زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

خطرات و عوارض جانبي كاشت مو طبيعي

خطرات و عوارض جانبي كاشت مو طبيعي

دي ۶, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در , /توسط

خطرات و عوارض جانبي كاشت مو ي طبيعي , خطرات كاشت مو , عوارض كاشت مو طبيعي : امروزه كاشت مو به عنوان يكي از عمل هاي است كه افراد زيادي هستند دوست دارند براي زيباتر شدن خود از اين عمل استفاده نمايند. همانطور كه مي دانيد مو جز عواملي است كه بسيار براي زيبايي تاثير گذار است.كاشت مو به عنوان يك عمل جراحي به شمار مي رود كه در اين عمل ، موها را از قسمتي بر ميدارند و در قسمت ديگري مي كارند كه البته در اين قسمت موي وجود ندارد يا كم مو است. از دهه ۱۹۵۰ پزشكان آمريكايي اين عمل كاشت را انجام ميدادند ولي در سال هاي اخير اين عمل دچار تغييرات زيادي شده است و پيشرفت هاي زيادي داشته است.

كاشت مو به روش FIT ، FUT

معمولا براي هر نوع كاشتي ، هزينه ي متفاوتي گرفته مي شود زيرا به ميزان موهاي بستگي دارد كه برداشته مي شوند اما به صورت عمومي مي توان گفت بين ۳۰۰۰۰۰۰ تومان الي ۶۰۰۰۰۰۰ مي باشد. زماني كه كاشت مو به شيوه هاي قديمي صورت بگيرد عوارض جدي را براي افراد به دنبال دارد كه اين عوارض مي تواند شامل عفونت ، زخم شدن ، غير طبيعي بودن ظاهر موهاي كاشته شده و … باشد. زماني كه موها آغاز به رشد مي كنند برخي از بيماران دچار عفونت تارمو و يا التهاب مي شوند كه مي توانند براي رفع اين مشكل از آنتي بيوتيك استفاده كنند . البته گاهي اين امكان وجود دارد كه برخي از موهاي اصلي ناحيه ي كه موهاي جديد كاشته شده دچار ريزش شوند.

يكي از موفق ترين روش هاي كه كاشت روش SUT است كه هيچ گونه عوارض يا دوران نقاهتي به همراه ندارد و فرد مي تواند سريعا پس از كاشت به فعاليت هاي خود ادامه بدهد و هزينه آن به مقدار ريزش موي سر فرد وابسته است.

خطرات و عوارض جانبي كاشت مو

خطرات و عوارض جانبي كاشت مو

خطرات و عوارض جانبي كاشت مو به روش Fut

كاشت مو به روش fut : اين روش جز ، روش هاي ابتدايي بوده كه در آن يك لايه با برش هاي عميق از پشت سر برداشت مي شود كه به آن فلپ گفته مي شود معمولا اين فلپ از كنار گوش سمت راست تا كنار گوش سمت چپ بوده است و اندازه آن۱۵ *۱ بوده و در نهايت گرفت ها از آن ناحيه برداشت مي شدند و سپس كاشت آنها در قسمت جلوي سر جايي كه طاسي وجود داشته ، انجام ميشد.اين روش به علت معايب زيادي كه به همراه داشت منسوخ شده و جايي خود را به روش هاي ديگر داده است.برخي از معايب اين روش عبارت اند از : جراحي هاي طولاني مدت ، ايجاد برش هاي عميق در پشت سر ، نياز به جلسه هاي متعدد ، وجود بخيه هاي در قسمت پشت سر ، تراكم مو مو و ….

خطرات و عوارض جانبي كاشت مو به روش FIT

كاشت مو به روش FIT : اين روش بعد از روش FUT بوده است و براي اينكه معايب روش گذشته را برطرف كند به وجود آمده است. در اين روش گرفت هاي كه از پشت سر برداشته مي شده اند به صورت دانه دانه بوده و كاشت آنها در قسمت جلوي سر انجام مي شده است و البته در نوع برداشت با روش گذشته متفاوت بوده است ولي اين روش هم معايب جدي به همراه داشت كه مي تواند به تراكم كم مو و دخالت كامل انسان اشاره كرد.برخي ديگر از معايب آن شامل تراكم مو ، دوران نقاهت ، خونريزي زياد ، جلسه هاي زياد ، خطاي انساني و افت كيفيت ، از بين رفتن بخش زيادي از بانك مو در زمان برداشت و … هستند.

خطرات و عوارض جانبي كاشت مو به روش bht

كاشت مو به روش BHT : گاهي عده ي هستند كه مي خواهند كاشت مو را انجام بدهند ولي بانك موي مناسبي ندارند و متخصصان و كارشناسان براي كاشت از موهاي سينه فرد و زير ريش استفاده مي كنند و در صورت تراكم خوب براي شروع از بانك موي فرد استفاده مي گردد و براي تكميل برداشت از موهاي سينه و ريش استفاده مي شود و اين روش به عنوان مكمل به حساب مي آيد.

 

خدمات مرجع تخصصي كاشت مو در ايران و تهران | زولفينه

كاشت مو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت ابرو , كاشت مو طبيعي , كاشت مو به روش sut , كاشت مو به روش fit , كاشت مو به روش bht , هزينه كاشت مو , قيمت كاشت مو , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , مركز كاشت مو در تهران , كلينيك كاشت مو در تهران , كاشت مو به روش fut , كاشت مو به روش fug , كاشت مو به روش hrt , مقاله كاشت مو , مقالات كاشت مو , هزينه ترميم مو , قيمت ترميم مو

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك هاي كاشت مو در ايران و تهران مي باشد . از اين رو ارائه مقالات پيرامون درمان ريزش مو , كاشت مو و ترميم مو را در برنامه فعاليت هاي خود قرارداده است همچنين با گسترش وب سايت به معرفي داروها و شامپوهاي جلوگيري از ريزش مو و نيز و نيز معرفي گياهان دارويي و تغذيه مناسب در اين راستا مي توان از اهميت بالايي برخوردار باشد.

زولفينه

www.zolfineh.com

 

خطرات و عوارض جانبي كاشت مو به روش SUT

كاشت مو به روش  SUT : اين روش جز روش هاي است كه بسيار موفق تر از روش هاي پيشين بوده و هم اكنون در بسياري ازنقاط از آن استفاده مي شود. در روش SUT به صورت كامل برداشت گرفت ها نسبت به روش هاي گذشته متفاوت است و از دستگاه اتوماتيك براي برداشت استفاده مي شود و موها در سلامت كامل برداشته مي شوند و بعد از آن گرفت ها نگهداري مي شود و بعد در قسمت جلوي سر و يا قسمتي كه مو نداشته باشد كاشته مي شوند. كاشت مو به روش Sut جز روش هاي منحصر به فرد است كه در ۱ سانتي مربع كاشت ۶۰ تارمو صورت مي گيرد. اين روش ديگر معايب روش هاي گذشته را ندارد و مزاياي مهمي را براي متقاضيان به همراه داشته است:

۱)بدون درد و جراحي است.

۲)تمامي مراحل در يك جلسه قابل انجام است

۳)كاشت تا ۱۴۰۰۰تارمو در يك جلسه صورت مي گيرد

۴)در اين روش از دستگاه تمام اتوماتيك استفاده مي شود

۵)بدون خونريزي و بخيه است

۶)دوران نقاهت ندارد و فرد مي تواند پس از انجام آن به فعاليت هاي روزانه خود ادامه بدهد.

انتظارات و بهبود

در روش هاي گذشته درمان ريزش مو مانند روش fit و FUT اين امكان وجود داشت كه فرق سر فرد پس از كاشت ، حساس شود و حتي گاهي نياز بود كه تا چند روزي دارو مصرف نمايد. معمولا بيماران بايد پس از انجام اين كاشت بايد دو تا پنج روز استراحت كنند و داروي آنتي بيوتيك يا ضد التهاب به تجويز پزشك تا چند روز مصرف نمايند.

جراح ،فرق سر را براي يك تا دو روز بانداژ مي كند.دو تا سه هفته پس از كاشت به اين روش ها ، موهاي كاشته شده ريخته مي شود كه اصلا جايي نگراني نيست و دوباره پس از چند ماه رشد خواهد كرد. برخي از بيماران پس از ۶ ماه تا۹ ماه مشاهده مي كنند كه موهاي كاشته شده رشد مي نمايند.برخي از جراحان براي بيماران خود ، داروي مينوكسيديل را تجويز مي كنند كه سبب زياد شدن رشد مو پس از كاشت مو مي شود در صورتي كه هنوز نمي توان به صورت قطعي گفت كه اين داروها تاثير داشته اند. در اين روش ديگر دوران نقاهتي دركار نيست و هيچ معايب و عوارضي نداشته است.

برچسب ها: , , , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۶:۱۰ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :