زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

آيا ريزش موهاي چرب بيشتر از ديگر موهاست

آيا ريزش موهاي چرب بيشتر از ديگر موهاست : اول از هر چيزي بايد بدانيد كه گاهي آدم بر اثر تغييرات هورموني كه پس از بلوغ رخ ميدهد غدد چربي پوست سرشان بزرگتر مي شود و در نهايت چربي بيشتري ترشح مي كند . حدود هشتاد درصد از افراد داراي پوست چرب و موي چرب هستند .

به عقيده متخصصان پوست و مو در مورد درمان چربي موي سر ، بيشتر استفاده از شامپوي مخصوص موي چرب و شست و شوي زيادتر مطرح است . اما افراد بايد بدانند كه ريزش مو به چرب بودن مو ارتباطي نداشته و افرادي كه بر اين باورند كه چرب بودن مويشان به ريزش مرتبط است بايد بدانند اين باور غلط است .

آيا ريزش موهاي چرب بيشتر از ديگر موهاست

آيا ريزش موهاي چرب بيشتر از ديگر موهاست

برخي از افراد هميشه از متخصصان مي پرسند كه آيا فردي كه داراي پوست صورت چربي است كمتر از ديگران دچار چين و چروك مي شود؟ كه در پاسخ بايد بدانند اين موضوع نيز اصلا پايه و اساس علمي نداشته است و نمي توانيم بگوييم افراد داراي پوست چرب به نسبت ديگر افراد از نظر پيري زودرس در امان هستند بلكه اين افراد فقط از كرم هاي چرب كننده كمتري استفاده مي كنند .

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

توصيه هاي لازم به افرادي كه داراي موهاي چرب هستند

همواره تاكيد متخصصان به افراد داراي پوست چرب اين است كه ميزان دقت خود را در شست و شوهاي روزانه بالا ببرند و از شوينده هاي قوي كه سبب خشكي پوستشان مي شود دوري كنند . اين افراد با استحمام زياد ممكن است دچار خشكي پوست در قسمت هاي كه غده چربي ندارد مانند ساعد، كمر ، ساق پا شوند لذا براي همه افراد توصيه مي شود از مرطوب كننده در اين قسمت ها استفاده گردد .

آيا ريزش موهاي چرب بيشتر از ديگر موهاست

نكته مهم ديگري كه بايد در اينجا به آن اشاره كنيم اين است كه موي چرب به هيچ وجه نمي تواند عامل ريزش موها باشد ولي مي تواند در آن تاثير بگذارد . اگر نگران ريزش موهاي خود هستيد و يا هر روش درماني را براي از بين بردن ريزش مو امتحان كزده ايد و بي نتيجه بوده با مشاورين و متخصصين ما در كلنيك كاشت مو زلفينه تماس بگيريد و از نحوه ي كاشت مو , كاشت ابرو , ترميم مو و … اطلاعات لازم را كسب كنيد .

 

برچسب ها: , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۱:۱۴ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :