زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

تخفيفات ليزر موهاي زائد

تخفيفات ليزر موهاي زائد , وب سايت ثبت تخفيفات مراكز ليزر مو , كلينيك هاي زيبايي , تزريقات زيبايي ( تزريق بوتاكس , پروتز لب , تزريق چربي , تزريق ژل ) , خدمات پوست و مو | تخفيف ليزر مو ,تخفيف ليزر موهاي زائد : مرجعي كامل از تخفيفات ليزر مو , تخفيفات كلينك زيبايي , تخفيفات خدمات پوست و مو , تخفيفات تزريقات زيبايي  , جوانسازي پوست با ليزر و هر چه در زمينه زيبايي است . رافراهم خواهيم كرد.

در اين بخش از وب سايت ليزر لند قصد داريم به معرفي كلينيك هايي كه در تخفيفات و آفر هاي ويژه اي را براي خدمات خود ارائه مي كنند , بپردازيم .

يك بخش بسيار متفاوت و زيبا كه كاربران مشتاق ديدن اين آفرها مي باشند .در اين بخش مي توانيد كلينيك مد نظر خود را براي انجام هر عمل زيبايي انتخاب كنيد . در ثانيه بروز خواهد شد .

بايد به عرض تمامي كاربران برسانيم كه  وب سايت ليزر لند صرفا براي معرفي مراكز و كلينيك هاي زيبايي مي باشد لذادر انتخاب مركز و كلينيك خود بسيار دقت كنيد چرا كه ليزر لند در قبال مراكز معرفي شده هيچ مسئو ليتي ندارد .


تخفيفات ليزر مو , تخفيف ليزر مو , تخفيف ليزر موي زائد , تخفيف ليزر موي زائد , تخفيفات ليزر موهاي زائد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۰:۱۵ توسط:بهزاد موضوع:

جوانسازي پوست با ليزر

جوانسازي پوست با ليزر , جوانسازي پوست , زيباسازي پوست با ليزر , جوان سازي پوست , هزينه و قيمت جوانسازي پوست با ليزر , زيباسازي پوست دست , جوانسازي: همه ي ما انسان ها ذاتا و به طور طبيعي زيبائي را دوست داريم ، بدون ترديد يكي از موارد تاثير گذار در اعتماد به نفس دروني ما رضايت ما از ظاهر و زيبائي خودمان است و بدون اعتماد به نفس زندگي خالي از لذت خواهد بود .

در كنار تمايل به زيبائي پيري يك فرآيند طبيعي است و هرچقدر هم كه بخواهيم آثار ناشي از بالا رفتن سن را انكار كنيم ، نمي توانيم از پيري فرار كنيم ، پيري آثار خود را در زيبائي ظاهري خيلي نشان مي دهد و با گذشت زمان پوست به دليل شرايط محيطي و … دچار تغيير و تحولاتي مي شود ، چين و چروك صوت ، شلي و افتادگي پوست ، خط اخم ، خط خنده و … جز اثرات ناشي از پيري هستند ، ولي اين آثار نمي توانند براي هميشه همراه شما بوده و براي شما نگران كننده باشد .

جوانسازي پوست با ليزر


علاوه بر آثار پيري ، ممكن است بعضي افراد دچار سوختگي شده باشند و يا جاي جوش و زخم و آكنه زيبائي ظاهري اين افراد را خراب كرده باشد ، در هر حال چه پيري چه دلايل ديگر ، امروزه نگران كننده نيست ، و با توجه به تمايل به زيبائي و جوان سازي پوست ، روش هاي مختلفي براي جوان سازي پوست از تزريق انواع ژل و بوتاكس گرفته تا ليزر درماني وجود دارد . و اگر شما تمايل به جوان سازي پوست داريد ، قبل از اقدام به شما توصيه مي كنيم كه اطلاعات كافي در مورد هر كدام از اين روش ها داشته باشيد و سپس با آگاهي كامل اقدام به زيبا سازي كنيد .

در ميان روش هاي مختلف ليزر درماني يكي از موثرترين روش ها براي زيبائي و جوان سازي پوست مي باشد . ليزر جوان سازي پوست با نام هاي مختلفي همچون ليزر پوست ، ليزر تبخيري و ليزر سائيدگي هم شناخته شده است ، ليزر درماني براي جوان سازي با از بين بردن چين و چروك صورت و صاف و كشيده كردن صورت و از بين بردن جاي جوش و لك و سوختگي مي تواند جواني و زيبائي را به شما برگرداند .

امروزه تكنولوژي ليزر ابزارهاي گسترده ومتنوعي براي جوان سازي پوست (ليزر جوانسازي) عرضه كرده است ، و به پزشك و متخصص اين امكان را فراهم مي كند ، كه روي سطح ليزر كنترل دقيق تري داشته باشد ، و به او اجازه مي دهد تا با دقت فوق العاده بالايي قسمت هاي ظريف پوست را بدون كوچك ترين صدمه و آسيبي ليزر كرده و زيبائي و جوان سازي را به شما برگرداند .

ليزر جوان سازي صورت مي تواند براي از بين بردن معايب جزئي صورت به كار برود ، كه عبارتند از :

  • از بين بردن خطوط ظريف و چين و چروك صورت ، جوان سازي و زيبائي اطراف چشم ، زير چشم ، پيشاني و دهان .
  • از بين بردن آثار به جا مانده از جاي جوش ، آكنه و يا آبله مرغان .
  • صاف كردن و برگرداندن حالت طبيعي به پوستي كه بعد از جراحي دچار مشكل شده است .
  • جوان سازي دست ، پوست پير و يا پوستي كه در اثر قرار گرفتن در برابر آفتاب آسيب ديده است .
  • براي دران لكه هاي كبدي .
  • بهبود رنگ چهره براي افرادي كه رنگ پوست زرد و خاكستري شده است .
  • از بين بردن خال هاي مادر زادي مانند خال اپيدرمال خطي .
  • از بين بردن غدد چربي بزرگ شده روي بيني .

ليزر جوان سازي پوست براي چه افرادي مناسب است ؟

ليزر جوان سازي پوست يك روش موثر جهت رفع چين و چروك صورت ، دور چشم ، شلي و افتادگي پوست و رفع جاي جوش و آكنه است .متقاضي ليزر جوانسازي پوست بايد انتظارات معقولي از نتيجه ي ليزر داشته باشد ، و بهتر است فاقد هرگونه سابقه ي پزشكي باشد .

در صورتي كه فرد متقاضي مشكلات زير را داشته باشد ، ليزر جوانسازي پوست به او توصيه نمي شود :

  • پوست تيره مستعد آسيب پذيري و عوارض جانبي است .
  • كساني كه آكنه فعال دارند ، ليزر جوان سازي روش مناسبي نيست .
  • براي پوست هاي حساس و ظريف مناسب نيست .
  • براي چين و چروك هاي عميق و زياد مناسب نيست .
  • بيماراني كه رنگ پوست روشن تري دارند ، متقاضيان مناسب تري نسبت به بيماراني هستند كه داراي رنگ پوست تيره مي باشند ، زيرا عوارض جانبي در اين افراد با رنگ پوست تيره زياد است .
  • از ليزر براي جوان سازي پوست دست و انگشتان هم استفاده مي شود .

ليزر جوان سازي پوست براي چه افرادي مناسب نيست ؟

براي كساني كه پوست آن ها دچار مختصري عيب است ، ليزر درماني پيشنهاد نمي شود ، چرا كه روش هاي آسان تري و سبك تري در دسترس است .
همچنين براي افراد با رنگ پوست تيره هم كانديداي مناسبي براي ليزر جوان سازي پوست نيستند ، چرا كه در پوست تيره انرژي و نور ليزر به دليل زياد بودن تعداد رنگدانه ها بيشتر جذب مي شود ، و بيشتر در معرض آسيب است و عوارض جانبي غير منتظره مانند تغيير رنگ پوست ممكن است در اين افراد به وجود بيايد ، مي توان اين خطر را با استفاده از يك عامل سفيد كننده بعد از درمان با ليزر به حدقل رساند .

نحوه كار ليزر جوان‌سازي پوست چگونه است؟

در روش ليزر درماني جراح پرتوهاي نور را به صورت ضرباني و نامنظم به سطح پوست مي تاباند ، اين پرتو هاي نور به نحو دقيق زنجيرهاي مولكولي پوست آسيب ديده را به صورت لايه لايه برميدارد ، و اين كار را تا زماني ادامه مي دهد كه ظاهر يكنواخت ، نرم و صاف تري از پوست به دست بيايد .

ليزر جوانسازي پوست صورت و بدن روش مناسبي است ، به دليل اينكه مشكلات كمتري به رنگدانه هاي زيرين پوست ايجاد مي كند . و همچنين نسبت به روشن كردن پوست با استفاده از روش‌هايي مانند از بين بردن جاي زخم آكنه با استفاده از ليزر، بهتر است.

پرتوهاي ليزر جوان سازي پوست دست و سار نقاط بدن اپيدرم (لايه ي بيروني پوست) را از بين مي برند و با هدف قرار دادن لايه زيرين پوست با نام درميس (قسمت حساس و عروقي پوست) و گرم كردن درميس باعث تحريك رشد كلاژن ها مي شود ، بعد از بهبود درمان پوست صاف تر و سفت تر مي شود .

در طول دوره ليزر جوان سازي پوست چه كارهايي انجام مي شود ؟

ليزر جوان سازي و زيباسازي پوست معمولا با بي حس موضعي و به صورت سرپائي انجام مي شود .قبل از شروع ليزر درماني ، جراح يكسري درمان هايي را جهت آماده سازي پوست شما با ليزر درماني انجام مي دهد . جراح اين درمان ها را به مدت ۶ هفته يا بيشتر قبل از درمان اصلي شروع مي كند . اين درمان ها هم به نوع پوست شما بستگي دارد و به منظور به حدقل رساندن عوارض درمان و به دست آوردن نتايج بهتر و رضايت بخش تر انجام مي شود .

مدت زمان لازم براي انجام ليزر جوان سازي و زيبائي پوست ۳۰ دقيقه تا ۲ ساعت است .

تعداد جلسات لازم براي ليزر جوان سازي پوست چقدر است ؟

تعداد جلسات مورد نياز براي افراد مختلف متفاوت است و وابسته به وضع بيمار ممكن است كم يا زياد باشد . به عنوان مثال براي چين و چروك هاي خفيف و تغيير رنگ جزئي پوست حدود يك يا دو جلسه براي به دست آوردن نتيجه مطلوب كافي است ولي براي چين و چروك هاي عميق و گسترده تعداد جلسات بيشتري لازم است .

عوارض جانبي ليزر جوان سازي پوست

مانند هر عمل ليزر ديگر ليزر جوان سازي هم يك سري عوارض جانبي دارد ، اين عوارض شايع و معمول هستند و در مدت زمان كوتاهي از بين مي روند . عوارض شامل قرمزي پوست ، تورم منطقه ي تحت درمان و سوزش مختصر است . در موارد خيلي نادر سوزش و زخم و تغيير در رنگدانه هاي پوست هم ايجاد مي شود .

چگونگي مقابله با عوارض درمان

براي اينكه شما در طول ليزر درماني هيچ دردي را احساس نكنيد ، پزشك از بي حس كننده هاي موضعي براي بي حس كردن پوست شما استفاده مي كند . و براي اينكه شما راحت و آسوده باشيد ، ممكن است يك آرام بخش هم به شما تزريق كند . چنانچه قسمت زيادي از پوست شما تحت ليزر درماني قرار بگيرد و يا اينكه قرار است به طور همزمان عمل هاي زيبائي ديگري هم روي پوست شما انجام شود ، امكان دارد پزشك شما را بيهوش كند . بعد از انجام ليزر درماني پزشك براي كاهش درد به شما مسكن تجويز مي كند . در مرحله آماده سازي قبل از درمان صورت شما كاملا تميز و پاك مي شود و براي اينكه چشمان شما در حين ليزر درماني آسيب نبيند ، به شما عينك مخصوصي داده مي شود .

جوانسازي پوست


هزينه و قيمت جوانسازي پوست با ليزر چقدر است؟

عوامل مختلفي در تعيين هزينه ي ليزر جوان سازي پوست تاثير دارد ، اين عوامل عبارتند از :

  • منطقه ي جغرافيايي ، هزينه ي جوان سازي پوست در هر كشوري متفاوت است .
  • حق الزحمه و دستمزد پزشك .
  • تجربه و مهارت پزشك .
  • زمان و تلاش مورد نياز براي درمان .
  • هزينه ي تسهيلات و بيهوشي .
  • مراقبت ها و آمادگي هاي قبل و بعد عمل ليزر .

انواع ليزر جوانسازي پوست

براي ليزر جوانسازي صورت معمولاً از دو نوع ليزر استفاده مي‌شود: كربن دي اكسيد (CO2) و اربيوم . كار هر دو تبخير سلول‌هاي سطحي و آسيب‌ديده‌ي پوست است . اين ليزرها در قدرت و كاربردهاي درماني متفاوت هستند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۷:۴۸ توسط:بهزاد موضوع:

ليزر موهاي زائد در سعادت آباد و شهرك غرب , مركز و كلينيك ليزر مو و زيبايي در سعادت آباد

ليزر موهاي زائد در سعادت آباد و شهرك غرب , مركز و كلينيك ليزر مو و زيبايي در سعادت آباد  

ليزر موهاي زائد در سعادت آباد و شهرك غرب , مركز ليزر مو در سعادت آباد تهران , كلينيك زيبايي در سعادت آباد , ليزر موي زائد و خدمات زيبايي در سعادت آباد تهران : استفاده از ليزر براي از بين بردن موهاي زائد بدن و صورت امروزه روشي نوين و بسيار محبوب در بين آقايان و بانوان تبديل شده است . از اين رو بيشتر كلينيك هاي زيبايي اقدام به خريد  انواع دستگاه ليزر مو كرده اند تا از اين طريق  مركز زيبايي خود را مجهز كنند . خدمات ليزر درماني به نسب جراحي هاي زيبايي طرفداران زيادي پيدا كرده است . اين محبوبيت نيز به دليل مزيت هايي است ليزر  دارد.

ليزر موهاي زائد در سعادت آباد

چرا ليزر موهاي زائد در سعادت آباد و شهرك غرب

شمال تهران هميشه موقعيت مناسبي براي ايجاد كلينيك زيبايي و سالن هاي زيبايي بوده است . از طرف ديگر به دليل موقعيت جغرافيايي و تردد آسان نيز موقعيتي مناسب براي انجام خدمات زيبايي است . متخصصين زيبايي و پزشكان زيبايي اكثرا شهرك غرب و سعادت آباد را براي مطب و كلينيك خود انتخاب مي كنند . از اين رو منطقه خيابان شريعتي , ظفر و … تعداد كلينيك هاي زيادي است .

چرا ليزر براي رفع موهاي زائد

در اصل مي توان گفت كه هميشه به دنبال راهي دائمي براي حلاصي از موهاي زائد بدن و صورت بوده ايم . در بين روش هاي نوين براي رفع موي زائد بدن بهترين گزينه استفاده از ليز مي باشد . فناوري ليزر درماني در سال هاي اخير طرفداران زيادي را جلب خود كرده است از اين رو همه روزه افراد زيادي به سمت اين نوع روش درمان كشيده مي شوند . به ويژه اينكه در زمينه ليزر موهاي زائد , لاغري موضعي با ليزر , جوانسازي پوست با ليزر و … هميشه كلينيك هاي زيبايي شلوغ هستند.

شرايط ليزر مو در كلينيك زيبايي واقع در شهرك غرب و سعادت آباد

براي رفاه و آرامش خيال متقاضيان ليزر مو , اكثر كلينيك هاي زيبايي در سعادت آباد تهران براي ليزر موي خانم ها از نيروي متخصص خانم و براي ليزر آقايان از نيروي متخصص آقا استفاده مي كنند . لذا از اين نظر مراجعين نيز خيالشون راحت هست و در آرامش كامل مي توانند عمل ليزر مو را انجام دهند.

به دليل استفاده از ليزر براي رفع دائمي موهاي زائد بدن و صورت و نيز براي استفاده در جوانسازي پوست با ليزر و همچنين لاغري موضعي با ليزر اكثر دستگاه هاي ليزر به صورت چند منظوره طراحي و ساخته مي شوند . در بين دستگاه هاي توليد شده در دنيا براي ليزر درماني در كشور ما ايران دو دستگاه : ليزر الكساندرايت و ليزر دايود در بيشتر كلينيك ها ديده مي شود و از اين دستگاه هاي براي ارائه خدمات ليزر درماني براي متقاضيان استفاده مي شود . ولي در اين بين برند هاي جديد و حرفه اي تر دستكاه هاي ليزر كه ساخت كشور آلمان و ايتاليا و فرانسه و حتي امريكا نيز به بازار آمده است .

 

برچسب ها: , , , , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۵:۱۱ توسط:بهزاد موضوع:

راز جواني پوست

راز  جواني پوست | ماسك صورت , انواع ماسك صورت , بهترين ماسك صورت , طرز تهيه ماسك صورت , ماسك صورت براي روشن تر شدن پوست , ماسك صورت براي صاف و لطيف شدن پوست : صاف و روشن بودن پوست آرزوي هر فرد به ويژه بانويي است . امروزه استفاده از انواع ماسك صورت براي نرمي و صتف شدن پوست صورت و ساير نواحي بدن رواج زيادي گرفته است .

خيلي از ماسك هاي صورت كه مورد استفاده قرار مي گيرند محلولي از گياهان و ميوه ها مي باشد و مواد شيمايي زيادي در آنها به كار نمي رود . لذا از اين رو خطرات و عوارض جدي ندارد . ( توصيه ما فقط استفاده از ماسك هاي مورد تاييد بهداشت است ) .

در اين بخش از وب سايت راز جواني پوست با استفاده از ماسك صورت را با ارائه بهترين مقالات و معرفي انواع ماسك به شما آموزش خواهيم داد. با ارائه بهترين نظرات در اين زمينه مي توانيد ما را راهنمايي و كمك كنيد تا بهترين و بروزترين مطالب را براي شما فراهم آوريم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۲:۵۳ توسط:بهزاد موضوع:

بهترين دستگاه ليزر مو

بهترين دستگاه ليزر مو , بهترين دستگاه هاي ليزر موهاي زائد , دستگاه هاي ليزر مو , انواع دستگاه هاي ليزر موهاي زائد , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد خريد دستگاه ليزر مو , فروش دستگاه ليزر مو :  ليزر موهاي زائد تنها روش حذف دائمي موها است كه تكنيك هاي معمول ديگر را منسوخ كرده است .و براي نواحي مختلف بدن افراد مناسب است و موهاي ناخواسته را بدون آسيب رساندن به منافذ و ساختار پوست و به صورت بي‌خطر از بين مي‌برد.امروزه دستگاه هاي ليزر متفاوتي براي از بين بردن موهاي زائد وجود داردو سوال اكثر افراد اين است كه كدام نوع ليزر بهترين اثر بخشي را دارد و باعث ايجاد پوستي صاف و بدون مو مي شود.

البته پاسخ به اين سوال بستگي به نوع پوست و موي افراد دارد و براي افراد با شرايط پزشكي و ژنتيكي متفاوت روش متفاوتي مناسب مي باشد.ولي بدون شك شماري از دستگاه ها ي ليزر مناسب و محبوب است.

هركدام از ليزرها عمق نفوذ خاصي دارند  ودر كل نور ليزر به سطح پوست تابانده مي شود و نور ليزر از سطح پوست تا عمق مو و فوليكول هاي مو مي رسد و آن را گرم مي كند و باعث مي شود كه بيمار درد و ناراحتي نداشته باشد.

اگر شما براي رفع موهاي زائد بدنتان روش ليزر را انتخاب كرده ايد.ما به شما توصيه مي كنيم كه قبل از اينكه عمل ليزر را انجام دهيد ،ابتدا اطلاعات كافي در مورد انواع ليزر ،مزايا و معايب آن به دست آوريد، تا بتوانيد تصميمي درست و آگاهانه در اين زمينه اتخاذ كنيد.متخصصين ما در كلينيك ليزر مو جلسات مشاوره رايگان برگزار مي كنند، شما مي توانيد با شركت در اين جلسات به تمام سوالات خود در زمينه ليزر پاسخ پيدا كنيد و همچنين متخصصين ما با توجه به شرايط پوست و مو و شرايط ژنتيكي شما بهترين راه حل و بهترين نوع دستگاه براي ليزر را به شما پيشنهاد مي دهند.

انواع دستگاه ليزر موهاي زائد | خريد و فروش دستگاه ليزر مو

دستگاه ليزر الكساندرايت | دستگاه ليزر الكس

يكي از پيشرفته ترين دستگاه هاي ليزر دنيا براي از بين بردن موهاي زائد ليزر الكساندرايت مي باشد.در اين دستگاه پرتو نور با انرژي بالا توليد مي شود و طول موج پرتو با توجه به انواع ساختار پوست و مو قابل تنظيم مي باشد.ويژگي ليزر الكساندرايت جذب بالاي ملانين در محدوده طول موج آن مي باشد و پالس نور ليزر الكساندرايت فوليكول هاي مو را بدون تاثير قابل توجه بر بافت اطراف از بين مي برد.چرخه رشد مو سه مرحله دارد: مرحله رشد،مرحله مياني و مرحله استراحت.حدود ۸۵ درصد موها در هر زمان در مرحله رشد هستند و موهاي در حال رشد را  به راحتي مي توان با ليزر از ميان برد.براي دستيابي به نتيجه مطلوب چند جلسه درمان لازم است تا نتيجه ي دلخواه كسب شود .

بهترين دستگاه ليزر مو

مزايا دستگاه ليزر موهاي زائد الكس

انجام عمل ليزر با دستگاه ها و روش هاي مختلفي انجام مي گيرد و كارشناسان با توجه به تجربيات و آزمايش هاي تخصصي ليزر الكساندرايت قدرتمندترين و پرتاثيرترين ليزر نسبت به موارد ديگر مي دانند.برخي از مزاياي ليزر الكساندرايت كه آن را نسبت به بقيه برتري داده عبارتند از:

  • ميزان نفوذ آن به پوست تا عمق فوليكول هاي مو است و به همين دليل براي از بين بردن موهاي زائد موثرتر عمل مي كند.
  • هندپيس ليزر الكساندرايت بزرگ است و ناحيه درمان را ۵ برابر بيشتر پوشش مي دهد و باعث درمان سريع تر و ارزان تر مي شود.
  • احساس درد و ناراحتي در اين روش كمتر است.
  • دستگاه هاي رايانه اي پيشرفته باعث شده كه ايمني و موثر بودن را تضمين مي كند.
  • ليزر الكساندرايت بيشتر از ليزر دايود جذب ملانين پوست مي شود و در نتيجه اثر مطلوب و بهتري را بر جا مي گذارد.

كارايي ليزر الكساندرايت براي موهاي ريزتر و نازك تر كه بيشتر ليزرهاي ديگر قادر به از بين بردن آنها نيستند ،ثابت شده است.قبل از ابداع روش ليزر الكساندرايت روش هاي ديگري براي از بين بردن موهاي زائد از جمله وكس،بند انداختن ،تيغ و الكتروليز وجود داشت كه هيچكدام از اين ها قابل رضايت نبود ، و روش هايي پردردسر و مشكل بودند. FDA چندين سال پيش امن بودن ليزر الكساندرايت را در از بين بردن موهاي زائد تاييد كرده است ،  و از آن زمان تاكنون ليزر الكساندرايت پيشرفت هاي چشمگيري داشته است.


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

كلينيك زيبايي , مراكز زيبايي , لاغري موضعي , لاغري با دستگاه ار اف , لاغري با ليزر ليپوليز , مزوتراپي لاغري , تبليغات ليزر مو , محل مناسب براي تبليغات ليز مو , تبليغ ليزر موهاي زائد

ليزر درماني , كاشت مو , كاشت مو طبيعي , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , هزينه كاشت مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.


 

نقاط ضعف دستگاه ليزر موي الكساندرايت

ليزر الكساندرايت در ميان ليزرها يكي از امن ترين آن ها به شمار مي رود و در نتيجه عوارض خيلي كمي دارد.از جمله عوارض شايعي كه مي تواند در اين روش وجود داشته باشد قرمزي و ورم جزئي پوست است كه بعد از چند ساعت برطرف مي شود.بيماران احساس درد و نارحتي كمي احساس مي كنند ، بدترين حالتش اين است كه كمي احساس گرما و سوزش در طي درمان داشته باشند. همچنين اين روش فوق العاده سريع است و مي تواند در ساعتي از روز كه شما مشغله نداريد براي درمان مراجعه كنيد و نياز به وقت بيشتري ندارد. و اگر درمان و انجام عمل ليزر توسط متخصص و يك كادر مجرب انجام شود كاملا امن است و عوارضي قابل مشاهده نخواهد بود.

دستگاه ليزرموي دايود

ليزر دايود يك روش نسبتا جديدي براي از بين بردن موهاي زائد مي باشد .اين روش بر ديناميك گزينشي نور و گرما مبتني است.در اين روش پالس هاي ليزر در كسري از ثانيه از شطح پوست عبور كرده و به ريشه فوليكول مو مي رسد و مو را گرم كرده و رشد فوليكول هاي مو را متوقف مي كند. و آسيبي به بافت هاي اطراف پوست وارد نمي كند .ليزر دايود يك روش امني مي باشد و احساس درد و ناراحتي كمتري به همراه دارد و استفاده از آن سريع و راحت است.

بهترين دستگاه ليزر مو

ليزر دايود در طول موج ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر مي باشد و طول موج ليزر با توجه به افراد مختلف و نياز درماني متفاوت مي تواند متغير باشد. ليزر دايود بدون صدمه بر بافت هاي اطراف پوست در عمق بيشتري از پوست نفوذ كرده و بيشترين جذب ملانين را دارد.ملانين ها نور را جذب و تبديل به گرما مي كنند و سپس دماي فوليكول مو افزايش پيدا مي كند و افزايش دما به حدي مي رسد كه آسيب جدي به فوليكول هاي مو وارد مي كند و در نتيجه رشد مجدد آن را متوقف مي كند.

مزايا دستگاه ليزر موهاي زائد دايود

از جمله مزاياي ليزر دايود مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • طول موج ليزر دايود بلند است و براي بيماران داراي تون هاي پوستي تيره روش بسيار موثري است.
  • كاملا بي خطر و امن به عمق بيشتري نفوذ مي كند.
  • سطح بيشتري از موهاي زائد را به طور همزمان از بين مي برد.

اين دستگاه ليزر مو روشي سريع است و براي پوست هاي روشن با رنگ موي تيره كه نياز به تعداد جلسات كمتري براي درمان دارند، مناسب مي باشد.اين روش براي افرادي كه پوست خود را برنزه كرده اند توصيه نمي شود. چون زماني كه پوست تيره است انرژي بيشتري جذب مي شود و احتمال تغيير رنگ پوست  تاول زدن وجود دارد.و در صورت استفاده براي پوست هاي تيره بايد انرژي كمتري استفاده شود.

معايب دستگاه لير موي دايود

به دليل شديد بودن نور ليزر بايد همه ي افراد در اتاقي كه عمل ليزر انجام مي شود ، حتما از عينك مخصوص ايمني براي جلوگيري از صدمه ديدن چشم استفاده كنند. عوارضي كه به ندرت پيش مي آيد شامل مقداري قرمزي و آفتاب سوختگي است  و ممكن است رنگ پوست براي مدتي تيره و روشن شود كه با مراقبت و رعايت توصيه هاي بهداشتي ظرف چند ساعت از بين مي رود.ولي اگر توصيه هاي بهداشتي بعد از درمان رعايت نشود ممكن است تغيير رنگ پوست دائمي شود.

دستگاه ليزر موي  Elight

دستگاه ايلايت روشي پيشرفته براي رفع موهاي زائد است كه هم موهاي زائد را از بين مي برد و هم پوست را صاف و نرم مي كند. .از آنجايي كه دستگاه ايلايت تركيبي از سه تكنولوژي پيشرفته شامل فركانس راديويي دو قطبي به اضافه آي پي ال به اضافه خنك كننده تماسي پوست مي باشد، يك روش فوق العاده در از بين بردن موهاي زائد به شمار مي رود. ايلايت در كاهش و رفع موهاي زائد ،رگ هاي واريسي و ضايعات رنگدانه اي بسيار موثر عمل مي كند و.كارايي آن نسبت به آي پي ال معمولي سه برابر مي باشد.

بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد

ليزر ايلايت به دليل اينكه از  هر دو تكنولوژي IPL+RF استفاده مي كند بسيار امن است.ليزر ايلايت از همه ي مزاياي تكنولوژي هاي امروزي رفع موهاي زائد مانند ليزر و الكتروليزر برخودار است تركيبي از انرژي‌هاي نوري و الكتريكي را به كار مي‌گيرد. فوليكول مو تحت تاثير همزمان آي پي ال (پالس نوري با انرژي بالا) و جريان برق تخريب مي‌شود.

مزايا دستگاه ليزر موي ايلايت

از جمله مزايايي كه ليزر ايلايت دارد عبارتند از :

بدون درد : بيهوشي ندارد و درمان با كمي احساس سوزش همراه است.

تاثير آن دراز مدت و دائمي است : موهاي زائد براي هميشه از بين مي روند. چون نور ليزر فوليكول مو را نابود كرده و رشد آن را براي هميشه متوقف مي كند.

نقاط ضعف دستگاه ليزر موهاي زائد ايلايت

بدون ترديد اين روش ليزر هم داراي يكسري نقاط ضعف و عوارض است با اين حال احتمال بروز عوارض جانبي ليزر ايلايت كم است و به ندرت ممكن است پوست دچار سرخي و ورم جزئي شود يا كمي تاول بزند و كبود شود كه اين عوارض موقتي هستند و ظرف چند ساعت آينده از بين مي روند.

احتمال تغيير رنگ پوست و روشن يا تيره شدن پوست در اين روش وجود دارد كه آن هم طي يك تا دو هفته بعد از ليزر بر طرف مي شود.توصيه ما به شما اين است كه بعد از انجام ليزر در معرض مستقيم نور آفتاب قرار نگيريد و از لباس هاي پوششي مناسبي استفاده كنيد و حتما از كرم هاي ضد آفتاب با SPF بالا استفاده كنيد.

دستگاه ليزر موي خانگي

امروزه در زمينه ليزر پيشرفت هاي زيادي انجام شده است و شما مي توانيد در محيط منزل خود با ايمني و صرف هزينه كم موهاي زائد خود را از بين برده و پوستي صاف و شفاف و بدون مو را داشته باشيد.

نقاط ضعف دستگاه ليزر موي خانگي

اين روش ليزر براي پوست هاي تيره اصلا مناسب نيست . و فقط براي پوست هاي با تون روشن تا متوسط مناسب مي باشد و قفل دستگاه هم به گونه اي تنظيم شده است كه براي تون هاي پوستي در محدوده رنگ تعريف شده ، فعال مي شود .

دستگاه ليزر موي خانگي

اندازه دستگاه هاي ليزر موي خانگي كوچك است و ناحيه كمي از پوست را پوشش مي دهد. ساز و كار دستگاه ليزر خانگي با دستگاه ليزرهاي تخصصي يكسان است ولي قدرت و كارايي آن نسبت به آن دستگاه ها كمتر است و در نتيجه اثر ماندگاري آن كمتر است و تاثير بلند مدت نخواهد داشت ولي ماندگاري آن نسبت به وكس و ساير روش هاي معمول بيشتر است .اما در هر حال پوست آنقدر صاف و بدون مو نخواهد بود.


براي اينكه با دستگاه هاي ليزر خانگي بيشتر آشنا شويد  مي توانيد به لينك زير مراجعه نماييد.!

دستگاه ليزر موهاي زائد خانگي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۰:۴۲ توسط:بهزاد موضوع:

مرجع معرفي كلينيك هاي زيبايي

مرجع معرفي كلينيك هاي زيبايي , پوست و مو , و كلينيك ليزر مو در كشور

اكثر پزشكان زيبايي در سراسر كشور مرجع كاملي براي معرفي خود در فضاي اينترنت ندارند. و از طرف ديگر هزينه هاي طراحي وب سايت و نيز افزايش رتبه در نتايج گوگل در زمينه پزشكي نيز بسيار زياد مي باشد . لذا تصميم گرفتيم كه در اين بخش از وب سايت تمامي مراكز زيبايي و كلينيك زيباي , شماره تلفن و آدرس كلينيك زيبايي در تهران و ساير شهرهاي ايران را منتشر كنيم .

بيشتر پزشكان زيبايي و كلينيك هاي ليزر مو , كلينيك هاي زيبايي و … نيز به بهترين شكل در اين مرجع كامل به نمايش گذاشته خواهند شد.

كاربران محترم وب سايت بايد توجه داشته باشيد كه وب سايت lasermoo.com فقط منبعي براي معرفي كلينيك زيبايي و ساير خدمات زيبايي مي باشد و هيچ گونه مسئوليتي در قبال رزومه افراد قيد شده و نيز كلينيك هاي معرفي شده ندارد . لذا در انتخاب بهترين كلينيك زيبايي در هر شهري دقت كافي داشته باشيد .


خدمات كلينيك زيبايي و كلينيك ليزر مو

براي خلاصي از موهاي زائدخود با استفاده از بروزترين دستگاه هاي دنيا و استفاده از خدمات زير در كلينيك جانسازي پوست و ليزر مي توانيد با م در ارتباط باشيد :

ليزر مو , ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر مو , تزريق بوتاكس , تزريق ژل , تزريق چربي , ميكرونيدلينگ , ليزر خانگي , ليزر موي خانگي , دستگاه ليزر خانگي , دستگاه ليزر موي خانگي ,قيمت ليزر موهاي زائد , هزينه ليزر مو , قيمت ليزر مو , ليزر موهاي زائد بيكيني , ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي , ليزر موهاي زائد پا , ليزر موهاي زائد ابروها , ليزر موهاي زائد صورت , ليزر موهاي زائد صورت و بدن , ليزر موهاي زائد برزيلي , ليزر موهاي زائد بدن , ليزر موهاي زائد زير بغل , قيمت ليزر كل بدن , دستگاه ليزر موي سيلك پرو , دستگاه ليزر خانگي رمينگتون , بهترين مركز ليزر مو , بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران , مركز ليزر موهاي زائد , كلينيك ليزر موهاي زائد , بهترين كلينيك ليزر مو , بهترين كلينيك ليزر مو درتهران , رفع موهاي زائد بدن , رفع دائمي موهاي زائد صورت و بدن , دستگاه ليزر موي زائد دايود , ليزر دايود , دستگاه ليزر موهاي زائد الكساندرايت , دستگاه ليزر الكس , بهترين دستگاه ليزر موهاي زائد , مزاياي ليزر موهاي زائد , ليزر موهاي زائد در مردان , ليزر موهاي زائد زنان , دستگاه ليزر مو

كلينيك زيبايي , مراكز زيبايي , لاغري موضعي , لاغري با دستگاه ار اف , لاغري با ليزر ليپوليز , مزوتراپي لاغري , تبليغات ليزر مو , محل مناسب براي تبليغات ليز مو , تبليغ ليزر موهاي زائد

ليزر درماني , كاشت مو , كاشت مو طبيعي , كلينيك كاشت مو , مركز كاشت مو , هزينه كاشت مو

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با ما تماس بگيرد و از مشاروه رايگان بهرمند شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۴۶:۳۲ توسط:بهزاد موضوع:

لاغري موضعي با ليزر ليپوليز , ليزر ليپوليز روشي سريع براي لاغري

لاغري موضعي با ليزر ليپوليز , ليزر ليپوليز روشي سريع براي لاغري

لاغري موضعي با ليزر ليپوليز , ليزر ليپوليز روشي سريع براي لاغري , هزينه و قيمت لاغري موضعي با ليزر ليپوليز , ليزر ليپوليز روشي ايمن براي لاغري موضعي : بهترين راه و روض براي لاغري تغذيه مناسب به همراه ورزش است و اين را هيچ پزشك متخصص لاغري انكار نمي كند اما در اين بين افرادي نيز هستند كه واقعا با ورزش كردن نمي توانند تمام چربي هاي بدن خود را از بين ببرند و در اصلمي توان گفت برخي از نواحيبدن هستند كه با ورزش و تغذيه چربي آنها از بين نمي رود . در اسن صورت لاغري موضعي با ليزر ليپوليز روشي سريع و موضعي ايده آل مي باشد. استفاده از ليزر ليپوليزر براي لاغري هم براي مردان و هم براي زنان كاربرد داد .

لاغري موضعي با ليزر ليپوليز


ليزر ليپوليز براي موارد زير مي توان مناسب باشد

  • چربي برخي از نواحي بدن كه با ورزش از بين نمي روند .
  • زناني كه قصد بارداري دارند و مي خواهند هر چه سريعتر از شر چربي هاي اضافي خلاص شوند .
  • وقتي از شكل ظاهري برخي از نواحي بدنتان راضي نيستيد .
  • از بين بردن چربي دور شكم و پهلو براي كهش سايز بدن و دور كمر
  • وقتي رژيم لاغري و تغذيه نتواند چربي هاي اضافي بدنتان را كاهش دهد
  • براي از بين بردن غبغب و لاغري صورت
  • لاغري موضعي شكم با ليزر ليپوليز
  • از بين بردن چربي هاي اضافي در سينه مردان كه بزرگ هستند.
  • لاغري موضعي ران ها

با مراجعه به متخصص لاغري با ليزر ليپوليز و انجام آزمايشات لازم براي اندازه گيري چربي بدن شما به راحتي مي توانيد تعيين كنيد كه كدام نواحي بدن شما نياز به توجه بيشتري دارد. با اين روش شما هميشه مي توانيد در راستاي تناسب اندام خود بهترين راه ها را انتخاب كنيد . ورزش كنيد و اندام خود را خوش فرم كنيد يا با استفاده از ليزر ليپوليز لاغري موضعي انجام دهيد. در ادامه به تعريفي دقيق از ليزر ليپوليز اشاده مي كنيم .

ليزر ليپوليز چيست ؟

ليزر ليپوليز يكي از بهترين روشهاي لاغري موضعي است كه از نوع ليزرهاي بي خطر ليپوساكشن مي باشد كه شما مي توانيد با استفاده از اين عمل به سرعت به تناسب اندام مد نظر خود برسيد . ظاهري زيبا و خوش فرم داشته باشيد . ليزر ليپوليز با استفاده از يك ليزر با شدت پايين ( ليزر سرد) چربي هاي اضافي مناطق بدن شما را كاهش مي دهد . لاغري موضعي با ليزر ليپوليز جزء عمل هاي زيبايي محسوب مي شود .

مزاياي لاغري موضعي با ليزر ليپوليز

  • روشي غير تهاجمي است چرا كه از هيچ نوع سوزن و تزريقاتي استفاده نمي شود.
  • از روشهاي سريع در لاغري مي باشد .
  • از ديگر مزيت هاي ليزر ليپوليز اين است كه بدون جراحي به لاغري مد نظر خود مي رسيد
  • همچنين روشي بدون درد است و نيازي به بستري شدن ندارد.
  • نياز به گرسنگي و رژيم عذايي شديد نداريد
  • روشي كاملا ايمن است

ليزر ليپوليز ظاهري زيبا به شكم شما مي بخشد و چربي هاي اضافي دور كمر و اطراف آن را از بين مي برد . بيشترين درخواست براي ليزر ليپوليز ناحيه شكم است . بايد توجه داشته باشيد كه لاغري با ليزر ليپوليز موجب از دست دادن وزن زياد نمي شود ولي ظاهري بدن را ببهبود مي بخشد بدين صورت كه با اين روش سايز كمر و لگن كاهش مي يابد.

***توجه

ليزر ليپوليز يكي از روشهاي درمان سلوليت نيز است .

نواحي بدن كه مي توانند تحت ليزر ليپوليز قرار بگيرند

شكم و اطراف آن , چانه , سينه مردان , گردن , كمر , غبغب , ران ها , لگن , صورت و گونه , باسن , زانو , چربي هاي اضافي ناشي از زايمان , بازوها

مدت زمان درمان لاغري موضعي با ليزر ليپوليز

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم لاغري با استفاده از ليزر ليپوليز روشي سريع مي باشد و براي اين عمل يك جلسه درماني نياز است كه حداكثر ۶۰ دقيقه طول خواهد كشيد.

ليزر ليپوليزر براي لاغري موضعي ايمن است ؟

روش لاغري موضعي با ليزر ليپوليز روش ليزر درماني است كه با ليزر سرد موجب كاهش چربي هاي موضعي بدن مي شود لذا كاملا ايمن است و هيچ دردي ندارد . ليزر ليپوليزر روشي غير جراحي است . لذا همانند ليزرهاي جراحي نيست كه بافت را گرم مي كند و موجب متلاشي شدن آن مي شود.

دستگاه هايي كه ليزر كم انرژي ( سرد ) توليد مي كنند همانند ليزر ليپوليز ( تنها ۶۵۰ نانومتر طول موج دارد ) آسيبي به بافت بدن وارد نمي كند. و تنها موجب تحريك سلول ها مي شود . ليزر ليپوليز روشي بسيار كم خطر است .

 

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۴۲:۵۸ توسط:بهزاد موضوع: