زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

پيشگيري از كك و مك

پيشگيري از كك و مك

دي ۶, ۱۳۹۶/0 ديدگاه /در /توسط

پيشگيري از كك و مك : برخي از متخصصان عقيده دارند كه كك و مك ارثي بوده و هيچ راه حلي براي درمان آن وجود ندارد ولي افراد مي توانند در تابستان از ضدآفتاب براي آن استفاده نمايند . متخصصان مي گويند علت وجود كك و مك عامل هاي ارثي بوده كه البته اشعه آفتاب نيز مي تواند در ايجاد كك و مك موثر باشد .
قسمت هاي از بدن كه بيشتر از ديگر قسمت در معرض تابش آفتاب هستند ، دچار كك و مك مي شوند البته در زمستان اين كك و مك ها ناپديد مي شوند ولي در تابستان بيشتر به چشم مي آيند .

پيشگيري از كك و مك

پيشگيري از كك و مك و درمان آن

متخصصان پوست همواره مي گويند كه براي درمان كك و مك روش قطعي وجود نداشته است و فقط افراد مبتلا به كك و مك مي توانند از ضد آفتاب استفاده كنند زيرا كه تابش مستقيم آفتاب بر روي پوست سبب مي شود كك و مك ها زياد شوند . افرادي كه مدام مجبورند در معرض نور آفتاب قرار گيرند بايد از ضد آفتاب هاي مخصوص كه مانع ايجاد كك و مك پوست مي شود استفاده كنند .


خدمات مرجع تخصصي كاشت مو در ايران و تهران | زولفينه

كاشت مو , ترميم مو , درمان ريزش مو , كاشت ابرو , كاشت مو طبيعي , كاشت مو به روش sut , كاشت مو به روش fit , كاشت مو به روش bht , هزينه كاشت مو , قيمت كاشت مو , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , مركز كاشت مو در تهران , كلينيك كاشت مو در تهران , كاشت مو به روش fut , كاشت مو به روش fug , كاشت مو به روش hrt , مقاله كاشت مو , مقالات كاشت مو , هزينه ترميم مو , قيمت ترميم مو

زولفينه مرجعي براي معرفي كلينك هاي كاشت مو در ايران و تهران مي باشد . از اين رو ارائه مقالات پيرامون درمان ريزش مو , كاشت مو و ترميم مو را در برنامه فعاليت هاي خود قرارداده است همچنين با گسترش وب سايت به معرفي داروها و شامپوهاي جلوگيري از ريزش مو و نيز و نيز معرفي گياهان دارويي و تغذيه مناسب در اين راستا مي توان از اهميت بالايي برخوردار باشد.

زولفينه

www.zolfineh.com

 


 

جوش و جاي آن

گاهي جوش هاي وجود دارد كه بر اثر التهاب شديد مي باشند و اثر آنها به صورت قرمزي يا لكه تيره و گاهي به صورت فرورفتگي باقي مي مانند .
اگر جاي جوش به صورت تيرگي باشد درمان مي شود ولي اگر به شكل فرورفتگي باشد بايد حتما با ليزر درمان گردد . جوش هاي كه در دوران بلوغ هستند طبيعي مي باشند ولي در برخي از نوجوانان كم و در برخي زياد است ولي گاهي اصلا برخي آن را تجربه نمي كنند .

سلامت ناخن

به عقيده برخي از اساتيد ، گاهي پوسته پوسته شدن اطراف ناخن ها بر اثر شست و شوي دست و كم شدن چربي پوست به دلايل نامشخص است اما مرطوب شدن مداوم دست و خشك شدن انگشتان موجب مي شود كه اطراف ناخن پوسته پوسته شود .

اگر از وجود كك و مك در پوستتان شما را آزار مي دهد به كلنيك كاشت مو زلفينه مراجعه كرده و مشكل خود را با پزشك متخصص و مشاوران اين كلنيك در ميان بگذاريد .

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۴۰:۳۴ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :