زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو , مركز و كلينيك پوست و مو , پزشك متخصص پوست و مو , دكتر بيماري هاي پوستي , متخصص بيماري هاي مو , فلوشيپ پوست و مو : اكثر بيماري هاي پوست و  مو واگيردار هستند . و با افزايش جمعيت شهرهاي بزرگي مثل تهران خطر ابتلا به اين نوع بيماري هاي واگير پوستي و مو بيشتر مي شود . با مراجعه به كلينيك پوست و مو زيبايي متوجه مي شويم كه خيلي از افراد از بيماري هاي پوست و مو رنج ميبرند به ويژه برخي از اين بيماري ها خيلي بيماري هاي خطرناكي هستند . لذا بايد مراقبت هاي مناسبي از خود در مقابل ابتلا به اين نوع بيماري ها انجام دهيم . در اين بخش سعي خواهيم كرد بهترين متخصصي پوست و مو زيبايي را معرفي كنيم .

كلينيك پوست و مو


كلينيك پوست و مو

همانطور كه مي دانيم اكثرا متخصص پوست و مو همشون براي خود كلينيك پوست و مو احداث كرده اند و در انجا فعاليت مي كنند . لذا آشنايي با برخي از كلينيك هاي پوست و مو در تهران و شهرستانها براي پيشگيري از بروز بيماري هاي پوستي و يا درمان بيماري مفيد خواهد بود در اين بخش از وب سايت سعي خواهيم كرد بهترين كلينيك پوست و مو در هر شهرستان و به ويژه تهران را معرفي كنيم .

معيار انتخاب كلينيك پوست و مو

پيشرفتي كه علم پزشكي در سال هاي اخير در زمينه پوست و مو داشته است در خيلي از رشته هاي ديگر نداشته . توجه به زيبايي و لطافت پوست و مو امروزه به مهمترين مسائل هر فردي تبديل شده است . از اين رو بيشتر افراد هميشه به دنبال بهترين كلينيك پوست و مو مي گردند . كه براي اين كار معيار هاي خود را دارند . در زير به برخي از معيار هاي كلي براي انتخاب بهترين كلينيك پوست و مو اشاره اي مي كنيم :

برخي از معيار هاي انتخاي بهترين كلينيك پوست و مو

  1. داشتن متخصصين پوست و مو حرفه اي و داراي فلوشيپ پزشكي از دانشگاه هاي معتبر جهان : پزشك متخصص و با تجربه مهمترين عامل در انتخاب كلينيك مي باشد . متخصص پوست و مو كه داراي برد پزشكي بالا باشد در تشخيص بيماري پوستي و مو سريعتر و دقيقتر خواهد بود.
  2. تجهيزات كلينيك پوست و مو : از ديگر مواردي كه در انتخاب كلينيك بايد دقت داشته باشيم استفاده از تجهيزاتي است گه در اختيار كلينيك قرار دارد . شايد يك كلينيك هميشه داراي بهترين متخصصين باشد ولي تجهيزات مناسبي براي درمان و رفع بيماري هاي پوستي و مو را نداشته باشد.
  3. كادر با اخلاق و تجربه بالا : استفاده از نيروي كار متخصص در كلينيك ميزان كيفيت كلينيك را بيان خواهد كرد . اخلاق خوب و رفتار مناسب كادر يك كلينيك مي تواند معيار خوبي براي انتخاب باشد.
  4. موقعيت كلينيك و دسترسي به محل : از ديگر مواردي كه در انتخاب مركز پوست و مو بايد دقت داشته باشيم آساني تردد و دسترسپذيري به موقعيت محل كلينيك است .
  5. داشتن فضاي مناسب و كافي محيط كلينيك : هميشه كلينيك هاي زيادي را ديده ايم علارغم اينكه داراي متخصصين خوب و با تجربه اي هستند ولي محيط كاري خيلي كوچكي دارند كه واقعا اذيت كننده است .

متخصص پوست و مو با برد پزشكي بالا

متخصص پوست و مو

 

تقريبا مي توان گفت اكثر متخصصين كه براي خود كلينيك پوست و مو احداث كرده اند داراي مدرك فلوشيپ پزشكي از دانشگاه هاي معتبر دنيا هستند . لذا بهترين راه براي شناسايي و شناخت پزشكان برتر پوست و مو مي توان بيوگرافي آنها را كه اكثرا داراي وب سايت هستند مطالعه كرد . همچنين ليزر لند افرادي را كه داراي تجربه و تخصص كافي باشند در اين موقعيت وب سايت معرفي خواهد كرد . اما با اين حال از كاربران عزيز درخواست داريم كه در انتخاب متخصص در ليزر لند دقت كافي داشته باشند چرا كه وب سايت ليزر لند فقط محيط مجازي براي معرفي و تبليغات مي باشد. و هيچ نوع خدمات درماني ارائه نمي دهد.

 

متخصص پوست و مو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۲:۱۳ توسط:بهزاد موضوع:

لاغري موضعي در غرب تهران

لاغري موضعي در غرب تهران , لاغري موضعي با ليزر در غرب و شمال تهران

لاغري موضعي در غرب تهران , لاغري موضعي با ليزر در غرب و شمال تهران , كلينيك لاغري در غرب تهران , متخصص لاغري موضعي با ليزر در شمال و غرب تهران : داشتن اندامي تراشيده و استاندارد آرزوي هر فردي است . از اين رو بيشتر افراد كه دوست دارند اندام خوشي داشته باشند به دنبال كلينيك زيبايي مي گردنده متخصصين حرفه اي و كار كشته اي دارد . تقريبا مي توان گفت براي لاغري با استفاده از درمان دو راه حل وجود دارد:

  1. لاغري با جراحي
  2. لاغري بدون جراحي

لاغري موضعي در غرب تهران

بحث ما در اينجا به غير از روش جراحي است در اصل روشهايي را دنبال مي كنيم كه به راحتي در كلينيك هاي زيبايي قابليت انجام را دارند . استفاده از ليزر درماني يكي از روشهاي متداول و محبوبي است كه امروزه براي لاغري موضعي از آن استفاده مي كنند . در اكثر كلينيك هاي لاغري موضعي در غرب تهران از دستگاه هاي چند منظور ليزر استفاده مي شود . از اين رو هميشه تعداد متقاشيان بالايي دارند. بدون درد بودن و مدت زمان سريع انجام عمل ليزر لاغري از مزيت هايي است كه باعث شده است تا اين روش براي لاغري موضعي مورد استفاده شود .

چرا لاغري موضعي در غرب و شمال تهران

همانطور كه مي دانيم بيشتر پزشكان متخصص زيبايي كه خيلي حرفه اي و كار كشده اند در شمال و غرب تهران كلينيك خود را احداث مي كنند . از اين رو هميشه بيشتر كلينيك هاي لاغري موضعي در غرب تهران واقع شده اند . هر چند كاري كه در اين كلينك ها انجام مي شود تفاوت چنداني با كلينيك هاي ساير مناطق ندارد .

نكته مهمي را هم كه بايد مد نظر داشته باشيم اين است كه در كلينيك هاي لاغري موضعي در غرب تهران و نيز شمال براي راحتي و رفاه متقاضيان لاغري , براي لاغري بانوان از كادر و نيروي خانم و براي آقايان نيز از نيروي آقا استفاده مي شود . تا متقاضي با آرامش خيال اقدام به انجام عمل لاغري موضعي كند.

لاغري موضعي با ليزر در غرب تهران

لاغري موضعي با ليزر در غرب تهران

با رشد و پيشرفت روز افزون علم پزشكي زيبايي و فن آوري پزشكي امروزه استفاده از ليزر درماني محبوبيت بالاي پيدا كرده است . چرا كه سرعت و دقت و نيز بدون درد بودن مزيت برتري اين روش است . همچنين نتايج شگفت انگيزي اين روش درماني است .  از اين رو لاغري موضعي با ليزر نيز محبوبيت بالايي به ويژه براي افرادي كه بيش از اندازه لاغر نيستند و دوست دارند اندام خوش فرمي داشته باشند , دارد . با لاغري موضعي توسط ليزر به اندام دلخواه و منظم خودتان مي توانيد دست پيدا كنيد . دقت بالاي ليزر در لاغري موجب شده است نتايج شگفت انگيز و معجزه واري را پديد آورد.

برچسب ها: , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۹:۱۵ توسط:بهزاد موضوع:

عمل جراحي اسليو براي لاغري

عمل جراحي اسليو براي لاغري , اسليو محبوبترين عمل جراجي چاقي

عمل جراحي اسليو براي لاغري  , هزينه جراحي اسليو , مختصص جراحي اسليو معده , جراحي چاقي اسليو , اسليو معده , بهترين و محبوبترين روش جراحي چاقي اسليو معده است : جراحي اسليو معده امروزه يكي از رايجترين عمل هاي رفع چاقي در دنيا است . افرادي كه قصد انجام عمل جراحي اسليو را دارند قبل از انجام اسليو سوالات زيادي ذهنشان را درگير مي كند .در اين مقاله به صورت كامل عمل جراحي اسليو براي چاقي را شرح مي دهيم و تا جايي كه امكان دارد سعي مي كنيم تمامي سوالات ذهن شما را پاسخ دهيم.

عمل اسليو معده

تغييراتي كه در جراحي اسليو معده بر روي دستگاه گوارشي رخ مي دهد

مي توان گفت امروزه براي برطرف كردن چاقي بهترين راه جراحي است در بين تمامي جراحي هاي چاقي عمل اسليو معده محبوترين و نتيجه بخش ترين عمل مي باشد. جراحي اسليو نوعي جراحي چاقي است كه در اين عمل بخش بزرگي از معده بيمار را برمي دارند . اين عمل موجب مي شود يك محدوديت اجباري در ميزان مصرف مواد غذايي در فرد شود كه به شدت كاهش اشتها را به دنبال دارد و لذا ظرفيت محدود براي پذيرش مواد غذايي توسط معده.

در اين نوع جراحي ۸۰ درصد از بخش قابل ارتجاع معده شامل قسمتي از معده – كه هورمون گرلين (GHERLIN؛ هورموني كه نقش بسزايي در ايجاد اشتها دارد يا همان هورمون گرسنگي) ترشح مي كند – از معده جدا شده و قسمت باقي مانده معده با نخ هاي تيتانيومي مخصوص و به كمك يك دستگاه ويژه جوش مي خورد.

بعد از عمل جراخي اسليو معده به دليل كاهش زياد حجم معده و نيز از بين رفتن هورمن گرسنگي فرد تمايل بسيار كمي براي مصرف مواد غذايي پيدا مي كند . لذا در يك سال اول بعد از جراحي كاهش قابل توجي از وزن فرد را مشاهده خواهيد كرد.

سوالات متداول در رابطه با عمل جراحي اسليو

 

جراحي اسليو ( جراحي چاقي ) براي چه افرادي مناسب است ؟

انتخاب روش جراحي براي رفع چاقي در افراد متفاوت است و پزشك متخصص و جراح بايد در اين انتخاب تصميم بگيرد بر اساس معاينه ها و بررسي سبك زندگي فرد پزشك تصميم ميگيرد كه بر روي فرد عمل اسليو انجام شود يا نه .جراحي اسليو براي رفع چاقي افرادي كه وزن زيادي دارند و دچار بيماري خاص مثل ديابت و يا بيماري معده نمي باشند و وزن زيادي دارند مي تواند گزينه مناسبي باشد. اما براي افرادي كه داراي وزن بسيار بالا ( بالاي ۱۵۰ كيلو ) هستند و نيز داراي بيماري هاي خاص مي باشند نمي توان گفت حتما بايد عمل اسليو معده را انجام دهند. لذا تشخيص اين موارد بر عهده پزشك معالج مي باشد.

با عمل جراحي چاقي اسليو چقدر وزن كم خواهيم كرد؟

بر اساس يافته هاي اخير پزشكان متخصص عمل جراحي چاقي , در نتيجه عمل اسليو معده حدودا بايد ۸۰ تا ۹۰ درصد اضافه وزن فرد در طي ۱۸ ماه از دست برود . در اصل مي توان گفت چيزي حدود ۴۰ تا ۵۰ كيلو بايد وزن كم كند در طي ۱۸ ماه .

آيا جراحي چاقي اسليو موجب بروز سرطان معده مي شود؟

در صورتي كه فرد از هر نظر سالم بوده باشد و هيچ نوع ضايعه سرطاني در معده قبل از عمل اسليو نداشته باشد . بعد از انجام عمل جراحي اسليو به هيچ وجه سرطان معده ايجاد نخواهد شد. بايد اين نكته را مد نظر داشته باشيد كه به دليل اينكه عمل اسليو موجب كاهش وزن در فرد مي شود لذا از بروز بيشتر سرطانها مانند سرطان تخمدان در زنان جلوگيري مي كند.

بعد از عمل اسليو ديگر نمي توان آندوسكوپي از معده انجام داد؟

در جواب بايد بگيم كه چنين نيست ؛ در عمل اسليو هيچ تغييري در مسير گوارشي ايجاد نمي شود و تنها سايز معده بيمار كوچكتر مي شود , لذا آندوسكوپي همانند قبل قابل انجام است و هيچ نگراني در اين مورد وجود ندارد.

بعد از جراحي اسليو معده دوباره بزرگ مي شود ؟

بايد دقت داشته باشيم كه بعد از عهر نوع عمل جراحي يك سري نكات را بايد رعايت كرد . اگر بعد از اسليو معده نكاتي كه در رابطه با تغذيه به بيمار گفته شده رعايت نكند , امكان افزايش ۱۰ تا ۱۵ درصدي حجم معده امكان دارد . البته با توجه به اينكه در عمل اسليو ۸۰ درصد حجم معده برداشته مي شود اين رقم زيادي نيست.

امكان دارد بعد از جراحي اسليووزن كم نكنم ؟

بايد توجه كنيد در عمل اسليو معده تنها بخش بزرگي از معده را جدا مي كنند . لذا اينكه وزن كم خواهيد كرد صد در صد است ولي ميزان وزني كه دلخواه شماست بسته به هماكاري شما با پزشك متخصص دارد. لذا در طي دوره دمان بهتر است هرچه پزشكتان دستور مي دهد اجرا كنيد.تا به نتيجه ايده آل برسيد.

بعد از عمل جراحي اسليو نياز است دوباره رژيم بگيريم ؟

نه لازم نيست , بعد از اسليو معده نيازي به گرفتن رژيم نيست چرا كه به صورت خودكار ميل و اشتهاي شما به اندازه قبل توجهي به خوراكي هاي مختلف از بين خواهد رفت . اما بايد دقت داشته باشيد كه رژيم غذايي شما نيز بعد از عمل اسليو معده بايد تحت نظر پزشكتان باشد. در غير اين صورت اگر دوباره به غذا خوردن بيش از اندازه ادامه دهيد و رعايت نكنيد احتمال اينكه نتيجه مطلوب بگيريد بسيار پايين است.

بعد از عمل جراحي اسليو موقع غذا خوردن حالت تهوع خواهم داشت تا آخر عمرم ؟

بعد از عمل اسليو معده به دليل تغيير چشمگيري بر روي اندازه معده شما در يك دوره كوتاه مدت موفع عذا خوردن حالت تهوع خواهيد داشت ولي دائمي نيست و بايد دقت داشته باشيد در هفته هاي بعد از عمل اسليو كيفيت و نوع مواد غذايي كه مصرف مي كنيد بايد زير نظر تيم پزشكي باشد و متخصص بايد نوع و كيفيت غذا را براي شما تجويز كنند.

در صورت رعايت برنامه غذايي كه از طرف تيم پزشكي به شما داده مي شود تمام علائم وعوارض گوارشي بعد از عمل اسليو به سرعت رفع خواهد شد . لذا در دو هفته اول بعد از عمل اسليو صد در صد بهترين مواد غذايي براي شما عذاهاي نرم و آبكي خواهد بود و در نهايت تيم پزشكي بايد تصميم بگيرد كه از چه زماني شما مي توانيد از مواد عذايي جامد استفاده كنيد.

احتمال مرگ در عمل اسليو چقدر است ؟

احتمال مرگ كمتر از نيم درصد است كه اين عدد ريسك طبيعي براي جراحي ها مي باشد و اسليوهم همانند ساير عمل هاي جراحي باز مي باشد .

بعد از عمل اسليو بايد عمل جراحي پلاستيك نيز انجام دهم ؟

بايد توجه داشت كه بعد از عمل اسليو وزن زيادي را در مدت زمان كمتري از دست خواهيد داد لذا بافت پوست فرصت تطابق كامل با چربي هاي زير پوست را نخواهد داشت و امكانش زياد است كه دچار افتادگي پوست در نواحي شكم و دور كمر شويد . در صورتي كه اين افتادگي بيش از حد باشد با تشخيص پزشك متخصص نياز به جراحي پلاستيك خواهيد داشت . برخي از بيمارها بعد از عمل اسليو مايعات را به اندازه مصرف نمي كنند كه اين خود نيز باعث مي شود تا افتادگي زيادي رخ دهد.
افتادگي هاي جزئي با استفاده از تكنيك لاغري موضعي آر اف قابل برطف مي باشد.

بعد از انجام عمل اسليو مي توانم باردار شوم ؟

بله امكان باداري بد از عمل جراحي اسليو اكانپذير مي باشد ولي يك و نيم سال بعد از انجام عمل اسليو امكان خواهد داشت . لذا به تمامي افرادي كه قصد بارداري بعد از اسليو معده دارند توصيه شده كه تا ۱۸ ماه پس از عمل اقدام به باردار شدن نكنند.

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۵:۳۱ توسط:بهزاد موضوع:

مزوتراپي براي لاغري موضعي

مزوتراپي براي لاغري موضعي , هزينه و قيمت مزوتراپي لاغري | ليپوديسالو

مزوتراپي , ليپوديسالو , مزوتراپي لاغري , مزوتراپي براي لاغري موضعي , هزينه مزوتراپي لاغري , قيمت مزوتراپي براي لاغري موضعي , متخصص مزوتراپي لاغري : ليپوديسالو يا همان مزوتراپي لاغري جديدترين روش لاغري موضعي است در سال هاي اخير طرفداران قابل توجي پيدا كرده است . مي توان گفت مزوتراپي آخرين روشي است كه جديدن براي لاغري موضعي ارئه شده است . مزوتراپي لاغري بيشتر براي كاهش چربي شكم , بازوها , ران ها , دور كمر و نيز براي از بين بردن سلوليت مورد استفاده قرار مي گيرد.

مزوتراپي

بايد بدانيم كه همانند ساير روشهاي لاغري موضعي و پيكرتراشي مزوتراپي نيز يكي از تخصص هاي پزشكي زيبايي است و روشي است كه با حداقل تهاجم و به صورت تزريقي انجام مي شود. مزوتراپي شامل تزريق ميكروسكوپي ازانواع عوامل مختلف مانند : دارويي , عوامل هوميوپاتي , ويتامين ها و عصاره گياهان دارويي به پوست است. براي انتخاب يكي از موارد ذكر شده پزشك متخصص تشخيص خواهد داد كه از كدام روش براي درمان مشكل شما استفاده كند.

***نكته

مزوتراپي تنها براي لاغري موضعي مورد استفاده نمي شود. برخي از درمان هايي كه مي توانبامزوتراپي انجام داد به شرح زير مي باشد:

  • درمان سلوليت
  • كاهش وزن
  • پيكرتراشي
  • درمان ريزش مو
  • جوانسازي پوست
  • مقابله با پيري پوست

در اين مقاله قصد داريم بيشتر در رابطه با مورد استفاده مزوتراپي براي لاغري موضعي توضيحاتي دهيم لذا در مقالات بعدي بيشتر با اين روش درمان پزشكي زيبايي شرح خواهيم داد.

كاربردهاي مزوتراپي

همانند ساير روشهاي غير تهاجمي لاغري موضعي (لاغري با دستگاه rf , لاغري با كويتيشن , لاغري با ليزر ليپوليز ) مزوتراپي نيز بيشتر براي از بين بردن چربي نواحي از بدن مورد استفاده قرار مي گيرد كه با رژيم غذايي و ورزش از بين نمي روند. از مزوتراپي براي از بين بردن چربي هاي اضافي بازوها , ران ها , شكم و دور كمر بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد , همچنين روشي مناسب براي درمان سلوليت مي باشد . پوست اطراف محل تزريق هاي مزوتراپي سفت مي شود و ظاهري جوانتر وشادابتر ايجاد مي كند كه موجب جوانسازي پوست نيز مي شود بدون اينكه نياز به ليفت يا جراحي زيبايي , يا ليپوساكشن داشته باشد .

مزوتراپي بازوها

يكي از مناطق بدن كه در برخي از افراد با رژيم هاي سنگين لاغري نيز چربي خود را از دست نمي دهند بازوها هستند . لذا اين افراد به راحتي مي توانند با استفاده از درمان مزوتراپي لاغري تمامي چربي هاي اضافي بازوهاي خود را از بين ببرد . بدون اينكه نياز به عمل جراحي زيبايي داشته باشد.

مزوتراپي چانه | غبغب

داشتن بدني با فرم عالي و بدون چربي هم با وجود غبغب ظاهر شما را چاق نشان خواهد داد. بايد بگيم كه يكي از ناحيه هاي بدن كه چربي آن در مقابل هر نوع رژيم غذايي و ورزش مقاومت سختي مي كند , چربي هاي زير چانه ( غبغب ) است . مزوتراپي كه به صورت تزريق انجام مي شود مي تواند روشي مناسب و بدون خطر و درد چربي هاي اين ناحيه را از بين ببرد و اين ناحيه از صورت شما را خوش فرم و خوش تراش تر جلوه دهد.

مزوتراپي چانه | غبغب

مزوتراپي لاغري شكم

نمي توان انكار كرد كه با گرفتن رژيم لاغري و نيز ورزش مي توان از شر چربي هاي ناحيه شكم خلاص شد ولي در برخي از افراد اين امكان وجود ندارد و يا توانايي گرفتن رژيم غذايي و يا ورزش كردن را ندارند و دوست دارند هرچه سريعتر از شر اين چربي ها خلاص شوند كه در اين صورت بهترين روش استفاده از روشهاي غير تهاجمي لاغري موضعي است كه يكي از آنها و جديدترينش مزوتراپي لاغري مي باشد.

مزوتراپي لاغري شكم

مزوتراپي لاغري موضعي پاها

سلوليت : تجمع ناهموار چربي در زير پوست است كه متعدترين ناحيه از بدن داخل و خارج ران ها مي باشد . از بين بردن چربي هاي اضافي ناحيه پاها و ران همانند شكم و اطراف كمر نيست كه با هر نوع رژيم و ورزشي از بين بروند . خلاصي از چربي هاي اضافي اين نواحي به شدت سخت است ولي مزوتراپي لاغري كه با استفاده از تزريق انجام مي شود درماني مناسب براي از بين بردن چربي هاي اضافي و تراش داند ران ها مي باشد. با تزريق مزوتراپي در زير پوست محلول به صورت كامل موجب شكستن سلولهاي چربي در ناحيه تزريق مي شود و به صورت طبيعي چربي هاي و ضايعات اضافي را از بدن خارج مي كند.

مزوتراپي لاغري موضعي پاها

درمان سلوليت با مزوتراپي

همانطور كه دربالا نيز اشاره كرديم سلوليت حاصل تجمع چربي هاي اضافي در زير پوست است كه موجب ايجاد ناهمواري شديدي بر روي پوست مي شود كه شبيه به پوست پرتقال مي شود .مهمترين نواحي كه سلوليت در آنها بيشتر به چشم مي خورد ناحيه باسن و پاها مي باشد. با تزريق مزوتراپي در ناحيه تحت درمان پوست آن ناحيه سفت شده و كشيده مي شود و به طور كاملا محسوس ظاهر سلوليت بهبود مي يابد.

مزوتراپي چيست و چگونه انجام مي شود.

مزوتراپي لاغري كه روشي با حداقل تهاجم براي لاغري مي باشد , براي از بين بردن و حذف چربي هاي اضافي از طريق تزريق مواد شيمياي به زير پوست و ناحيه درمان انجام مي شود. مزوتراپي متشكل از آنزيم ها , ويتامين ها و ماده اي مشتق شده از سويا ( گياه ) به نام فسفاتيديل كولين كه اصلي ترين ماده شيمياي موجود در روغن است , مي باشد.

ماده شيمياي موجود در محلول مزوتراپي (فسفاتيديل كولين) كاملا ماده اي بي خطر است كه اكثر پزشكان در دوز بالاي اين ماده در درمان كلسترول بالا استفاده مي كنند. سوزن براي تزريق مزوتراپي خيلي نازك مي باشد در اندازه سوزنهايي كه در طب سوزي استفاده مي شود مي باشد. قبل از تزريق مزوتراپي محل درمان را بي حس مي كنند . موقع تزريق نيز سوزش خفيفي ايجاد مي وشد كه قابل تحمل است .

بعد از انجام تزريق در محل چربي هاي اضافي پيوند مولكولي چربي ها از هم مي شكنند و چربي تجزيه مي شود و از حالت جامد به مايع تبديل مي شود . مدت انجام عمل مزوتراپي در حد معمول حدود ۱۵ تا ۳۰ دقيقه مي باشد . بدن بعد از گذشت چند هفته از تزريق ضايعات چربي را از طريق سيستم هاي تصفيه مانند كبد و روده ها خارج مي كند . در چهار هفته اكثر بيماران نتايج بهبود را مشاهده مي كنند .

تعداد جلسات مورد نياز  مزوتراپي  براي لاغري موضعي

براي بهبودي كامل در لاغري موضعي با مزوتراپي و مشاهد نتايج بهتر و نيز حفظ تاثيرات تعداد جلسات با فواصلي كه پزشك متخصص تعيين مي كند متغير مي باشد. كه فواصل بين ۶ تا ۸ هفته مي باشد.

قيمت و هزينه مزوتراپي

ابتدا بايد بدانيم كه روش هاي غير تهاجمي براي لاغري موضعي خيلي كم هزينه تر از روشهاي جراحي مانند : ليپوساكشن , جراحي زيبايي شكم , و جراحي ليفت مي باشد. در بين روشهاي غير تهاجمي براي لاغري موضعي نيز مزوتراپي يكي از كم هزينه ترين هاست . بامزوتراپي مي توانيد به صورت ايده آل پيكر تراشي كنيد تا اندامي خوش فرم و جذاب داشته باشيد.

***توجه

همانند ساير روشهاي غير تهاجمي مزوتراپي لاغري نيز براي بيماران با سطح چاقي بالا كارساز نخواهد بود.

برچسب ها: , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۷:۴۸ توسط:بهزاد موضوع:

لاغري موضعي با دستگاه كويتيشن

لاغري موضعي با دستگاه كويتيشن | اولتراسوند كويتيشن , هزينه و قيمت

لاغري موضعي با دستگاه كويتيشن , هزينه و قيمت لاغري با كويتيشن , لاغري با استفاده از دستگاه كويتيشن , روش غير تهاجمي براي لاغري موضعي اولتراسوند كويتيشن : يكي ديگر از روشهاي لاغري موضعي كه متقاضيان زيادي دارد , استفاده از دستگاه اولتراسوند كويتيشن براي لاغري است . لاغري با دستگاه كويتيشن روشي غير تهاجمي براي حذف چربي است .نياز به جراحي ندارد . بر خلاف روشهاي جراحي شكم , ليپوساكشن براي لاغري با كويتيشن نياز به بيهوشي و استفاده از مواد بي حس كننده نيست . روش لاغري با دستگاه كويتيشن يك روش براي كاهش وزن و يا درمان چاقي نيست بلكه بيشتر براي تراش دادن بدن و تغيير شكل آن است و در زمره روشهاي لاغري زيبايي به شمار مي رود.

لاغري موضعي با دستگاه كويتيشن

همانند ساير روشهاي غير تهاجمي لاغري با كويتيشن نيز سرعت بالايي دارد و بيشتر براي افرادي كه با رژيم لاغري و ورزش نتوانسته اند ب اندامي دلخواه خود برسند كاربرد دارد.

كويتيشن براي لاغري محبوبترين روش بين تمام روش هاي غير جراحي است.

اولتراسوند كويتيشن چيست ؟

تكنولوژي اولتراسوند بدين صورت است كه از امواج فرا صوتي براي تخريب سلولهاي چربي استفاده مي شود بصورتي كه در اين تكنيك به هيچ وجه آسيبي به سلول هاي مجاور وارد نمي شود. روش لاغري با اولتراسوند كويتيشن روشي بدون درد و راحت است و هيچ نوع عوارض جانبي ندارد .

مزاياي لاغري موضعي با دستگاه كويتيشن ( اولتراسوند )

  • نياز به جراحي و بيهوشي ندارد
  • آسيبي به بافت هاي مجاور وارد نمي كند كه موجب ناهمواري در بدن شود .
  • تورم و خونريزي به هيچ عنوان ندارد.
  • بدون درد , راحت , سريع مي باشد
  • نياز به بستري ندارد
  • ايمن و بدون خطر است
  • در دستگاه كويتيشن مدل هاي بيشتري وجود دارد و فركانس به صورت انتخابي است.
  • براي تمام پوست ها با ه ر رنگي قابليت استفاده دارد
  • داراي سيستم كنترل انرژي است.
  • روش لاغري غير تهاجمي است

***توجه

شايعترين نواحي بدن كه نياز به لاغري موضعي با كويتيشن دارد شامل : شكم , پهلو , صورت , گردن , كمر , ران ها , چانه , گونه ها , بازوها , باسن مي باشد . البته براي كاهش چربي و از بين بردن بزرگي سينه در مردان نيز كاربرد دارد.

كاربردهاي مهم استفده از كويتيشن براي لاغري

  • كاهش و از بين بردن سلوليت
  • از بين بردن چربي هاي عمقي
  • جوانسازي پوست
  • بهبود قابليت ارتجاعي پوست و سفت كردن آن
  • كاهش سايز دور كمر , باسن و شكم
  • خوش فرم كردن و تراش دادن بدن

چه افرادي براي لاغري موضعي با دستگاه كويتيشن مناسب نمي باشند

  • زنان باردار و شيرده
  • فردي كه دچار بيماري سرطان , قلب , اختلال عروق كرونر , داراي فشار خون بالا , آريتمي و ظربان نامنظم قلب مي باشند
  • افرادي كه داراي چاقي درجه دو و سه هستن ( زياد چاق هستند )
  • بايد دقت داشته باشيد كه درصورت داشتن هر يك از موارد به هيچ مجه از اين درمان استفاده نكنيد.

آيا اولتراسوند كويتيشن براي لاغري بي خطر است ؟

قبل از انجام هر عمل زيبايي متخصص و پزشك بيمار را معاينه مي كند و با پر كردن ليست و چك ليست ويژه مطمئن مي شود كه انجام عمل لاغري با كويتيشن براي بيمار بي خطر است يا نه . همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم اين عمل يك عمل بدون جراحي است . لذا نياز به بستري ندارد و زندگي روزمرگي را فرد مي تواند در قبل و بعد از هر جلسه درمان بدون هيچ دردسري ادامه دهد.

لذا در برخي از موارد نتايج درمان بعد از يك يا دو جلسه قابل مشاهده مي باشد. با رعايت رژيم و ورزش مناسب نتايج درمان را مي توان ماندگار كرد.

عوارض احتمالي لاغري موضعي با كويتيشن

هر چند تا به امروز عارضه جدي براي اين روش لاغري وجود ندارد , اما در برخي از موارد شاهد قرمزي و سوزش پوست ديده شده كه بعد از چند ساعت كاملا برطرف شده است. برخياز عوارض جانبي ناشي از لاغري با اولتراكويتيشن :

  • موجب افزايش تشنگي مي شود.
  • سردرد جزئي چند ساعته بعد از درمان ايجاد مي كند
  • اشتها كاهش
  • درد فيزيكي كم در ناحيه درمان

هزينه و قيمت لاغري با كويتيشن

تعرفه خاصي براي هزينه عمل هاي زيبايي وجود ندارد و هر پزشك متخصص در كلينيك زيبايي كه فعاليت مي كند بر اساس تعداد جلسات و تشخيصي كه مي دهد هزينه اعلام ميكند . البته بايد دقت داشته باشيم كه روشهاي لاغري زيبايي به دليل رقابتي بودن بين پزشكان زيبايي قيمت هاي مناسبي نيز دارند.

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۵:۲۲ توسط:بهزاد موضوع:

لاغري موضعي با دستگاه آر اف ( RF )

لاغري موضعي با دستگاه آر اف ( RF ) , لاغري با دستگاه RF | كرايوليپوليز  

لاغري موضعي با دستگاه آر اف ( RF ) , لاغري با دستگاه آر اف , لاغري با استفاده از دستگاه , هزينه و قيمت لاغري با RF , آر اف لاغري , دستگاه RF روشي نوين و غير تهاجمي براي لاغري سريع : يكي ديگر از روشهاي پرطرفدار براي لاغري موضعي كه متقاضيان زيادي نيز دارد لاغري موضعي با دستگاه آر اف لاغري است . مي توان گفت در بين روش هاي غير تهاجمي براي لاغري موضعي , كاربرد دستگاه لاغري آر اف از همه بيشتر است . همانند لاغري موضعي با ليزر ليپوليز ,لاغري با دستگاه RF نيز سريع و بدون درد است و نيازي به جراحي ندارد.

لاغري با دستگاه RF

لاغري با استفاده از دستگاه آر اف ( RF ) بيشتر براي افرادي مناسب كه با رژيم لاغري و ورزش نمي تواند چربي ها و نافرمي هاي برخي از مناطق بدن خود را بهبود ببخشد . يا افرادي كه براي لاغري از كرم ها و ژل هاي لاغري استفاده كرده اند ولي نتيجه نگرفته اند و يا اينكه براي افراد كه از كمربندهاي لاغري نيز استفاده كرده اند و …

لاغري موضعي با دستگاه آر اف بدن و اندام شما را به ايده آل ترين حالت تبديل خواهد كرد. ظاهر و فرم خوش بدنتان اعتماد به نفس بالايي در شما ايجاد خواهد كرد.

توضيح كلي براي لاغري موضعي با دستگاه RF – كرايوليپوليز ( سرما درماني )

لاغري با دستگاه آر اف روشي غير تهاجمي براي از بين بردن چربي هاي اضافي سطحي و بهبود بخشي به فرم بدن است . روشي بدون درد و سريع است و نياز به بستري ندارد. بايد دقت داشته باشيد كه در اين روش لاغري نيازي به برش و جراحي نيست لذا احتياجي به بيهوشي و بي حسي ندارد كه مهمترين مزيت لاغري با دستگاه RF مي باشد.

عملكرد دستگاه لاغري آر اف بدين صورت است كه :

ابتدا سلول هاي چربي زير پوست را سرد مي سازد . سپس با عمل ليپوليز شكستن سلول هاي چربي تحريك مي گردد . اين عمل به بافت اطراف پوست آسيبي وارد نمي كند. تعداد جلسات نياز براي كرايوليپوليز ( لاغري موضعي با دستگاه RF ) 1 تا ۳ جلسه مي باشد.

 

برچسب ها: , , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۳:۰۵ توسط:بهزاد موضوع:

لاغري موضعي با ليزر ليپوليز , ليزر ليپوليز روشي سريع براي لاغري

لاغري موضعي با ليزر ليپوليز , ليزر ليپوليز روشي سريع براي لاغري

لاغري موضعي با ليزر ليپوليز , ليزر ليپوليز روشي سريع براي لاغري , هزينه و قيمت لاغري موضعي با ليزر ليپوليز , ليزر ليپوليز روشي ايمن براي لاغري موضعي : بهترين راه و روض براي لاغري تغذيه مناسب به همراه ورزش است و اين را هيچ پزشك متخصص لاغري انكار نمي كند اما در اين بين افرادي نيز هستند كه واقعا با ورزش كردن نمي توانند تمام چربي هاي بدن خود را از بين ببرند و در اصلمي توان گفت برخي از نواحيبدن هستند كه با ورزش و تغذيه چربي آنها از بين نمي رود . در اسن صورت لاغري موضعي با ليزر ليپوليز روشي سريع و موضعي ايده آل مي باشد. استفاده از ليزر ليپوليزر براي لاغري هم براي مردان و هم براي زنان كاربرد داد .

لاغري موضعي با ليزر ليپوليز


ليزر ليپوليز براي موارد زير مي توان مناسب باشد

  • چربي برخي از نواحي بدن كه با ورزش از بين نمي روند .
  • زناني كه قصد بارداري دارند و مي خواهند هر چه سريعتر از شر چربي هاي اضافي خلاص شوند .
  • وقتي از شكل ظاهري برخي از نواحي بدنتان راضي نيستيد .
  • از بين بردن چربي دور شكم و پهلو براي كهش سايز بدن و دور كمر
  • وقتي رژيم لاغري و تغذيه نتواند چربي هاي اضافي بدنتان را كاهش دهد
  • براي از بين بردن غبغب و لاغري صورت
  • لاغري موضعي شكم با ليزر ليپوليز
  • از بين بردن چربي هاي اضافي در سينه مردان كه بزرگ هستند.
  • لاغري موضعي ران ها

با مراجعه به متخصص لاغري با ليزر ليپوليز و انجام آزمايشات لازم براي اندازه گيري چربي بدن شما به راحتي مي توانيد تعيين كنيد كه كدام نواحي بدن شما نياز به توجه بيشتري دارد. با اين روش شما هميشه مي توانيد در راستاي تناسب اندام خود بهترين راه ها را انتخاب كنيد . ورزش كنيد و اندام خود را خوش فرم كنيد يا با استفاده از ليزر ليپوليز لاغري موضعي انجام دهيد. در ادامه به تعريفي دقيق از ليزر ليپوليز اشاده مي كنيم .

ليزر ليپوليز چيست ؟

ليزر ليپوليز يكي از بهترين روشهاي لاغري موضعي است كه از نوع ليزرهاي بي خطر ليپوساكشن مي باشد كه شما مي توانيد با استفاده از اين عمل به سرعت به تناسب اندام مد نظر خود برسيد . ظاهري زيبا و خوش فرم داشته باشيد . ليزر ليپوليز با استفاده از يك ليزر با شدت پايين ( ليزر سرد) چربي هاي اضافي مناطق بدن شما را كاهش مي دهد . لاغري موضعي با ليزر ليپوليز جزء عمل هاي زيبايي محسوب مي شود .

مزاياي لاغري موضعي با ليزر ليپوليز

  • روشي غير تهاجمي است چرا كه از هيچ نوع سوزن و تزريقاتي استفاده نمي شود.
  • از روشهاي سريع در لاغري مي باشد .
  • از ديگر مزيت هاي ليزر ليپوليز اين است كه بدون جراحي به لاغري مد نظر خود مي رسيد
  • همچنين روشي بدون درد است و نيازي به بستري شدن ندارد.
  • نياز به گرسنگي و رژيم عذايي شديد نداريد
  • روشي كاملا ايمن است

ليزر ليپوليز ظاهري زيبا به شكم شما مي بخشد و چربي هاي اضافي دور كمر و اطراف آن را از بين مي برد . بيشترين درخواست براي ليزر ليپوليز ناحيه شكم است . بايد توجه داشته باشيد كه لاغري با ليزر ليپوليز موجب از دست دادن وزن زياد نمي شود ولي ظاهري بدن را ببهبود مي بخشد بدين صورت كه با اين روش سايز كمر و لگن كاهش مي يابد.

***توجه

ليزر ليپوليز يكي از روشهاي درمان سلوليت نيز است .

نواحي بدن كه مي توانند تحت ليزر ليپوليز قرار بگيرند

شكم و اطراف آن , چانه , سينه مردان , گردن , كمر , غبغب , ران ها , لگن , صورت و گونه , باسن , زانو , چربي هاي اضافي ناشي از زايمان , بازوها

مدت زمان درمان لاغري موضعي با ليزر ليپوليز

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم لاغري با استفاده از ليزر ليپوليز روشي سريع مي باشد و براي اين عمل يك جلسه درماني نياز است كه حداكثر ۶۰ دقيقه طول خواهد كشيد.

ليزر ليپوليزر براي لاغري موضعي ايمن است ؟

روش لاغري موضعي با ليزر ليپوليز روش ليزر درماني است كه با ليزر سرد موجب كاهش چربي هاي موضعي بدن مي شود لذا كاملا ايمن است و هيچ دردي ندارد . ليزر ليپوليزر روشي غير جراحي است . لذا همانند ليزرهاي جراحي نيست كه بافت را گرم مي كند و موجب متلاشي شدن آن مي شود.

دستگاه هايي كه ليزر كم انرژي ( سرد ) توليد مي كنند همانند ليزر ليپوليز ( تنها ۶۵۰ نانومتر طول موج دارد ) آسيبي به بافت بدن وارد نمي كند. و تنها موجب تحريك سلول ها مي شود . ليزر ليپوليز روشي بسيار كم خطر است .

 

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۰:۰۷ توسط:بهزاد موضوع:

تزريق چربي

تزريق چربي , هزينه تزريق چربي , قيمت تزريق چربي , مزايا و عوارض تزريق چربي , تزريق چربي صورت و بدن , بهترين مركز تزريق چربي در تهران , متخصص تزريق چربي : با بالا رفتن سن به مرور زمان بافت پوست از بين مي رود و نواحي مثل گونه ها ، چانه و ساير بخش هاي صورت دچار شلي و فرو رفتگي مي شود ، اين علائم گريز ناپذير است و براي همه اتفاق مي افتد ، ولي نيازي نيست كه نگران باشيد ، امروزه روش هاي مختلفي براي جوانسازي پوست وجود دارد ، از جمله اين روش ها مي توان به ليزر ، تزريق ژل ، تزريق بوتاكس و تزريق چرجي اشاره كرد . و به عنوان يكي از امن ترين ، ماندگارترين و طبيعي ترين درمان ها در بازيابي حجم از دست رفته ي بدن ، ناشي از پيري مي باشد و پزشك مي تواند با تزريق چربي تورفتگي بخشي از صورت و بدن شما را كه دچار پيري شده است ، را درمان كند .

عمل جديد زيبايي | تزريق چربي

تزريق چربي عمل جديد زيبائي است كه در سال هاي اخير به عنوان استاندارد به يكي از ابزارهاي موفق جراحي پلاستيك تبديل شده است ، و بخاطر اينكه تاثير گذاري خيلي خوبي در جوانسازي پوست و برجسته كردن لب ها ، گونه ها ، چانه و باسن و سينه ها داشته ، طرفدار زيادي پيدا كرده است . اين روش يك روش طبيعي است و در آن ابتدا چربي هاي اضافه از بخش هاي ديگر بدن بيرون كشيده مي شود و سپس اين چربي ها غني سازي شده و سپس به وسيله ي سوزن هاي بسيار ريز به نقاط مد نظر تزريق مي شوند . اين كار بايد به دقت انجام شود . و گاهي براي رسيدن به نتيجه مطلوب و رضايت بخش شايد لازم باشد شما چندين بار اقدام به تزريق چربي كنيد .

 

تزريق چربي

تزريق چربي در صورت

 

توصيه ما به شما اين است كه براي انجام عمل تزريق چربي از يك پزشك حاذق و باتجربه بهره بگيريد و براي اين كار بهتر است ، به كلينيك هاي زيبائي معتبر مراجعه كنيد . و شما مي توانيد انتظارات خود را به وضوح تعيين كنيد .متخصصين كلينيك هاي پوست و مو ابتدا وضعيت و سابقه ي پزشكي شما را به دقت بررسي مي كنند و بعد به شما مي گويند كه شرايط لازم را داريد با نه ، و آيا اين روش مناسب شما مي باشد و كاملا براي شما امن است يا خير .

عمل تزريق چربي يك روش سرپائي بوده و نيازي به بستري نيست .زمان ريكاوري هم خيلي كوتاه است ونتايج حاصل از زيبائي صورت و جوانسازي بسيار رضايت بخش است .

تزريق چربي چيست؟

يكي از روش هاي جوانسازي پوست ، تزريق چربي است . تزريق چربي يك روش غيرتهاجمي و ايمن است كه نتايج آن كاملا طبيعي بوده و ماندگاري آن هم بيشتر است.

در فرآيند تزريق چربي چربي هاي تجمع يافته در نواحي ناخاسته ي بدن از بدن خارج شده و اين چربي ها به نقاط ديگري كه نياز به برجستگي و حجم دارند ، منتقل و تزريق مي شود . يا اين روش مي توان حجم قسمت هايي از بدن كه با بالا رفتن سن، استرس يا عوامل ديگر از بين رفته و گود شده اند را حجيم كرد و به حالت عادي برگرداند . در واقع روش برداشت چربي شبيه به يك ليپوساكشن كوچك است. و مي‌توان چندين ناحيه را به منظور برداشت چربي انتخاب كرد ، با اين تفاوت كه در چربي ها در تزريق چربي، برداشت چربي با استفاده از يك ابزار كوچك و نازك و به صورت دستي با سرنگ هاي مخصوص انجام مي شود ولي در ليپوساكشن از يك وسيله ي ساكشن مكانيكي استفاده مي شود .

روش تزريق چربي بيشتر به دليل اينكه از چربي هاي بدن خود فرد استفاده مي شود و هيچ گونه مواد شيميايي و پروتز ندارد ، محبوبيت بيشتري دارد ، چرا كه در اين روش پس زده شدن ماده پروتز ، ماده تزريق شده يا بروز واكنش آلرژيك وجود نخواهد داشت .

چه افرادي براي تزريق چربي مناسب هستند؟

شما درصورتي كانديداي مناسبي براي تزريق چربي هستنيد ، كه از سلامت عمومي كاملي برخوردار باشيد و از انجام عمل انتظارات معقولي داشته باشيد و همچنين از تمامي عوارض و خطرات بايد آگاهي كامل داشته باشيد . افرادي كه بيماري ها و مشكلات زير را دارند ، كانديد مناسبي براي تزريق چربي نيستند و عملا تزريق چربي به اين افراد توصيه نمي شود :

  • افرادي كه فشار خون بالايي دارند .
  • افرادي كه ديابت و قند خون دارند .
  • افرادي كه دچار مشكلات خونريزي هستند .
  • افرادي كه افسردگي شديدي دارند .
  • افرادي كه دچار بيماري قلبي هستند .

چه نواحي از بدن مي توانند براي تزريق چربي مناسب باشند ؟

با تزريق چربي مي توان حجم هاي از دست رفته ي قسمت هاي مختلف بدن را جبران كرد و برجستگي و حجم لازم به اين نواحي را داد و همچنين تا حدودي مي توان به چهره فرم داد . تزريق چربي براي اهداف زير كاربرد دارد :

  • بزرگ و برجسته كردن لب‌ها
  • بزرگ كردن سينه‌ها
  • بزرگ كردن باسن
  • جوانسازي پوست دست
  • رفع خط خنده و چروك‌هاي دور لب
  • پر كردن جاي جوش روي پوست و جاي ديگر زخم‌ها
  • برجسته كردن گونه
  • رفع گودي زير چشم
  • صاف كردن چروك‌هاي پيشاني و چروك دور چشم
  • برجسته كردن چانه
  • رفع چين و چروك صورت و گردن
  • رفع چين و چروك ناحيه زير چانه و فك
  • فرم دهي بهتر به خطوط فكي

نواحي تزريق چربي صورت

تزريق چربي صورت

نواحي تزريق چربي صورت

مزاياي تزريق چربي

  • تزريق چربي به عنوان يك عمل غير تهاجمي مي باشد كه نيازي به بيهوشي كامل ندارد و تنها كافي است تحت بيهوشي موضعي قرار بگيرد.
  • درماني ايمن و بدون خطر است .
  • اين عمل سرپائي است و نيازي به بستري شدن ندارد .
  • نتايج حاصل از تزريق چربي بسيار طبيعي است .
  • نتايج حاصل بعد از مدت كوتاهي قابل مشاهده است.
  • تزريق چربي هيچ گونه زخمي از خود به جاي نمي گذارد و درد بسيار كمي خواهد داشت .
  • مدت زمان لازم براي انجام آن كم است و شما نيازي به مرخصي هاي پي در پي و زياد نخواهيد داشت .
  • در اين روش به دليل استفاده از چربي بدن خود شخص امكان واكنش هاي آلرژيك وجود ندارد .
  • با استفاده از اين روش چربي هاي ناخاسته ي شما هم از بين مي رود و اين يك مزيت است .

معايب تزريق چربي

  • تزريق چربي نسبت به تزريق ژل نياز به زمان بيشتري براي آماده‌سازي و تزريق دارد.
  • بسته به ميزان ليپوساكشن مورد نياز، در اين روش ممكن است نياز به بيهوشي عمومي باشد و دوره‌ي بهبودي آن نسبت به تزريق ژل بيشتر باشد.
  • ماندگاري نتايج نسبت به ژل تا حدودي غير قابل پيش‌بيني است.
  • ممكن است براي دستيابي به نتايج مطلوب نياز به چند جلسه درمان باشد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۷:۳۱ توسط:بهزاد موضوع:

تزريق بوتاكس , هزينه تزريق بوتاكس

تزريق بوتاكس , هزينه تزريق بوتاكس , قيمت تزريق بوتاكس , مزاياي تزريق بوتاكس , بهترين مركز تزريق بوتاكس , عوارض و معايب تزريق بوتاكس , تزريق بوتاكس صورت : انسان ذاتا طرفدار زيبائي است ، ولي زيبائي ظاهري گاها به دليل عوامل محيطي و قرار گرفتن در معرض نورخورشيد دچار تغيير و تحولاتي مي شود .يكي از اين تغييرات ايجاد چين و چروك در صورت است .خطوط و چين هاي پيشاني به صورت افقي در همه جاي پيشاني ظاهر مي شوند ، اين خطوط و چين ها در برخي بخش ها زيادتر و عميق تر هم هستند ، با بالا رفتن سن پيشاني دچار افتادگي مي شود و عضلات هم سعي مي كنند با ليفت اين پيشاني را جبران كنند ، ولي با اين كار موجب انقباض عضله و در نهايت ايجاد چين و چروك مي شود .

بوتاكس


ظاهر شدن خطوط ريز و درشت يا به عبارتي چين و چروك صورت نشان از بالا رفتن سن دارد ، از طرفي احساس پيري كردن باعث تضعيف روحيه و كاهش اعتماد به نفس مي شود ، از اين رو امروزه افراد خواهان جبران اين تغيير و تحولات پوست و جوانسازي و زيباسازي پوست خود هستند ، كه براي اين كار روش هاي مختلفي وجود دارد و يكي از اين روش ها تزريق بوتاكس مي باشد . آيا شما هم جز افرادي هستيد كه از چين و چروك صورت خود يا از خطوط ايجاد شده در صورتتان ناراضي هستيد و دوست داريد از شر آنها خلاص شويد ؟ ما به شما توصيه مي كنيم كه از روش تزريق بوتاكس استفاده كنيد و در نتيجه ظاهري زيباتر و جذاب تر داشته باشيد.

تزريق بوتاكس , هزينه , عوارض و اثرات

امروزه يكي از روش هاي مورد استفاده براي برطرف كردن خطوط دايناميك يا خطوطي كه با حركت همراهند تزريق بوتاكس است ،كه روي عضلات لايه هاي زيرين كه شل شده اند و سبب ايجاد چين و چروك مي شوند كار مي كند. بوتاكس يا همان سم بوتالينيوم يك روش درماني غير تهاجمي براي جوان سازي پوست مي باشد . و بسيار سريع اتفاق مي افتد و هيچ نيازي به بستري شدن ندارد و دوران نقاهت و بهبودي آن كوتاه مدت است . افرادي كه مي خواهند به صورت موقتي از شر چين و چروك هاي پوست خلاص شوند مي توانند از اين روش استفاده كنند .

اكثر بيماران از تزريق بوتاكس رضايت كامل و بالايي دارند چرا كه در قسمت يك سوم بالايي صورت نتايجي كه از بوتاكس به دست مي آيد ، قابل پيش بيني است .

بوتاكس به چه معناست ؟

در واقع بوتاكس همان سم بوتالينيوم است ، اين سم حاصل باكتري خاصي به نام كلستريديوم بوتولينوم است كه باعث ايجاد مسموميت غذايي بوتوليسم مي شود . اين سم يكي از قوي ترين و خطرناك ترين سمومي است كه توسط بشر شناخته شده است .اين سم تمام ماهيچه هاي ارادي و غيرارادي را مي تواند فلج كند ، امروزه از خاصيت اين سم براي درمان بيش از ۵۰ نوع بيماري استفاده مي شود . همچنين تزريق آن در زيباسازي پوست كاربرد گسترده اي دارد .

در واقع بوتاكس يا همان تزريق سم بوتالينيوم با سه هدف انجام مي شود : بالا بردن زيبائي و جوانسازي پوست ، كم كردن تعريق مفرط زير بغل ، كنترل نمودن اسپاسم هاي عضلاني .بوتاكس زيبائي با دوزهاي پايين در عضلاتي خاص و توسط پزشك متخصص و مجاز تزريق مي شود ، و موجب مي شود ، سيگنال هاي عصبي و شيميايي به بافت هاي عضله ها ارسال نشوند و در نتيجه با كم شدن فعاليت عضلاتي كه سبب ايجاد خط اخم مي شوند مانع از ايجاد چين و چروك مي شود ، در واقع اگر انقباضي در عضلات زيرين رخ ندهد ، چين و چروك هم ايجاد نخواهد شد .

تزريق بوتاكس

در اينجا نبايد از اين نكته غافل شد كه بوتاكس براي چين و چروكي هاي كه به علت انقباض عضلاني رخ داده اند ، موثر مي باشد اما اين روش نمي تواند براي چين و چروك هاي رخ داده از افزايش بيش از حد سن يا افتادگي پوست و كاهش حجم پوست موثر باشد.

نتيجه نهايي حاصل از بوتاكس به شدت به مهارت تزريق كننده بستگي دارد ، پيشنهاد ما به شما اين است كه براي اين كار از پزشكان با تجربه و متخصص بهره بگيريد تا درماني بدون خطر و ايمن ، با كمترين اختلال را داشته باشيد .

انواع مارك هاي بوتاكس رايج

زئومين

زئومين

ئومين براي درمان لفارواسپاسم ( پلك زدن بي اختيار ) و خط هاي اخم متوسط تا شديد قابل استفاده است و مورد تائيد قرار گرفته است . فرمول جديدي از بوتولينوم تيپ A زئومين است.

ديسپورت

ديسپورت

ديسپورت يك نورتوكسن ( سم عصبي ) است كه به وسيله مولكول هاي پروتئين احاطه شده . به كمك اين سم عصبي از ارسال سيگنال هاي مغز به عظلات خاص جلوگيري مي شود.

نرونوكس

نرونوكس

نرونوكس به تازگي توليد شده است كه نوعي سم بوتولينوم است . با ترزيق اندازه ( دوز ) درماني نرونوكس در داخل عظلات باعث م يشود كه ارتباط عصبي – شيميايي عضله قطع شود.

مسپورت

بوتاكس مسپورت

يكي از برندهاي بوتاكس كه در داخل ايران توليد مي شود مسپورت نام دارد . اين محصول از نظر اقتصادي به صرفه بوده و هزينه كمي دارد در حالي كه براي از بين بردن چين و چروك صورت بسيار تاثير گذار است .

كانيتوكس

كانيتوكس

كانيتوكس از سم بوتولينوم حاصل شده و بيشتر راي درمان انواع چين و چروك صورت از جمله خطوط لبخند , چين و چروك پيشاني و خطوط پا كلاغي و خطوط اخم مورد استفاده قرار مي گيرد

درماتوكس

درماتوكس

درماتوكس فرمولي براي سلامتي پوست است كه كاربرد زيادي براي درمان ليست طويلي از بيماريها توليد شده است . مطابق ادعاي توليد كنندگان , اين محصول براي هر قسمت از بدن داراي منافعي است

 

چرا از بوتاكس استفاده مي‌شود؟

حركت عضلات صورت امري عادي است ، حركت عضلات صورت به شكل چين و چروك ظاهر مي شود ، براي جلوگيري از حركت اين عضلات كه باعث ايجاد چين و چروك مي شود از بوتاكس استفاده مي شود . خط اخم يكي از شايع ترين خطوطي است كه در اكثر افراد ايجاد مي شود ، در واقع اين خط با حركات معمول ابرو توسط شخص ايجاد مي شود ، كه با تزريق بوتاكس به ماهيچه هايي كه ابروها را بالا مي برند مي توان از اين كار جلوگيري كرد و با حركات معمول ابرو توسط شخص حالت طبيعي چهره حفظ مي شود .

انجام تزريق بوتاكس براي چه كساني خوب است؟

افرادي كه در صورت خود داراي چين و چروك هستند و يا خطوطي در چهره دارند و مي خواهند آنها را كم كنند مي توانند از اين روش استفاده نمايند. افراد ژير نبايد از تزريق بوتاكس را انجام دهند :

تزريق بوتاكس

تزريق بوتاكس

  • زنان باردار و شيرده
  • افرادي كه عفونت پوستي دارند .
  • افرادي كه به بوتاكس آلرژي و حساسيت دارند .
  • افرادي كه دچار بيماري هستند ، كه ماهيچه ها و اعصابشان را تحت تاثير قرار مي دهد .

چه قسمت هاي از بدن مي توانند با تزريق بوتاكس درمان گردند؟

  • برطرف كردن خط هاي پيشاني ، خط ابرو ، چين و چروك هاي عمودي پيشاني
  • برطرف كردن چين و چروك هاي دور چشم و خط هاي زير چشم
  • برطرف كردن چين و چروك هاي اطراف بيني
  • برطرف كردن عدم تقارن پلك‌ها يا ابروها
  • برطرف كردن چين و چروك هاي دور لب
  • ليفت ابرو و فرورفتگي چانه
  • رفع افتادگي پلك
  • برطرف كردن خط لب ، خط فك
  • اصلاح سوراخ هاي بيني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۵:۱۶ توسط:بهزاد موضوع:

درماپن

درماپن | قيمت و هزينه درماپن براي پاكسازي و لايه برداري پوست , دستگاه درماپن

درماپن | لايه برداري پوست با درماپن , پاكسازي پوست با استفاده از درماپن  , دستگاه درماپن ,  هزينه درماپن , قيمت درماپن  ,  خريد و فروش و قيمت دستگاه درماپن: روش درماپن، يكي از روش‏هاي جديد لايه برداري و پاكسازي پوست است كه در دوره كنوني براي درمان عارضه‏هاي پوستي گوناگون از جمله لكه‏ها، جاي زخم، اسكارها و … استفاده مي‏شود. اكثر مردم اين روش را با روش ميكرونيدلينگ ، اشتباه مي‏گيرند و دليل آن، پايه و اساس يكسان هر دو روش است. در هر دو روش درماني، پايه و اساس كار، ايجاد سوراخ‏هاي كوچك (غير قابل رويت) در سطح پوست است. در روش درماپن، اين سوراخ‏ها بصورت عمودي و در روش ميكرونيدلينگ، سوراخ‏ها بصورت افقي ايجاد مي‏شود.

درماپن


كاربردهاي روش درماپن در زيباسازي پوست

در اين دوره با پيشرفت تكنولوژي و علم در زمينه پزشكي ، راه‏هاي بسياري براي زيباسازي پوست مورد استفاده قرار مي‏گيرد. همه اين روش‎‏ها در كنار فوايدي كه دارند، عوارضي نيز دارند كه همين دليل موجب مي‏شود هر شخص براي زيباسازي و ترميم پوست خود، به سراغ روشي رود كه فوايد آن بيش از عوارضش باشد. در كنار روش‏هاي گوناگوني كه براي ترميم و جوانسازي پوست وجود دارد، روش درماپن، نيز به عنوان يكي از روش‏هاي جديد و قدرتمند، براي اقدامات زيبايي و لايه برداري روي پوست استفاده مي‏شود.

درماپن چيست؟

افراد معمولا دو روش درماپن و ميكرونيدلينگ را با هم اشتباه مي‏گيرند زيرا اين دو روش بسيار به يكديگر شباهت دارند اما نه آنقدر كه با هم اشتباه گرفته شوند! در روش درماپن، قلمي كه در دستگاه وجود دارد، داراي سوزن‏هايي است كه بصورت عمودي روي سطح پوست حركت كرده و باعث بوجود آمدن سوراخ‏هاي بسيار ريز، روي پوست مي‏شود. در اين هنگام است كه پوست براي ترميم اين سوراخ‏هاي ريز، اقدام به توليد كلاژن بيشتر مي‏كند كه در نتيجه آن پوست، زيبايي و طراوت خود را بدست مي‏ آورد.

هزينه درماپن

كاربردهاي روش درماپن

درمان جاي جوش

در اين روش، با تحريك پوست در نتيجه ايجاد سوراخ در پوست، كلاژن بسياري توليد شده كه باعث بسته شدن منافذ پوستي در محل جوش شده و در نهايت جاي جوش، عمق كمتري خواه داشت.

از بين بردن چروك‏هاي پوست

دليل بوجود آمدن چين و چروك در پوست، كمبود ترشح كلاژن است، پس با روش درماپن، مي‏توان با افزايش ترشح كلاژن در سطح پوست ، چروك ‏هاي پوست را حذف كرد.

درمان استرچ مارك (ترك‏هاي پوستي)

استرچ مارك ( ترك‏ هاي پوستي )، به ترك‏هاي براق موجود در پوست گفته مي‏شود. يكي از عارضه‏ هايي كه در سطح پوست، در زمان بلوغ و در خانم ها در زمان بارداري، بوجود مي‏آيد ترك ‏هاي پوستي است. اين ترك‏ها پس از، از بين رفتن عروق خوني، به رنگ پوست تغيير كرده و حالت براق پيدا مي‏كنند كه زيبايي پوست افراد را به خطر مي‏اندازد. درماپن يك روش مناسب، براي اين عارضه است.

درمان جاي زخم و سوختگي

با استفاده از روش درماپن، مي‏توان اسكارهاي ناشي از بخيه، سوختگي و زخم را به سادگي مداوا نمود.

مداواي لكه‏ هاي موجود در پوست صورت

ايجاد لكه در پوست صورت، دلايل گوناگوني دارد از جمله پيري، حاملگي ، ماه گرفتگي و … . با استفاده از اين روش مي‏ توان لكه‏ هاي در اثر عوارض طبيعي و لكه ‏هاي ارثي را درمان كرد.

درماپنفوايد روش درماني درماپن

  1. يكي از مهم‏ ترين فوايد اين روش، افزايش منافذ پوستي است. بسياري از بيماري‏هاي پوستي بدليل بسته شدن منافذ سطح پوست بوجود مي‏آيد زيرا پوست نمي‏تواند تنفس كند به همين دليل، در روش درماپن، تعداد منافذ پوستي افزايش مي‏ يابد.
  2. به دليل خطر كم و كم عوارض بودن اين روش براي ساير قسمت‏هاي بدن نيز قابل استفاده است.
  3. با ايجاد منافذ روي سطح پوست، سلول‏هاي پوستي تحريك شده و در نتيجه كلاژن بيشتري توليد شده كه منجر به نرمي پوست مي‏شود. همچنين اين روش سبب افزايش رطوبت سطح پوست مي‏شود.
  4. براي پوست‏هاي نازك، بهترين روش درماني، روش درماپن است.
  5. اين روش داراي عوارض ناچيز و همچنين بدون درد است.
  6. دوره‏ي درماني درماپن، يك دوره زماني بسيار كوتاه است.
  7. امكان تغيير رنگ سطح پوست در روش درماپن، بسيار كم است.
  8. بدليل كم خطر بودن اين روش، مي‏توان از آن براي درمان اطراف چشم استفاده كرد.
  9. يك روش مقرون به صرفه (نسبت به ساير روش‏هاي درماني) است.
  10. امكان تكرار چندين باره اين روش درماني، براي افزايش تاثير گذاري.

عوارض روش درماني درماپن براي پاكسازي و لايه برداري پوست

همانطور كه مي‏دانيد اين روش درماني همچون ساير روش‏هاي لايه برداري و پاكسازي پوست ، علاوه بر مزايا، داراي عوارضي نيز هست. شايد بتوان به تنها يك عارضه و آن هم التهاب و قرمزي رنگ پوست اشاره كرد كه پس از مدتي از بين مي‏رود.

برچسب ها: , , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۳:۰۷ توسط:بهزاد موضوع: