زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

تاثير ابروها در زيبايي صورت

تاثير ابروها در زيبايي صورت

تاثير ابروها در زيبايي صورت : هر فردي داراي فرم خاصي از صورت است و لازم است كه مدلي از ابرو را انتخاب كند كه با صورتش مناسب باشد پس نمي توانيم بگوييم كه براي همه يك مدل ابرو تناسب دارد و زيبايي را به او مي بخشد .

فهرست مطالب [نمايش فهرست]

چه كنيم تا ابروهاي پر پشتي داشته باشيم

اگر مي خواهيد ابروهايتان را پر پشت كنيد مي توانيد از داروهاي كه در داروخانه موجود است استفاده نماييد . البته برخي از اين داروها مانند روگن و ماينوكسيديل موضعي هستند و سبب مي شوند كه رشد و تقويت فوليكول ها انجام گردد .تاثير ابروها در زيبايي صورت آنقدر زياد است كه با كمي كم پشت شدن ابروها تاثير آن در صورت زود ديده مي شود . اگر كه دوست نداريد از مواد شيميايي استفاده كنيد مي توانيد از مواد طبيعي براي پر پشت كردن موهايتان استفاده نماييد .

تاثير ابروها در زيبايي صورت

تاثير ابروها در زيبايي صورت

در ادامه اين پست به معرفي برخي از داروهاي گياهي پرداخته ايم تا شما بتوانيد براي پر پشت كردن ابروهايتان از آنها استفاده نماييد.

انواع گياهان دارويي براي پرپشت كردن ابروها

وازلين و روغن زيتون

اگر مي خواهيد ابروهايتان پر پشت شود مي توانيد از وازلين استفاده نماييد. بدين صورت كه در روز ۲ بار (هنگام صبح و بعد از ظهر) وازلين را به ابروهايتان و اطراف چشمتان بماليد. البته پيش از اينكه بخوابيد مي توانيد از روغن زيتون براي پر پشت كردن ابروهايتان استفاده نماييد شما با اينكار موجب مي شود كه ابروهاي ريخته شده دوباره رشد داشته باشند. زماني كه ابروهايتان دوباره شروع به رشد كرد مي توانيد از روغن زيتون و وازلين ديگر استفاده نكنيد .

ژل آلوئه ورا

اين ژل خواص متعددي داشته است و علاوه بر اينها مي توانيد براي ابروهايتان از آن استفاده نماييد. برخي از افراد به علت بسته شدن فوليكول هايشان ، ابروهايشان ريخته است كه مي تواند استفاده از اين ژل سبب پاك شدن پوستشان شود .
روغن نارگيل و بادام شيرين : اگر مي خواهيد به رشد ابروهايتان كمك بگيريد مي توانيد از ماساژ ابرو با روغن بادام شيرين و نارگيل استفاده نماييد.

زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ را روي ابروهايتان بماليد و اجازه دهيد كه پنج دقيقه ي روي پوست شما بماند .

ليموي تازه

ماساژ ابرو با ليموي تازه مي تواند سبب شود كه ابروهايتان تقويت گردد.

تغذيه سالم و صحيح

اگر ويتامين E و A و كلسيم در بدن با كمبود روبرو شده باشد موجب ريزش مو مي شود.قبل از هر چيزي بايد تغذيه سالم وصحيحي داشته باشد.

ابروي مناسب براي هر صورت

اگر از افرادي هستيد كه صورت كشيده داريد بايد ابروي گرد و هلالي داشته باشيد و اگر صورتتان گرد است ابروي با قوس تيز براي شما مناسب است . افرادي كه صورتشان قلبي است بايد ابروي صاف و صورت هاي بيضي ابروي متوسط(نه خيلي صاف نه خيلي گرد) داشته باشد .
در نتيجه مي توانيم بگوييم كه ابروهاي كلفت و پرپشت براي هر نوع صورتي مناسب تر است . اگر ابروهاي شما پرتر باشند چهرتان جوان تر به نظر مي آيد و ابروهاي باريك سبب مي شود سنتان بيشتر نشان داده شود پس دقت كنيد زيادي از حد ابروهايتان را باريك نكنيد .
اگر براي مرتب كردن ابروهايتان از موچين استفاده مي نماييد بهتر است هر بار يك رديف از ابروهايتان را برداريد تا زيادي از حد نازك نشود و هر بار كه يك رديف بر مي داريد از فاصله دور ابروهايتان را نگاه كنيد تا دقيق تر بتوانيد صورتتان را بررسي نماييد البته فراموش نكنيد كه ابروهاي وسط را زيادي از حد برنداريد .
همواره به شما توصيه مي شود اين فاصله از سه ونيم سانتي متر بيشتر نكنيد زيرا هر چقد فاصله بيشتر باشد قسمت بالاي بيني شما نيز بزرگتر ديده مي شود و در نهايت صورتتان چاق تر و پهن تر جلوه ميدهد . هر چقد بتوانيد فاصله بين ابروها را مناسب تر و منطقي تر تعيين كنيد مي توانيد چشم ها را بزرگتر و بيني را خوش فرم تر نشان بدهيد .

تاثير ابروها در زيبايي صورت

همانطور كه گفتيم ابروها تاثير به سزايي در داشتن صورتي زيبا و جذاب دارند و زيبا بودن آن ها اهميت زيادي را براي افراد دارد . بنابراين افرادي كه از كمبود مو در ابروها يعني به عبارتي موهاي ابروهايشان كم پشت است مي توانند عمل كاشت ابرو را انجام دهند . روشي سريع و تاثير گذار در پر پشت شدن ابروها كاشت ابرو است كه تا حدودي توانسته مشكل كم پشتي ابرو ها را رفع كند .

جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت كلنيك كاشت مو زلفينه سر بزنيد . و با نحوه ي كاشت ابرو , ترميم مو , درمان ريزش مو و .. آشنا شويد .

برچسب ها: , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۹:۳۰ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :