زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

دوران نقاهت پس از كاشت مو

دوران نقاهت پس از كاشت مو

دوران نقاهت پس از كاشت مو : افراد زيادي هميشه قبل از اينكه كاشت مو را انجام بدهند از دوران نقاهت مي پرسند ، در ادامه اين پست سعي كرده ايم مطالب مفيدي در مورد اين موضوع به شما ارائه بدهيم با ما همراه باشيد .
افرادي كه براي كاشت مو به روش هاي هاي سنتي مانند FUT و FIT اقدام مي كنند دچار مشكلات بزرگي مي شوند كه مي توانيم به بيهوشي ها ، خونريزي ، بخيه و برداشت فلپ اشاره كرد البته مهم ترين موضوعي كه مطرح است دوران نقاهت بعد از كاشت است .

دوران نقاهت پس از كاشت مو

دوران نقاهت پس از كاشت مو

برخي از بيماران اينگونه مي گويند كه با استفاده از روش هاي سنتي به دليل معايب آن (جراحي ، خونريزي،بخيه و …) مجبور بوده اند دردهاي زيادي را تحمل كنند و مجبور بوده اند در خانه بشينند و از فعاليت هاي روزانه خود جا بمانند البته بعد از مدتي اين عوارض كمتر مي شده است . علاوه بر موارد فوق اين افراد مجبور بوده اند تورم صورت و زير چشم را تحمل كنند .

كاشت مو به روش SUT

اما روش كاشت مو به صورت SUT داراي هيچ كدام از اين عارضه ها نبوده و فرد مي تواند بعد از اينكه كاشت را انجام داد به فعاليت هاي روزانه خود ادامه بدهد و هيچ گونه خونريزي ، جراحي ، بي هوشي و … را نداشته باشد و البته دوران نقاهتي را سپري نخواهد كرد .
افرادي كه اين گونه كاشت را انجام ميدهند ديگر نبايد نگراني داشته باشند و بايد بدانند كه با پيشرفت علم و به وجود آمدن اين روش هاي جديد و نوين ، ديگر دوران نقاهتي در پيش نيست و شخص سريعا پس از اينكه كاشت را انجام داد مي تواند به فعاليت هاي خود ادامه داده و به سركار برود . روش هاي گذشته به دليل خونريزي و جراحي و … فرد نياز به استراحت داشت ولي اين روش هاي جديد اين معايب را نداشته است و مزايايي زيادي را براي عزيزان به همراه خواهد داشت .

با مشاورين و متخصصين كلنيك كاشت مو زلفينه تماس بگيريد و مشكل ريزش موهاي خود را با ما در ميان بگذاريد تا بهترين روش هاي كاشت مو را براي موهايتان استفاده كنيم .

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۹:۱۴ توسط:بهزاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :