند اين است كه ترميم مو تا چه ميزاني ماندگاري داردو در جواب بايد بدانيد براي ماندگاري ترميم مو فاكتورهاي زيادي مطرح هستند كه در ادامه به تشريح آنها پرداخته ايم. با ما همراه باشيد…

  1. يكي از فاكتورهاي مهم در ماندگاري ترميم مو ، استفاده از موهاي است صد در صد طبيعي باشند و البته در برخي از روش ها از موهاي كاملا طبيعي استفاده نمي كنند.
  2. شبكه ي شبيه سازي شده در ماندگاري ترميم مو نقش بسياري داشته است و بهترين شبكه براي شبيه سازي و قرار گرفتن روي پوست از نانو مي باشد.
  3. يكي ديگر از شاخص هاي مهم در ماندگاري ترميم مو ، نوع آن است كه در وضعيت فعلي از دو نوع كراتين گياهي و بافت استفاده مي شود.
  4. روشي كه براي ترميم مو استفاده مي كنيد بسيار مهم است و مي تواند در ماندگاري ترميم مو تاثير زيادي داشته باشد هم اكنون يكي از بهترين روش ها HRT مي باشد كه در دنيا و ايران از آن استفاده مي شود.

ترميم مو با ماندگاري مفيد و بالا

كارشناسان و متخصصان ترميم مو مي گويند كه انتخاب روش ترميم مو در ميزان بالا رفتن ماندگاري ترميم مو بسيار مهم است و بايد براي ترميم مو از بهترين و جديدترين روش ها استفاده كرد. روش HRT به عنوان يكي از مدرن ترين روش هاي مي باشد كه توانسته است مجوزهاي لازم را بدست بياورد و استانداردهاي لازم را داشته باشد. در اين روش ديگر نيازي به بانك مو فرد نيست و بانك توسط كلينيك و مركز ترميم تهيه مي شود.

 

برخي از كلينيك ها و مركزهاي ترميم مو از بانك هاي موي استفاده مي كنند كه كاملا طبيعي بوده و پيش از اينكه بخواهند انتخابي داشته باشند به حالت مو ،جنس ، رنگ و … فرد توجه مي كنند و سپس مراحل بعدي را انجام ميدهند.

يكي از بهترين گزينه هاي كه همه ي افراد متقاضي ترميم مو مي توانند استفاده كنند روش HRT است ؛ اگر شما هم به هر دليلي نمي توانيد كاشت مو را انجام بدهيد از اين مدل ترميم استفاده نماييد. هيچ كس با اين روش متوجه موهاي ترميمي شما نمي شود و خط فرق و خط رويش نيز كاملا طبيعي مي باشد. زيبايي موهاي خودتان را مي توانيد به راحتي بدست بياوريد.

برچسب ها: , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۹:۳۷ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :