زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

سير تكاملي كاشت مو

سير تكاملي كاشت مو

دي ۷, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در , /توسط

سير تكاملي كاشت مو : در ۱۵ سال اخير ، كاشت مو دچار تحول گسترده ي شده است و خوشبختانه تا به امروز موفقيت هاي زيادي در كاشت مو ديده مي شود.
كاشت مو امروزه به اينصورت است كه گرفت ها از واحدهاي فوليكولي برداشته مي شوند.اين تغييرات و تحول ها ناشي از آن است كه افراد زيادي متقاضي كاشت مو در جهان هستند.

سير تكاملي كاشت مو

تنها روش كاشتي كه از اوايل دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰مطرح بود روش گرفت برداري استاندارد بود كه در آن از پوست يك تكه بزرگ برداشته مي شده و هر گرفتي ۲۰ تا ۳۰مو را شامل بود.در چنين روشي فقط در يك جلسه ۵۰ تا۱۰۰ گرفت استفاده ميشد.يكي از مشكلات عمده ي كه در اين روش وجود داشت اين بود كه قسمتي كه به عنوان دهنده بود بسيار آسيب ميديد و در آن قسمت خط زخمي مشاهده مي شود كه از زيبايي كاسته مي شد.البته به جز اين موضوع معايبي ديگري نيز داشت كه مي توان به تعداد چند جلسه مورد نياز براي كاشت اشاره كرد كه در نهايت سبب شود اين روشها منسوخ شوند.

سير تكاملي كاشت مو

تكنيك هاي ديگري از اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوايل ۱۹۹۰ مطرح گرديد كه در اين روش تعداد موها بين ۴ تا ۱۳ عدد در هر گرفت است. روش كار بدين صورت بود كه در قسمت دهنده برش هاي كوچك تري ايجاد مي شد كه در نهايت زخم هاي كوچك تري باقي مي ماند.


خدمات مرجع تخصصي كاشت مو در ايران و تهران | زولفينه

كاشت مو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت ابرو , كاشت مو طبيعي , كاشت مو به روش sut , كاشت مو به روش fit , كاشت مو به روش bht , هزينه كاشت مو , قيمت كاشت مو , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , مركز كاشت مو در تهران , كلينيك كاشت مو در تهران , كاشت مو به روش fut , كاشت مو به روش fug , كاشت مو به روش hrt , مقاله كاشت مو , مقالات كاشت مو , هزينه ترميم مو , قيمت ترميم مو

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك هاي كاشت مو در ايران و تهران مي باشد . از اين رو ارائه مقالات پيرامون درمان ريزش مو , كاشت مو و ترميم مو را در برنامه فعاليت هاي خود قرارداده است همچنين با گسترش وب سايت به معرفي داروها و شامپوهاي جلوگيري از ريزش مو و نيز و نيز معرفي گياهان دارويي و تغذيه مناسب در اين راستا مي توان از اهميت بالايي برخوردار باشد.

زولفينه

www.zolfineh.com

 


 

در اواسط دهه۱۹۹۰ ، تكنيكي با عنوان استخراج واحدهاي فوليكولي مطرح گرديد كه در اين روش ، سوراخ هاي به اندازه يك سوزن ايجاد مي شد و گرفت هاي واحد فوليكولي در آن جاي مي شد.در اين روش به خاطر اينكه گرفت ها در كنار يكديگر قرار گرفته مي شدند موهاي كه كاشته شده ظاهري طبيعي تر داشته است.البته معايب اين روش بدين صورت است كه در قسمت ناحيه دهنده باز هم جاي زخم و اسكار وجود داشته است.

در نهايت پزشكان و متخصصان كاشت مو به اين فكر افتادند كه روش جديدي را ارائه بدهند به گونه ي كه ديگر معايب ديگر روش ها را نداشته باشد و امروزه كاشت مو به روش FUT و كاشت مو به روش SUT به عنوان روش هاي مطرح شده اند كه كمترين عوارض جانبي را براي متقاضيان به همراه داشته است.در چنين روش هاي ديگر جاي زخم و اسكار باقي نمي ماند و فرد دوران نقاهتي نخواهد داشت.

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۴:۰۷ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :