زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟

ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟

آذر ۹, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در , /توسط

ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟ : مو جز مواردي است كه ساختاري پيچيده دارد و تا مدت هاي طولاني علت اصلي ريزش مو كشف نشد ولي متخصصان با تلاش و كوشش توانستند دانش خود را در اين زمينه بالا ببرند و ساختار مو را شناسايي كنند تا بتوانند تشخيص دهند كه چرا مو ريزش دارد ياعلت سفيدي و ضعيف شدن مو به دليلي رخ ميدهد.

 

طبيعا مو به عنوان يكي از اصلي ترين عواملي است كه در زيبايي هر شخصي تاثير جدي داشته است و برخي افراد هميشه به موهاي خود دقت زيادي دارند.
متخصصان مي گويند كه بدنه مو سه قسمت دارد كه تشكيل شده از ۳لايه بيروني ، مياني و دروني مي باشد.
لايه دروني : درون اين لايه يك ماده مخصوص وجود دارد و در يك ساختار۶ گوشه ي دارد كه به كندوي عسل شبيه است.
لايه مياني: رنگدانه هاي مو در اين لايه هستند و موها به وسيله اين لايه حالت انعطاف پذيري و كششي پيدا مي كنند.
لايه بيروني : اين لايه از ۶ تا ۱۱ لايه تشكيل شده است.
به صورت كلي در همه ي انواع موها ساختار به يكديگر شبيه هستند و براي آنها يكسان است.


خدمات مرجع تخصصي كاشت مو در ايران و تهران | زولفينه

كاشت مو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت ابرو , كاشت مو طبيعي , كاشت مو به روش sut , كاشت مو به روش fit , كاشت مو به روش bht , هزينه كاشت مو , قيمت كاشت مو , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , مركز كاشت مو در تهران , كلينيك كاشت مو در تهران , كاشت مو به روش fut , كاشت مو به روش fug , كاشت مو به روش hrt , مقاله كاشت مو , مقالات كاشت مو , هزينه ترميم مو , قيمت ترميم مو

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك هاي كاشت مو در ايران و تهران مي باشد . از اين رو ارائه مقالات پيرامون درمان ريزش مو , كاشت مو و ترميم مو را در برنامه فعاليت هاي خود قرارداده است همچنين با گسترش وب سايت به معرفي داروها و شامپوهاي جلوگيري از ريزش مو و نيز و نيز معرفي گياهان دارويي و تغذيه مناسب در اين راستا مي توان از اهميت بالايي برخوردار باشد.

زولفينه

www.zolfineh.com

 


 

چرا موها كه ساختار پيچيده ي دارند ولي با ريزش روبرو مي شوند؟

متخصصان زيادي هستند كه براي ريزش مو دلايل مختلفي را بيان كرده اند و مي گويند كه ريزش مو مي تواند به دليل استرس ، جراحي،نرسيدن موادمغذي به مو و…. باشد. همانطور كه پيش تر بيان كرده ايم كه مو در زيبايي انسان ها تاثير بسزايي داشته و طبيعي است كه هر فردي به آن اهميت ويژه دهد و اگر در موهاي خود تغيير يا ريزش مشاهده كرد سريعا به فكر اين باشد كه درمان را انجام بدهد.

امروزه روش هاي زيادي وجود دارد كه براي بهبود شرايط مو از آنها استفاده مي شود . متخصصان مي گويند كه كاشت مو يكي از بهترين روش هاي است كه افراد مي توانند براي بهبود موهاي خود از آن استفاده كنند زيرا اين روش دائمي است و هميشه مي تواند ثابت باشد و نسبت به ديگر روش هاي مصنوعي مزيت هاي زيادي دارد و از نظر هزينه نيز به صرفه تر خواهد بود.

خوشبختانه امروزه به گونه ي شده كه پيشرفت خوبي در روش هاي كاشت مو احساس شده است و هم اكنون در دنيا كاشت مو به روش هاي FUE،SUT طرفداران زيادي را به همراه داشته است.

جالب است بدانيد روش هاي معروف كاشت مو در ايران نيز محبوبيت هاي زيادي داشته اند و به دليل اينكه بدون درد و خونريزي هستند و بيمار سريعا بهبود مي يابد ، متقاضيان زيادي دارد.

لازم است بدانيد كه روش SUT جز يكي از بهترين و موفق ترين روش كاشت مو در دنيا است.در روش كاشت مو SUT از محل مورد نظر ابتدا واحدهاي فوليكولي برداشته مي شوند و طي يك پروسه خاص فريز مي گردند تا بعد از آن به وسيله ابزار خاص كاشته شوند. شخص بعد از اين نوع كاشت تجربه ي بدون درد و خونريزي را داشته است و همچنين ظاهري طبيعي داشته است كه براي هر بيماري اين موضوع بسيار مهم است.

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۳:۳۲ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :