زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

كاشت موي اتوماتيك

كاشت موي اتوماتيك

كاشت موي اتوماتيك : جالب است بدانيد اولين بار كاشت مو در سال ۱۹۳۹ توسط يك پزشك ژاپني طرح گرديد و بعد از آن در سال ۱۹۵۹توسط يك پزشك آلماني عملي شد . در سال هاي كه گذشته است مطالعات زيادي در اين حوزه صورت گرفته است كه امروزه با بهره گيري از تكنولوژي به استفاده از ميكروگرافت رسيده اند و همين موضوع سبب شده است كه كاشت خيلي سريع و تقريبا سرپايي براي افراد انجام گردد .

كاشت موي اتوماتيك

كاشت موي اتوماتيك

كاشت مو چيست

اگر بخواهيم كاشت را به صورت ساده و خلاصه تعريف كنيم بايد بگوييم به عملي كاشت مو مي گويند كه در آن مو از قسمتي برداشته مي شود و در قسمتي كه كم پشت يا طاس است ، كاشته مي گردد. روش هاي مختلفي براي كاشت مو وجود دارد كه مي توان از آنها استفاده كرد .

در زمان هاي گذشته وقتي كاشت مو انجام مي شد مشكلات متعددي را براي بيمار به همراه داشت . يكي از مهم ترين اين مشكلات در روش هاي سنتي FIT و FUT دستي بودن عمل كاشت بود چون اين نوع كاشت توسط تكنسين انجام مي شد و در بيشتر مواقع اين نوع كاشت آسيب پذير بوده و نتايج منفي را به همراه داشت ولي خوشبختانه اين روزها با انجام كاشت موي اتوماتيك با دقت فراوان سبب شده كه ديگر تمامي معايب گذشته از بين برود و كاشت مو به روش SUT از جمله روش هاي معروف در دنيا شود كه براي كاشت از آن استفاده مي شود .

البته لازم است در مورد كاشت به صورت روش هاي قديمي يك نكته را نيز در نظر داشته باشيم كه اين كيفيت كاشت ممكن است در انتهاي كار بسيار افت داشته باشد آن هم به دليل خستگي و زمان بر بودن عمل كاشت بود كه هم بر روي متخصص و هم متقاضي تاثير گذار بود .

نكته

عمل كاشت بايد در مراكز معتبر و زير نظر متخصص انجام گردد و از مراجعه به هر مركزي بايد اجتناب كرد .

مشاورين و متخصصين ما در كلنيك كاشت مو زلفينه پاسخگوي سوالات شما در خصوص كاشت مو هستند .

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۴۵:۱۵ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :