زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

جوانسازي پوست با ليزر

جوانسازي پوست با ليزر , جوانسازي پوست , زيباسازي پوست با ليزر , جوان سازي پوست , هزينه و قيمت جوانسازي پوست با ليزر , زيباسازي پوست دست , جوانسازي: همه ي ما انسان ها ذاتا و به طور طبيعي زيبائي را دوست داريم ، بدون ترديد يكي از موارد تاثير گذار در اعتماد به نفس دروني ما رضايت ما از ظاهر و زيبائي خودمان است و بدون اعتماد به نفس زندگي خالي از لذت خواهد بود .

در كنار تمايل به زيبائي پيري يك فرآيند طبيعي است و هرچقدر هم كه بخواهيم آثار ناشي از بالا رفتن سن را انكار كنيم ، نمي توانيم از پيري فرار كنيم ، پيري آثار خود را در زيبائي ظاهري خيلي نشان مي دهد و با گذشت زمان پوست به دليل شرايط محيطي و … دچار تغيير و تحولاتي مي شود ، چين و چروك صوت ، شلي و افتادگي پوست ، خط اخم ، خط خنده و … جز اثرات ناشي از پيري هستند ، ولي اين آثار نمي توانند براي هميشه همراه شما بوده و براي شما نگران كننده باشد .

جوانسازي پوست با ليزر


علاوه بر آثار پيري ، ممكن است بعضي افراد دچار سوختگي شده باشند و يا جاي جوش و زخم و آكنه زيبائي ظاهري اين افراد را خراب كرده باشد ، در هر حال چه پيري چه دلايل ديگر ، امروزه نگران كننده نيست ، و با توجه به تمايل به زيبائي و جوان سازي پوست ، روش هاي مختلفي براي جوان سازي پوست از تزريق انواع ژل و بوتاكس گرفته تا ليزر درماني وجود دارد . و اگر شما تمايل به جوان سازي پوست داريد ، قبل از اقدام به شما توصيه مي كنيم كه اطلاعات كافي در مورد هر كدام از اين روش ها داشته باشيد و سپس با آگاهي كامل اقدام به زيبا سازي كنيد .

در ميان روش هاي مختلف ليزر درماني يكي از موثرترين روش ها براي زيبائي و جوان سازي پوست مي باشد . ليزر جوان سازي پوست با نام هاي مختلفي همچون ليزر پوست ، ليزر تبخيري و ليزر سائيدگي هم شناخته شده است ، ليزر درماني براي جوان سازي با از بين بردن چين و چروك صورت و صاف و كشيده كردن صورت و از بين بردن جاي جوش و لك و سوختگي مي تواند جواني و زيبائي را به شما برگرداند .

امروزه تكنولوژي ليزر ابزارهاي گسترده ومتنوعي براي جوان سازي پوست (ليزر جوانسازي) عرضه كرده است ، و به پزشك و متخصص اين امكان را فراهم مي كند ، كه روي سطح ليزر كنترل دقيق تري داشته باشد ، و به او اجازه مي دهد تا با دقت فوق العاده بالايي قسمت هاي ظريف پوست را بدون كوچك ترين صدمه و آسيبي ليزر كرده و زيبائي و جوان سازي را به شما برگرداند .

ليزر جوان سازي صورت مي تواند براي از بين بردن معايب جزئي صورت به كار برود ، كه عبارتند از :

  • از بين بردن خطوط ظريف و چين و چروك صورت ، جوان سازي و زيبائي اطراف چشم ، زير چشم ، پيشاني و دهان .
  • از بين بردن آثار به جا مانده از جاي جوش ، آكنه و يا آبله مرغان .
  • صاف كردن و برگرداندن حالت طبيعي به پوستي كه بعد از جراحي دچار مشكل شده است .
  • جوان سازي دست ، پوست پير و يا پوستي كه در اثر قرار گرفتن در برابر آفتاب آسيب ديده است .
  • براي دران لكه هاي كبدي .
  • بهبود رنگ چهره براي افرادي كه رنگ پوست زرد و خاكستري شده است .
  • از بين بردن خال هاي مادر زادي مانند خال اپيدرمال خطي .
  • از بين بردن غدد چربي بزرگ شده روي بيني .

ليزر جوان سازي پوست براي چه افرادي مناسب است ؟

ليزر جوان سازي پوست يك روش موثر جهت رفع چين و چروك صورت ، دور چشم ، شلي و افتادگي پوست و رفع جاي جوش و آكنه است .متقاضي ليزر جوانسازي پوست بايد انتظارات معقولي از نتيجه ي ليزر داشته باشد ، و بهتر است فاقد هرگونه سابقه ي پزشكي باشد .

در صورتي كه فرد متقاضي مشكلات زير را داشته باشد ، ليزر جوانسازي پوست به او توصيه نمي شود :

  • پوست تيره مستعد آسيب پذيري و عوارض جانبي است .
  • كساني كه آكنه فعال دارند ، ليزر جوان سازي روش مناسبي نيست .
  • براي پوست هاي حساس و ظريف مناسب نيست .
  • براي چين و چروك هاي عميق و زياد مناسب نيست .
  • بيماراني كه رنگ پوست روشن تري دارند ، متقاضيان مناسب تري نسبت به بيماراني هستند كه داراي رنگ پوست تيره مي باشند ، زيرا عوارض جانبي در اين افراد با رنگ پوست تيره زياد است .
  • از ليزر براي جوان سازي پوست دست و انگشتان هم استفاده مي شود .

ليزر جوان سازي پوست براي چه افرادي مناسب نيست ؟

براي كساني كه پوست آن ها دچار مختصري عيب است ، ليزر درماني پيشنهاد نمي شود ، چرا كه روش هاي آسان تري و سبك تري در دسترس است .
همچنين براي افراد با رنگ پوست تيره هم كانديداي مناسبي براي ليزر جوان سازي پوست نيستند ، چرا كه در پوست تيره انرژي و نور ليزر به دليل زياد بودن تعداد رنگدانه ها بيشتر جذب مي شود ، و بيشتر در معرض آسيب است و عوارض جانبي غير منتظره مانند تغيير رنگ پوست ممكن است در اين افراد به وجود بيايد ، مي توان اين خطر را با استفاده از يك عامل سفيد كننده بعد از درمان با ليزر به حدقل رساند .

نحوه كار ليزر جوان‌سازي پوست چگونه است؟

در روش ليزر درماني جراح پرتوهاي نور را به صورت ضرباني و نامنظم به سطح پوست مي تاباند ، اين پرتو هاي نور به نحو دقيق زنجيرهاي مولكولي پوست آسيب ديده را به صورت لايه لايه برميدارد ، و اين كار را تا زماني ادامه مي دهد كه ظاهر يكنواخت ، نرم و صاف تري از پوست به دست بيايد .

ليزر جوانسازي پوست صورت و بدن روش مناسبي است ، به دليل اينكه مشكلات كمتري به رنگدانه هاي زيرين پوست ايجاد مي كند . و همچنين نسبت به روشن كردن پوست با استفاده از روش‌هايي مانند از بين بردن جاي زخم آكنه با استفاده از ليزر، بهتر است.

پرتوهاي ليزر جوان سازي پوست دست و سار نقاط بدن اپيدرم (لايه ي بيروني پوست) را از بين مي برند و با هدف قرار دادن لايه زيرين پوست با نام درميس (قسمت حساس و عروقي پوست) و گرم كردن درميس باعث تحريك رشد كلاژن ها مي شود ، بعد از بهبود درمان پوست صاف تر و سفت تر مي شود .

در طول دوره ليزر جوان سازي پوست چه كارهايي انجام مي شود ؟

ليزر جوان سازي و زيباسازي پوست معمولا با بي حس موضعي و به صورت سرپائي انجام مي شود .قبل از شروع ليزر درماني ، جراح يكسري درمان هايي را جهت آماده سازي پوست شما با ليزر درماني انجام مي دهد . جراح اين درمان ها را به مدت ۶ هفته يا بيشتر قبل از درمان اصلي شروع مي كند . اين درمان ها هم به نوع پوست شما بستگي دارد و به منظور به حدقل رساندن عوارض درمان و به دست آوردن نتايج بهتر و رضايت بخش تر انجام مي شود .

مدت زمان لازم براي انجام ليزر جوان سازي و زيبائي پوست ۳۰ دقيقه تا ۲ ساعت است .

تعداد جلسات لازم براي ليزر جوان سازي پوست چقدر است ؟

تعداد جلسات مورد نياز براي افراد مختلف متفاوت است و وابسته به وضع بيمار ممكن است كم يا زياد باشد . به عنوان مثال براي چين و چروك هاي خفيف و تغيير رنگ جزئي پوست حدود يك يا دو جلسه براي به دست آوردن نتيجه مطلوب كافي است ولي براي چين و چروك هاي عميق و گسترده تعداد جلسات بيشتري لازم است .

عوارض جانبي ليزر جوان سازي پوست

مانند هر عمل ليزر ديگر ليزر جوان سازي هم يك سري عوارض جانبي دارد ، اين عوارض شايع و معمول هستند و در مدت زمان كوتاهي از بين مي روند . عوارض شامل قرمزي پوست ، تورم منطقه ي تحت درمان و سوزش مختصر است . در موارد خيلي نادر سوزش و زخم و تغيير در رنگدانه هاي پوست هم ايجاد مي شود .

چگونگي مقابله با عوارض درمان

براي اينكه شما در طول ليزر درماني هيچ دردي را احساس نكنيد ، پزشك از بي حس كننده هاي موضعي براي بي حس كردن پوست شما استفاده مي كند . و براي اينكه شما راحت و آسوده باشيد ، ممكن است يك آرام بخش هم به شما تزريق كند . چنانچه قسمت زيادي از پوست شما تحت ليزر درماني قرار بگيرد و يا اينكه قرار است به طور همزمان عمل هاي زيبائي ديگري هم روي پوست شما انجام شود ، امكان دارد پزشك شما را بيهوش كند . بعد از انجام ليزر درماني پزشك براي كاهش درد به شما مسكن تجويز مي كند . در مرحله آماده سازي قبل از درمان صورت شما كاملا تميز و پاك مي شود و براي اينكه چشمان شما در حين ليزر درماني آسيب نبيند ، به شما عينك مخصوصي داده مي شود .

جوانسازي پوست


هزينه و قيمت جوانسازي پوست با ليزر چقدر است؟

عوامل مختلفي در تعيين هزينه ي ليزر جوان سازي پوست تاثير دارد ، اين عوامل عبارتند از :

  • منطقه ي جغرافيايي ، هزينه ي جوان سازي پوست در هر كشوري متفاوت است .
  • حق الزحمه و دستمزد پزشك .
  • تجربه و مهارت پزشك .
  • زمان و تلاش مورد نياز براي درمان .
  • هزينه ي تسهيلات و بيهوشي .
  • مراقبت ها و آمادگي هاي قبل و بعد عمل ليزر .

انواع ليزر جوانسازي پوست

براي ليزر جوانسازي صورت معمولاً از دو نوع ليزر استفاده مي‌شود: كربن دي اكسيد (CO2) و اربيوم . كار هر دو تبخير سلول‌هاي سطحي و آسيب‌ديده‌ي پوست است . اين ليزرها در قدرت و كاربردهاي درماني متفاوت هستند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۷:۴۸ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :