زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

نبايد هاي كه بايد براي موهاي خود جدي بگيريم

نبايد هاي كه بايد براي موهاي خود جدي بگيريم

دي ۶, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در /توسط

نبايد هاي كه بايد براي موهاي خود جدي بگيريم : در ادامه به معرفي و بررسي برخي از موارد مي پردازيم كه در مراقبت از مو هاي خود بايد توجه ويژه اي به آن ها داشته باشيد ، اغلب اين كار ها به صورت روزمره انجام شده و كافيست با اندكي تامل بيشتر در جهت درمان ريزش مو و مراقبت از آن ها  ، سلامتي را به موهاي خود هديه دهيم .

از وسايل قديمي براي موهايتان استفاده نكنيد

بسياري از افراد متاسفانه عادت به استفاده از وسايل قديمي دارند مثلا از شانه و برس هاي استفاده مي كنند كه زمان زيادي از خريد آنها گذشته است. دقت كنيد پس از هر بار كه موهايتان را شانه مي كنيد بايد آن را تميزكنيد و موها را از آن خارج نماييد. در هر ماه يكبار شانه و برس را با جوش شيرين و آب تميز شسشو دهيد.بدين صورت كه شانه را در درون محلول جوش شيرين و آب بگذاريد و اجازه بدهيد چند دقيقه ي درون محلول بماند.بعد با دقت تمام آن را آبكشي نماييد. جوش شيرين موجب مي شود كه همه ي ميكروب ها و چربي هاي در بين دانه هاي شانه هستند ، از بين روند و در واقع حكم نوعي ضد عفونتي كنندگي را براي شانه و برس ها دارد.

كش موهاي نامناسب

بسياري از افراد از كش موهاي استفاده مي كنند كه موجب مي شود موهايشان شكسته شود. لذا بايد از كش موهاي استفاده نماييد كه روكش پارچه ي داشته اند و بهتر است از انواع سنجاق سر يا كليپس استفاده نماييد. دقت كنيد به صورت كلي كش مو موجب مي شود كه موها دچار آسيب شوند.

سشوار با بالاترين حرارت

سشوار و مراقبت از مو

يكي از مواردي كه مي تواند بسيار آسيب هاي جدي به مو بزند سشوار با حرارت زياد است.اين كار سبب مي شود كه آب موها و موها خشك شوند و در نهايت شما با موي زبر و سوخته روبرو شويد. تا جايي كه امكان دارد براي سشوار كردن از پايين ترين حرارت استفاده نماييد.اگر مي خواهيد درجه حرارت سشوار را بسنجيد زماني كه سشوار روشن است دستتان را جلوي حرارت قرار بدهيد اگر دستتان اذيت نشد بدانيد حرارت متناسب است. وقتي موهايتان خيس آب است اصلا از سشوار استفاده نكنيد و با حوله آن را خشك كنيد تا حدي كه فقط نم داشته باشد سپس با درجه متوسط سشوار نماييد.

كوتاه نكردن موها

موها بعد از مدت زماني دچار موخوره مي شوند و همين موخوره ها سبب مي شوند كه موها ضعيف شوند و شما براي داشتن يك موهاي سالم بايد در زمان هاي كوتاه يعني هر ماه حدود يك سانت و نيم از نوك آنها كوتاه كنيد. چيدن موخوره ها سبب مي شود كه موهاي سالم تري داشته باشيد.

برخورد نامناسب با موهاي خيس

زماني كه موهاي شما خيس است ميزان آسيب پذيري آنها بيشتر است لذا در صورتي كه با دانه هاي ريز شانه موهايتان را در اين وضعيت روشن كنيد موهاي شما آسيب مي بينيد.پس بهتر است از دانه هاي درشت شانه براي موهاي خيس استفاده نماييد.فراموش نكنيد در زمان خيسي مو ، با آرامش موهاي خود را خشك كنيد و از برخورد رفتار خشن با موها پرهيز نماييد.


خدمات مرجع تخصصي كاشت مو در ايران و تهران | زولفينه

كاشت مو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت ابرو , كاشت مو طبيعي , كاشت مو به روش sut , كاشت مو به روش fit , كاشت مو به روش bht , هزينه كاشت مو , قيمت كاشت مو , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , مركز كاشت مو در تهران , كلينيك كاشت مو در تهران , كاشت مو به روش fut , كاشت مو به روش fug , كاشت مو به روش hrt , مقاله كاشت مو , مقالات كاشت مو , هزينه ترميم مو , قيمت ترميم مو

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك هاي كاشت مو در ايران و تهران مي باشد . از اين رو ارائه مقالات پيرامون درمان ريزش مو , كاشت مو و ترميم مو را در برنامه فعاليت هاي خود قرارداده است همچنين با گسترش وب سايت به معرفي داروها و شامپوهاي جلوگيري از ريزش مو و نيز و نيز معرفي گياهان دارويي و تغذيه مناسب در اين راستا مي توان از اهميت بالايي برخوردار باشد.

زولفينه

www.zolfineh.com

 


 

شانه كردن از ريشه به پايين

در صورتي كه از همان ابتدا موهايتان را از ريشه به سمت پايين شانه كنيد سبب مي شويد كه موها كنده شود و آسيب جدي به آنها وارد شود.اگر مي خواهيد موهايتان را شانه كنيد سعي كنيد آنها را به چند قسمت تبديل نماييد و سپس با دست ، بالاي موها را بگيريد و از پايين دست تا اخر موهاي خود را شانه نماييد و بعد كمي دستتان را بالاتر بياوريد و مجدد شانه نماييد و اين كار را تا ريشه ها تكرار نماييد.اين كار سبب مي شود كه گره هاي پايين بهتر باز شوند و شما موجب كندن موهايتان نمي شويد.

استفاده هاي مكرر از مواد شيميايي

بايد بدانيد زماني كه از مواد شيميايي استفاده مي كنيد در واقع آسيب هاي زيادي به موهايتان زده ايد.شكستن مو ، صاف كردن ، رنگ كردن مو و … همه از مواردي هستند كه سبب آسيب رساندن به مو مي شوند. تا جايي كه امكان دارد از مواد شيميايي استفاده نكنيد و هميشه قبل از رنگ ، صاف كردن يا كراتينه كردن موهايتان با مواد تقويتي ، به موهاي خود رسيدگي كنيد تا آسيب كمتري را ببينند.

استفاده از شامپوي نامناسب

استفاده از شامپوي نامناسب

مردم زيادي تصور مي كنند كه بايد هميشه از يك شامپو براي موهايشان استفاده كنند ولي اين باور اشتباه است و شما هر بار كه موهايتان را تغيير ميدهيد مثلا آنها را رنگ مي كنيد بايد شامپوي مناسب با آن تهيه كنيد و استفاده نماييد.

پوشاندن موها را با انواع محصولات ترميمي

اخرين نكته ي كه در مورد موهايتان نبايد از ياد ببريد اين است كه به چربي موهايتان دقت كنيد و اجازه ندهيد انواع محصولات تقويتي و ترميمي جايي براي نفس كشيدن موهايتان باقي نگذارند.زماني كه مي خواهيد از سرم براق كننده مو استفاده كنيد يا هر محصول ديگري ، ابتدا روي دستتان بماليد و سپس روي موهاي خود بريزيد تا ميزان زيادي از موهاي شما در يك جا جمع نشوند.

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك كاشت مو و همچنين پزشكان و متخصصين فعال در زمينه كاشت مو براي انتخابي بهتر همراه شماست.

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۰:۴۳ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :