زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

تزريق بوتاكس , هزينه تزريق بوتاكس

تزريق بوتاكس , هزينه تزريق بوتاكس , قيمت تزريق بوتاكس , مزاياي تزريق بوتاكس , بهترين مركز تزريق بوتاكس , عوارض و معايب تزريق بوتاكس , تزريق بوتاكس صورت : انسان ذاتا طرفدار زيبائي است ، ولي زيبائي ظاهري گاها به دليل عوامل محيطي و قرار گرفتن در معرض نورخورشيد دچار تغيير و تحولاتي مي شود .يكي از اين تغييرات ايجاد چين و چروك در صورت است .خطوط و چين هاي پيشاني به صورت افقي در همه جاي پيشاني ظاهر مي شوند ، اين خطوط و چين ها در برخي بخش ها زيادتر و عميق تر هم هستند ، با بالا رفتن سن پيشاني دچار افتادگي مي شود و عضلات هم سعي مي كنند با ليفت اين پيشاني را جبران كنند ، ولي با اين كار موجب انقباض عضله و در نهايت ايجاد چين و چروك مي شود .

بوتاكس


ظاهر شدن خطوط ريز و درشت يا به عبارتي چين و چروك صورت نشان از بالا رفتن سن دارد ، از طرفي احساس پيري كردن باعث تضعيف روحيه و كاهش اعتماد به نفس مي شود ، از اين رو امروزه افراد خواهان جبران اين تغيير و تحولات پوست و جوانسازي و زيباسازي پوست خود هستند ، كه براي اين كار روش هاي مختلفي وجود دارد و يكي از اين روش ها تزريق بوتاكس مي باشد . آيا شما هم جز افرادي هستيد كه از چين و چروك صورت خود يا از خطوط ايجاد شده در صورتتان ناراضي هستيد و دوست داريد از شر آنها خلاص شويد ؟ ما به شما توصيه مي كنيم كه از روش تزريق بوتاكس استفاده كنيد و در نتيجه ظاهري زيباتر و جذاب تر داشته باشيد.

تزريق بوتاكس , هزينه , عوارض و اثرات

امروزه يكي از روش هاي مورد استفاده براي برطرف كردن خطوط دايناميك يا خطوطي كه با حركت همراهند تزريق بوتاكس است ،كه روي عضلات لايه هاي زيرين كه شل شده اند و سبب ايجاد چين و چروك مي شوند كار مي كند. بوتاكس يا همان سم بوتالينيوم يك روش درماني غير تهاجمي براي جوان سازي پوست مي باشد . و بسيار سريع اتفاق مي افتد و هيچ نيازي به بستري شدن ندارد و دوران نقاهت و بهبودي آن كوتاه مدت است . افرادي كه مي خواهند به صورت موقتي از شر چين و چروك هاي پوست خلاص شوند مي توانند از اين روش استفاده كنند .

اكثر بيماران از تزريق بوتاكس رضايت كامل و بالايي دارند چرا كه در قسمت يك سوم بالايي صورت نتايجي كه از بوتاكس به دست مي آيد ، قابل پيش بيني است .

بوتاكس به چه معناست ؟

در واقع بوتاكس همان سم بوتالينيوم است ، اين سم حاصل باكتري خاصي به نام كلستريديوم بوتولينوم است كه باعث ايجاد مسموميت غذايي بوتوليسم مي شود . اين سم يكي از قوي ترين و خطرناك ترين سمومي است كه توسط بشر شناخته شده است .اين سم تمام ماهيچه هاي ارادي و غيرارادي را مي تواند فلج كند ، امروزه از خاصيت اين سم براي درمان بيش از ۵۰ نوع بيماري استفاده مي شود . همچنين تزريق آن در زيباسازي پوست كاربرد گسترده اي دارد .

در واقع بوتاكس يا همان تزريق سم بوتالينيوم با سه هدف انجام مي شود : بالا بردن زيبائي و جوانسازي پوست ، كم كردن تعريق مفرط زير بغل ، كنترل نمودن اسپاسم هاي عضلاني .بوتاكس زيبائي با دوزهاي پايين در عضلاتي خاص و توسط پزشك متخصص و مجاز تزريق مي شود ، و موجب مي شود ، سيگنال هاي عصبي و شيميايي به بافت هاي عضله ها ارسال نشوند و در نتيجه با كم شدن فعاليت عضلاتي كه سبب ايجاد خط اخم مي شوند مانع از ايجاد چين و چروك مي شود ، در واقع اگر انقباضي در عضلات زيرين رخ ندهد ، چين و چروك هم ايجاد نخواهد شد .

تزريق بوتاكس

در اينجا نبايد از اين نكته غافل شد كه بوتاكس براي چين و چروكي هاي كه به علت انقباض عضلاني رخ داده اند ، موثر مي باشد اما اين روش نمي تواند براي چين و چروك هاي رخ داده از افزايش بيش از حد سن يا افتادگي پوست و كاهش حجم پوست موثر باشد.

نتيجه نهايي حاصل از بوتاكس به شدت به مهارت تزريق كننده بستگي دارد ، پيشنهاد ما به شما اين است كه براي اين كار از پزشكان با تجربه و متخصص بهره بگيريد تا درماني بدون خطر و ايمن ، با كمترين اختلال را داشته باشيد .

انواع مارك هاي بوتاكس رايج

زئومين

زئومين

ئومين براي درمان لفارواسپاسم ( پلك زدن بي اختيار ) و خط هاي اخم متوسط تا شديد قابل استفاده است و مورد تائيد قرار گرفته است . فرمول جديدي از بوتولينوم تيپ A زئومين است.

ديسپورت

ديسپورت

ديسپورت يك نورتوكسن ( سم عصبي ) است كه به وسيله مولكول هاي پروتئين احاطه شده . به كمك اين سم عصبي از ارسال سيگنال هاي مغز به عظلات خاص جلوگيري مي شود.

نرونوكس

نرونوكس

نرونوكس به تازگي توليد شده است كه نوعي سم بوتولينوم است . با ترزيق اندازه ( دوز ) درماني نرونوكس در داخل عظلات باعث م يشود كه ارتباط عصبي – شيميايي عضله قطع شود.

مسپورت

بوتاكس مسپورت

يكي از برندهاي بوتاكس كه در داخل ايران توليد مي شود مسپورت نام دارد . اين محصول از نظر اقتصادي به صرفه بوده و هزينه كمي دارد در حالي كه براي از بين بردن چين و چروك صورت بسيار تاثير گذار است .

كانيتوكس

كانيتوكس

كانيتوكس از سم بوتولينوم حاصل شده و بيشتر راي درمان انواع چين و چروك صورت از جمله خطوط لبخند , چين و چروك پيشاني و خطوط پا كلاغي و خطوط اخم مورد استفاده قرار مي گيرد

درماتوكس

درماتوكس

درماتوكس فرمولي براي سلامتي پوست است كه كاربرد زيادي براي درمان ليست طويلي از بيماريها توليد شده است . مطابق ادعاي توليد كنندگان , اين محصول براي هر قسمت از بدن داراي منافعي است

 

چرا از بوتاكس استفاده مي‌شود؟

حركت عضلات صورت امري عادي است ، حركت عضلات صورت به شكل چين و چروك ظاهر مي شود ، براي جلوگيري از حركت اين عضلات كه باعث ايجاد چين و چروك مي شود از بوتاكس استفاده مي شود . خط اخم يكي از شايع ترين خطوطي است كه در اكثر افراد ايجاد مي شود ، در واقع اين خط با حركات معمول ابرو توسط شخص ايجاد مي شود ، كه با تزريق بوتاكس به ماهيچه هايي كه ابروها را بالا مي برند مي توان از اين كار جلوگيري كرد و با حركات معمول ابرو توسط شخص حالت طبيعي چهره حفظ مي شود .

انجام تزريق بوتاكس براي چه كساني خوب است؟

افرادي كه در صورت خود داراي چين و چروك هستند و يا خطوطي در چهره دارند و مي خواهند آنها را كم كنند مي توانند از اين روش استفاده نمايند. افراد ژير نبايد از تزريق بوتاكس را انجام دهند :

تزريق بوتاكس

تزريق بوتاكس

  • زنان باردار و شيرده
  • افرادي كه عفونت پوستي دارند .
  • افرادي كه به بوتاكس آلرژي و حساسيت دارند .
  • افرادي كه دچار بيماري هستند ، كه ماهيچه ها و اعصابشان را تحت تاثير قرار مي دهد .

چه قسمت هاي از بدن مي توانند با تزريق بوتاكس درمان گردند؟

  • برطرف كردن خط هاي پيشاني ، خط ابرو ، چين و چروك هاي عمودي پيشاني
  • برطرف كردن چين و چروك هاي دور چشم و خط هاي زير چشم
  • برطرف كردن چين و چروك هاي اطراف بيني
  • برطرف كردن عدم تقارن پلك‌ها يا ابروها
  • برطرف كردن چين و چروك هاي دور لب
  • ليفت ابرو و فرورفتگي چانه
  • رفع افتادگي پلك
  • برطرف كردن خط لب ، خط فك
  • اصلاح سوراخ هاي بيني

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۵:۱۶ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :