زولفينه | كاشت مو , ترميم مو زولفينه | كاشت مو , ترميم مو .

زولفينه | كاشت مو , ترميم مو

دوران نقاهت پس از كاشت مو

دوران نقاهت پس از كاشت مو

دوران نقاهت پس از كاشت مو : افراد زيادي هميشه قبل از اينكه كاشت مو را انجام بدهند از دوران نقاهت مي پرسند ، در ادامه اين پست سعي كرده ايم مطالب مفيدي در مورد اين موضوع به شما ارائه بدهيم با ما همراه باشيد .
افرادي كه براي كاشت مو به روش هاي هاي سنتي مانند FUT و FIT اقدام مي كنند دچار مشكلات بزرگي مي شوند كه مي توانيم به بيهوشي ها ، خونريزي ، بخيه و برداشت فلپ اشاره كرد البته مهم ترين موضوعي كه مطرح است دوران نقاهت بعد از كاشت است .

دوران نقاهت پس از كاشت مو

دوران نقاهت پس از كاشت مو

برخي از بيماران اينگونه مي گويند كه با استفاده از روش هاي سنتي به دليل معايب آن (جراحي ، خونريزي،بخيه و …) مجبور بوده اند دردهاي زيادي را تحمل كنند و مجبور بوده اند در خانه بشينند و از فعاليت هاي روزانه خود جا بمانند البته بعد از مدتي اين عوارض كمتر مي شده است . علاوه بر موارد فوق اين افراد مجبور بوده اند تورم صورت و زير چشم را تحمل كنند .

كاشت مو به روش SUT

اما روش كاشت مو به صورت SUT داراي هيچ كدام از اين عارضه ها نبوده و فرد مي تواند بعد از اينكه كاشت را انجام داد به فعاليت هاي روزانه خود ادامه بدهد و هيچ گونه خونريزي ، جراحي ، بي هوشي و … را نداشته باشد و البته دوران نقاهتي را سپري نخواهد كرد .
افرادي كه اين گونه كاشت را انجام ميدهند ديگر نبايد نگراني داشته باشند و بايد بدانند كه با پيشرفت علم و به وجود آمدن اين روش هاي جديد و نوين ، ديگر دوران نقاهتي در پيش نيست و شخص سريعا پس از اينكه كاشت را انجام داد مي تواند به فعاليت هاي خود ادامه داده و به سركار برود . روش هاي گذشته به دليل خونريزي و جراحي و … فرد نياز به استراحت داشت ولي اين روش هاي جديد اين معايب را نداشته است و مزايايي زيادي را براي عزيزان به همراه خواهد داشت .

با مشاورين و متخصصين كلنيك كاشت مو زلفينه تماس بگيريد و مشكل ريزش موهاي خود را با ما در ميان بگذاريد تا بهترين روش هاي كاشت مو را براي موهايتان استفاده كنيم .

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۹:۱۴ توسط:بهزاد موضوع:

كاشت مو در ايران FIT

كاشت مو در ايران FIT

كاشت مو در ايران FIT  , كاشت مو به روش fit در ايران : همه ي ما داشتن موهاي زيبا را دوست داريم و اگر دچار مشكلات مو مانند ريزش مو ، شوره سر ، طاسي و … شويم سريعا به دنبال راهكارهاي مي رويم تا بتوانيد سلامت موهايمان را بدست بياوريم . البته در اين ميان عده ي وجود داشته اند كه براي درمان دير اقدام مي كنند و همين موضوع سبب مي شود مشكلات جدي براي آنها پديد آيد . در ايران خوشبختانه كاشت مو اگر در مراكز معتبر و توسط متخصص انجام شود مي تواند نتايج رضايت بخشي را براي افراد به ارمغان بياورد . كلنيك كاشت مو زلفينه مجهز به تيم پزشكي متخصص در زمينه كاشت مو آماده ي ارائه خدمات به مراجعه كنندگان است .

كاشت مو در ايران FIT

كاشت مو در ايران FIT

كاشت مو به روش FIT

يكي از روش هاي كاشت مو كه پس از روش اف يو تي يا پس از برداشت فلپ به عرصه كاشت معرفي شد روش اف يو تي مي باشد . در اين روش سعي بر برنداشتن فلپ ها و كاهش خونريزي شده است كه بايد بدانيد كنترل نمودن اين خونريزي ها كاري دشواي است ولي ميزان خونريزي ها در روش fit به حداقل خود رسيده است .

علم پزشكي هر روز شاهد تغييرات گسترده و پيشرفت هاي زيادي است كه توانسته است موفق تر از گذشته باشد . البته توجه به اين موضوع به علل تقاضاهاي گسترده براي زيبايي بوده است و در كاشت مو در ايران نيز از روش هاي جديد و به روز استفاده شده است و روش هاي جديد جاي روش FIT را گرفته اند .

روش SUT

كاشت مو به روش SUT يكي از بهترين روش ها است كه در يك جلسه صورت مي گيرد و بدون جراحي ، درد و خونريزي خواهد بود و همچنين تراكم بسيار بالاي آن نيز از مزاياي مهم اين روش مي باشد. البته نداشتن كبودي ، دوران نقاهت و ورم نيز از مواردي است كه نبايد در اين روش از ياد ببريم .

جهت كسب اطلاعات بيشتر از نحوه ي كاشت مو به روش هاي مختلف در ايران با مشاوران كلينيك كاشت مو زلفينه در ارتباط باشيد . با متخصصين ما در كاشت مو زلفينه تماس بگيريد و مشكل ريزش مو خود را با ما در ميان بگذاريد .

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۵:۳۷ توسط:بهزاد موضوع:

انتخاب يك نرم كننده متناسب

انتخاب يك نرم كننده متناسب

انتخاب يك نرم كننده متناسب : همه ي ما مي دانيم كه براي هر كاري بايد قاعده و اصول خاصي را مد نظر بگيريم تا بتوانيم به نتيجه رضايت بخشي برسيم . در مورد موها نيز همين صورت است اگر موي هاي وزداري داريد بايد از يك نرم كننده مناسب استفاده نماييد در واقع اين نرم كننده بايد با حالت موي شما متناسب باشد .

رعايت نكات صحيح در مورد موها

هر نوعي موي كه داريد بايد با توجه به آن مراقبت هاي لازم را انجام بدهيد . اگر مي خواهيد موهايتان را به درستي نگهداري كنيد بايد نرم كننده و شامپوي را انتخاب نماييد كه براي موهاي شما توليد شده و با موهايتان سازگاري داشته است . اكثر اوقات استفاده از نرم كننده نامناسب و شامپو نشانه هاي واضحي داشته است .

انتخاب يك نرم كننده متناسب

انتخاب يك نرم كننده متناسب

انتخاب يك نرم كننده متناسب

با اين وجود افراد در خصوص انتخاب نرم كننده اشتباهات زيادي را مرتكب مي شوند كه اين اشتباهات را مي توان به آساني دسته بندي نمود :

بيشتر افراد از نرم كننده هاي استفاده مي كنند كه با توصيه پزشكشان يكي نيست و مغايرت داشته است . يك نرم كننده ي مناسب مي توان به درمان ريزش مو كمك كند . البته ما نمي گوييم كه براي هر چيز كوچكي بايد سريعا به پزشك مراجعه كرد بلكه نظرمان است است كه يك متخصص مي تواند انتخاب صحيح تري نسبت به شما در انتخاب نرم كننده مناسب موهايتان داشته باشد تا به ترميم موهايتان كمك كند . سعي كنيد حتما با پزشك مشورت نماييد .

از نرم كننده صاف كننده براي موهاي لخت استفاده مي كنيد يا از نرم كننده حجم دهنده براي موهاي موج: زماني كه شما از نرم كننده استفاده مي نمايد دو حالت داشته است يا اينكه موهاي شما را كم حجم تر نشان ميدهد يا حجيم تر . در صورتي كه موهايتان در وضعيت عادي حجم زيادي دارد به نرم كننده ي نياز داريد كه حجم موها را كمتر نمايد تا كنترل موهايتان را داشته باشيد . اگر موهايتان لخت و صاف است نرم كننده ي مناسب شماست كه حجم دهنده است . اما اگر نرم كننده هاي جز اين موارد استفاده مي نماييد موهاي شما پس از حمام چرب به نظر مي آيد و افتاده و شل خواهد بود .

افرادي كه موي خشك دارند ولي از شامپوهاي تقويتي استفاده مي نمايند: استفاده از روش هاي تقويتي نمي تواند راه حلي مناسبي براي درمان خشكي مو باشد. اگر موي شما خشك است بايد بدانيد رطوبت بيشتر نياز دارند و نه اينكه تقويتشان كنيد .

براي موهاي خشك بجاي استفاده از شامپوي پروتئينه بايد از نرم كننده رطوبت رسان استفاده نماييد . شما مي توانيد با اينكار قسمت هاي خشك شدن تار موهاي را زنده كنيد و البته هفته ي يك تا دو بار ضروري و لازم است .

توصيه هاي ضروري

  • شامپو را به ريشه موها بزنيد اما هيچ گاه نرم كننده را ريشه نزنيد و تنها به ساقه بزنيد .
  • اگر ريشه مو تخريب شده است اين امكان وجود دارد كه لازم به زدن نرم كننده به ريشه مو باشد .
  • بعد از اينكه نرم كننده زده ايد بايد از آب ولرم استفاده نماييد و براي شستن مو مي توانيد از آب سرد استفاده نماييد .

نرم كننده ها موجب ريزش مو نمي گردند

اكثر مردم فكر مي كنند كه استفاده از نرم كننده ها سبب مي شود كه دچار ريزش مو شوند ولي متخصصان همواره مي گويند كه هيچ توصيه ي عملي وجود ندارد كه اين موضوع را ثابت كند و فقط نرم كننده ها بر روي ساقه مو تاثير داشته اند و برروي پي اچ ساقه مو و تغيير انعطاف پذيري مو و همچنين شكل يك پوشش فيزيكي عمل مي نمايند .

برچسب ها: , , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۲:۴۹ توسط:بهزاد موضوع:

سركه عليه دشمنان مو

سركه عليه دشمنان مو

سركه عليه دشمنان مو : تقريبا همه با مشكل داشتن موخره در مو مواجه اند و براي از بين رفتن آن ها از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم كرد . موخره باعث مي شود كه رشد موها متوقف شود به همين دليل بايد هرچه زودتر آن را درمان كرد . در اينجا به ذكر چند مورد از روشهاي خانگي براي از بين بردن موخره مي پردازيم :

روش هاي مبارزه با موخره به وسيله سركه

ماسك روغن زيتون و سركه سيب

معمولا افرادي كه موهاي شكننده يا خشك داشته اند دچار موخوره مي شوند و در واقع اين مورد سبب مي شود كه سلامت موهايشان از بين برودز. يكي از ساده ترين روش هاي كه مي تواند به رفع موخوره كمك كند چيدن نوك موها است . البته مي توانيد براي خلاصي از موخوره از ماسك هاي طبيعي و خانگي هم استفاده كنيد كه كمك زيادي به شما خواهند كرد . براي تهيه يك ماسك ساده مي توانيد موارد زير را با يكديگر تركيب نماييد و سپس روي موهايتان بگذاريد بعد يك دستمال و حوله روي موهايتان بگذاريد و پس از بيست دقيقه موهايتان را بشويد .
– سه قاشق غذاخوري روغن زيتون
– دو قاشق غذا خوري سركه سيب
– دو قطره افشره خوراكي رزماري
– سه قاشق غذاخوري عسل

سركه عليه دشمنان مو

سركه عليه دشمنان مو

سركه سيب براي تقويت مو

مواد لازم: يك قاشق غذاخوري سركه سيب، يك قاشق غذاخوري روغن زيتون ، ، دو عدد تخم‌مرغ ، يك قاشق غذاخوري گليسيرين .
براي تقويت موهايتان مي توانيد ازاين ماسك استفاده نماييد. بدين صورت كه ابتدا تخم مرغ ها را بشكنيد و درون يك ظرف بگذاريد سپس روغن زيتون ، گليسيرين را به آن اضافه نماييد . اجازه دهيد ۵ دقيقه سپري شود و بعد سركه سيب را به مواد اضافه كنيد . بعد خوب بهم بزنيد حالا با شامپويتان موهايتان را بشويد و ماسك را روي موهايتان قرار دهيد. بعد از بيست تا سي دقيقه آن را بشويد .

راهي براي مبارزه با شوره سر

اگر مي خواهيد يك ضدشوره قوي داشته باشيد سركه سيب را فراموش نكنيد . بدين صورت كه دو فنجان آب ولرم را با ۲ قاشق غذاخوري سركه مخلوط كنيد و سپس روي موهايتان بريزيد و به آهستگي ماساژ دهيد تا محلول به خورد موهايتان برود . بايد اين محلول تا يك شب روي موهايتان باقي بماند و سپس صبح با شامپو موهايتان را بشويد . دقت كنيد انزيم ها و اسيدهاي كه در سركه سيب وجود داشته است سبب مي شود كه خارش ، ريزش ، شوره سر برطرف گردد. البته برخي مي گويند كه سركه سيب بوي بدي داشته ولي شما سشوار مي توانيد آن را برطرف نماييد .

به سايت كلنيك كاشت مو زلفينه مراجعه كنيد و از ديگر خدمات اين كلنيك بهره ببريد .

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۹:۳۴ توسط:بهزاد موضوع:

تقويت مو با عسل

تقويت مو با عسل

تقويت مو با عسل : گاهي ريزش مو بر اثر مصرف داروهاي بيماري هاي مانند فشار خون ، افسردگي ، اختلالات تيروئيدي و … حاصل مي شود . البته با اينكه نمي توان اين گونه ريزش مو ها را كنترل كرد ولي مي توان از روش هاي استفاده كرد كه اين ميزان ريزش را كاهش داد . يكي از مواردي كه بسيار در پيشگيري از مو موثر است عسل است . همواره عسل خواص متعددي دارد كه براي بيماري هاي مختلف نيز توصيه مي شود .

تقويت مو با عسل و پيشگيري از ريزش مو

عسل از جمله مواردي است كه خاصيت ضدباكترياي داشته است كه سبب مي شود شوره سر و ريزش مو كم شود و به سالم ماندن پوست سر كمك مي كند .
علاوه بر آن ميزان قند عسل در آن بالا است و موجب مي شود آب حفظ گردد و رطوبت مو نيز محفوظ بماند و اين رطوبت موجب نرم ماندن پوست دور ناخن مي گردد .

تقويت مو با عسل

تقويت مو با عسل

خواص عسل

همانطور كه بيان كرده ايم عسل خواص متعددي داشته است ولي دو مورد از مهم ترين خواص عسل در مورد مو عبارت اند از :

۱ – در صورتي كه موهاي شما بيش از اندازه در مقابل خورشيد باشد خشك و كدر مي شود و شما مي توانيد عسل را با آب ولرم مخلوط كرده و آن را به موهايتان بماليد تا كدري موهايتان از بين برود. ( يك قاشق عسل و ۲ پيمانه آب ) .

۲ – يك نرم كننده فوق العاده است . مي توانيد پيش از رفتن به حمام ، عسل را با روغن زيتون تركيب كنيد و ۳۰ دقيقه پيش از حمام به موهايتان بماليد . مقدار روغن را با توجه به چرب بودن مو يا خشك بودن آن تعيين كنيد.

در زمان استفاده از عسل براي تقويت مو چه نكات مراقبتي را بايد رعايت كنيم

همه ي ما مي دانيم كه بعد از استفاده از عسل ممكن است با چسبندگي مو روبرو شويم پس لازم است نكاتي را رعايت كنيم تا عوارض جانبي برايمان به همراه نداشته باشد :

  • مقدار استفاده شده از عسل بايد كم باشد
  • هيچ گاه عسل را گرم نكنيد
  • اگر مي خواهيد موهايتان نرم شود بايد عسل را با روغن مخلوط نماييد

روش هاي ساده براي مراقبت از موها | درمان ريزش مو

۱ – يكي از ساده ترين روش ها اين است كه مواد زير را با يكديگر مخلوط كنيد و سپس روي پوست سر بگذاريد و ماساژ دهيد و يك دقيقه بعد آن را بشويد. اگر ميخواهيد به نتيجه ي خوبي برسيد بايد حداقل هفته ي يكبار آن را تكرار نماييد.

  • يك قاشق غذاخوري عسل
  • روغن زيتون
  • يك قاشق مرباخوري پودر دارچين

۲ –  اگر مي خواهيد موهايتان براق و نرم باشد مي توانيد مقداري عسل را با روغن زيتون به يك شامپوي ملايم اضافه نماييد و سپس استفاده كنيد .
۳ – مخلوط آب پياز ( يك چهارم پيمانه) و عسل ( يك قاشق غذاخوري) را تركيب كنيد و سپس روي پوستتان بماليد و روز بعد آن را بشويد .
۴ – مخلوط زرده تخم مرغ يا مقدار خيلي كم عسل ( به اندازه يك قاشق غذاخوري) را روي پوست سر خود بماليد و بعد از چند دقيقه آن را بشوييد .

براي مراقبت از مو مي توانيد از روش هاي ديگري نيز استفاده كنيد كه ميتواند علاوه بر عسل نتيجه بهترين به شما بدهد.مثلا از رژيم غذايي سالم مانند سبزيجات ها ، ميوه هاي تازه ، غلات سبوس دار ، سويا ، جوانه ، ماهي و … استفاده كنيد كه علاوه بر بدست آوردن سلامت بدن مي توانيد به سلامت پوست و مويتان نيز كمك كنيد .

رفع شوره سر

اگر مي خواهيد شوره سر و چربي مو را از بين ببريد مي توانيد پيش از اينكه به حمام برويد از آب ليمو استفاده كنيد . بدين صورت كه آب ليمو را به سرتان بماليد . علاوه بر رفع شوره سر مي توانيد به بهبود گردش خون نيز كمك كنيد.

فراموش نكنيد كه مصرف زياد آب مي تواند از ريزش مو جلوگيري كنيد يا اينكه در هر هفته يكبار از يك ليوان كوچك آب اسفناج استفاده نماييد .

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۵:۴۳ توسط:بهزاد موضوع:

كاشت موي غير قابل رشد و قابل رشد

كاشت موي غير قابل رشد و قابل رشد

كاشت موي غير قابل رشد و قابل رشد : امروزه افراد بسياري هستند كه براي كاشت مو اقدام مي كنند چون همگي مي دانند مو در زيبايي تاثير جدي دارد و متاسفانه با پايين آمدن سن طاسي سر كه پيش تر ۳۱ سال و هم اكنون۲۴ است، مورد توجه قرار گرفته است.ريزش مو ممكن است به دلايل مختلفي براي شما اتفاق بيوفتد.

كاشت موي قابل رشد

افراد پس از اينكه دچار ريزش مو مي شوند به فكر درمان مي افتد و دوست دارند زيبايي خود را بدست بياورند و برخي به سراغ داروها و مواد شيميايي مي روند بدون اينكه بدانند اين مواد نمي توانند تاثيري بر روي ريشه مو داشته باشند و تنها بر روي ساقه مو تاثير مي گذارند و البته ممكن است عوارض جدي به همراه داشته باشد. امروزه متاسفانه محصولاتي با تبليغات زيادي صورت مي گيرد كه مدعي هستند مي توانند براي درمان و جلوگيري ريزش مو از آنها استفاده شوند ولي بايد بدانيد آنها تنها به منظور شست و شوي مو و پاك كننده هستند و نمي تواند تاثير جدي روي ريزش موي شما داشته باشند.

يكي از بهترين روش هاي كه شما مي توانيد براي جبران موهاي از دست رفته از آن استفاده نماييد كاشت مو است.كاشت مو به دو صورت قابل رشد و غير قابل رشد انجام مي شود كه هر كدام از آنها داراي قواعد و اصول خاصي هستند:

اگر كاشت مو قابل رشد باشد روش SUT است:

اين روش به صورت مادام العمر است و مو كاملا زنده مي شود و قابل رشد است. در روش SUT در يك جلسه بدون اينكه جراحي ، خونريزي صورت بگيرد تا ۱۴۰۰۰تار مو كاشته مي شود . لازم است بدانيد متقاضي در اين روش بيهوش نمي شود و كاملا مراحل كاشت با دستگاه اتوماتيك مي باشد.

اگر كاشت مو غير قابل رشد باش روش hrt است:

اگر موي كه كاشته مي شود غير قابل رشد باشد يا همان ترميم مو ، روش hrt است.اين روش هيچ محدوديتي ندارد و همين موضوع سبب شده تا طرفداران بسياري بدست بياورد. در اين روش هيچ نيازي به بانك موي فرد نمي باشد و تنها در يك جلسه صورت مي گيرد. فرد مي تواند در اين روش قدموي خود را به دلخواه انتخاب كند.

خوشبختانه اين روش در بسياري از مراكز معتبر كاشت انجام مي شود. در ترميم مو خط فرق و خط رويش كاملا طبيعي بوده است. روش ترميم به اين صورت است يك لايه شبيه سازي شده از پوست سر انسان تهيه مي شود و سپس موها بر روي آن سوار مي شوند . جالب است بدانيد اين روش قابل تشخيص از سوي افراد نيست و كسي متوجه ترميم شما نخواهد شد . خانم هاي عزيز مي توانند از اين روش استفاده كنند و همچنين بيماران قلبي ، شيمي درماني ، پسوريازيس ، بيماران اكتيوز ، فشار خون و … مي توانند از hrt استفاده نمايند.

نكته مهم ) با اينكه كاشت مو به عنوان يكي از روش هاي موثر و تاثير گذار است ولي بايد بدانيد انجام آن بايد در مراكز معتبر صورت بگيرد و متخصص اينكار را انجام بدهد و فريب تبليغات ارزان قيمت را نخوريد.

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۲:۳۵ توسط:بهزاد موضوع:

چه زماني نبايد موهايمان را رنگ كنيم ؟

چه زماني نبايد موهايمان را رنگ كنيم ؟

چه زماني نبايد موهايمان را رنگ كنيم ؟ گاهي ريزش هاي موي رخ ميدهد كه موقتي هستند مثلا ريزش مو در زمان بيماري كه به دليل كاركرد سيستم ايمني بدن است و براي اينكه با ويروس ها و ميكروب ها مقابله كند ، انرژي و مواد غذايي را به اعضاي درگير بيماري و گلبول هاي سفيد منتقل مي كند و زماني كه اين مواد مغذي در موها كم شود نوعي ريزش را به وجود مي آورد.

چه زماني نبايد موهايمان را رنگ كنيم ؟

زماني كه درجه حرارت بدن بالا باشد مي تواند براي زمان كوتاهي ، اثرات مخربي را بر روي موها پديد بياورد و در نهايت سبب شود ريشه مو سست گردد.
پزشكان و متخصصان همواره به خانم هاي عزيز توصيه مي كنند كه اگر قصد دارند در موهايشان تغييراتي مثل رنگ كردن مو ، حالت دادن مو و … را ايجاد كنند بايد حتما پس از برطرف شدن ريزش موقتي موهايشان باشد تا ريشه موهايشان قدرت و استحكام خود را بدست بياورد.

چه زماني نبايد موهايمان را رنگ كنيم ؟

چه زماني نبايد موهايمان را رنگ كنيم ؟

نكته مهم )

چه زماني نبايد موهايمان را رنگ كنيم ؟ يكي از نكات مهمي كه بسياري از افراد آن را ناديده مي گيرند شانه كردن مو در زمان تب است.اگر تب داريد هيچگاه موهايتان را شانه نكنيد زيرا سبب مي شود فشار زيادي به ريشه موهاي وارد شود كه سست شده اند. زماني كه شخص تب دارد يا بيمار است به علت تعريق زياد، موها زيادتر چرب مي شوند و همين موضوع مي تواند سبب ريزش مي گردد. توصيه مي شود در زمان بيماري موهاي خود را تميز و مرتب نگه داريد.

آيا رنگ كردن زياد مو با سرطان مرتبط است؟

در پاسخ به سوال چه زماني نبايد موهايمان را رنگ كنيم ؟ جالب است بدانيد تحقيقات زيادي صورت گرفته است كه نشان مي دهد افرادي كه در سال بيشتر از ۹ بار موهايشان را رنگ مي كنند به نسبت افراد ديگر بيشتر در خطر مبتلا شدن به سرطان خون از نوع لنفوم هستند. اين نوع سرطان در سيستم لنفاوي بدن اتفاق مي افتد.اين سيستم شبكه ي از رگ ها بوده كه قسمتي از سيستم دفاعي بدن را تشكيل ميدهد و سبب جابه جايي سلول هاي ضدعفونت به نام لنفوسيت مي شود و اقدام به تخليه سلول هاي مرده از بافت مي نمايد.
اگر ميزان رنگ كردن مو زياد شود اين امكان نيز وجود دارد كه فرد به سرطان مثانه مبتلا گردد.

خانم هاي باردار موهايتان را رنگ نكنيد

هميشه به خانم هاي باردار توصيه شده كه موهاي خود را در زمان بارداري رنگ نكنند.با اينكه هنوز هم نمي توان به صورت صددرصد عنوان كرد كه رنگ مو بر روي جنين تاثير گذار است ولي براي برقرار اطمينان بيشتر نبايد در اين دوران موها را رنگ نمود.

پوست كف سر مي تواند مقداري از موادشيميايي را در خود جذب كند و همين مواد ممكن است وارد جريان خود شوند و از آنجا كه شكل گيري جنين در سه ماهه اول بارداري است و وضعيت جنين در اين زمان بسيار حساس است، خانم هاي باردار نبايد از مواد شيميايي استفاده نمايند.
نكته مهم ) استفاده از رنگ هاي شيميايي ممكن است سبب سقط جنين شود.

رنگ مو چه عوارضي دارد؟

– ايجاد حساسيت هاي پوستي ، خارش ، شوره سر ، قرمزي پوست سر
– خشكي مو و زبرشدن ، شكنندگي مو در اثر از بين رفتن چربي مو
– آسيب رساندن به مو و ايجاد موخوره
– ايجاد آلرژي در افراد مانند خارش و قرمزي پوست سر و گاهي با ورم و سوزش همراه است
– در افرادي كه به مواد شيميايي حساسيت داشته اند سوختگي سر ايجادمي شود كه مي تواند براي هميشه براي شخص باقي بماند.

توصيه هاي جدي در رنگ مو

۱)زمان استفاده از رنگ مو حتما از دستكش استفاده نماييد تا آسيبي به پوست دستان شما وارد نشود.

۲)هيچ وقت بيشتر از زمان تعيين شده رنگ مو را بر روي موهايتان نگذاريد

۳)بعد از زمان مشخص ، حتما بصورت كامل پوست سرتان را خوب بشويد.

۴)به نوشته ها و دستورالعمل هاي كه بر روي جعبه رنگ ها نوشته شده است دقت كنيد

۵)هيچ گاه دو نوع رنگ را با يكديگر تركيب نكنيد زيرا ممكن است كه واكنش شيميايي جديد ي اتفاق بيوفتد و ماده خطرناك ايجاد شود

۶)پيش از اينكه رنگ موي را استفاده كنيد حتما مقدار كمي از آن را روي پوست دستتان امتحان كنيد تا اگر نسبت به آن حساسيتي داريد مطلع شويد .

۷) از رنگ هاي شيميايي براي مژه ها و ابروهايتان استفاده نكنيد

۸)تا جايي كه امكان دارد موهايتان را رنگ نكنيد البته كه اين موضوع تقريبا تغيير ممكن است چرا كه هر كسي براي زيباتر شدن  و همچنين ترميم موهاي خود از رنگ كردن استفاده مي كند. ولي اگر برايتان مقدور است به جاي اينكه از رنگ هاي شيميايي براي موهايتان استفاده كنيد، رنگ هاي گياهي و طبيعي را بكار بگيريد و حتما اصول و نكات لازم را رعايت فرماييد.

براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاوران و متخصصين ما در كلنيك كاشت مو زلفينه تماس بگيريد و با نحوه ي كاشت مو , كاشت ابرو , درمان ريزش مو و .. آشنا شويد .

برچسب ها: , , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۴:۳۷ توسط:بهزاد موضوع:

عمر ترميم مو

عمر ترميم مو

عمر ترميم مو : يكي از موضوعاتي كه در ترميم مو بسيار مهم است عمر يا دوام آن است كه بيشتر از ترميم مو ضروري است . در ترميم مو نيز مانند ديگر موارد داراي عمر مفيد است آن هم به دليل حساسيت و ظرافتي است كه در شكل گيري ترميم مو بكار گرفته شده است.

ترميم مو چيست

ترميم مو را مي توان اينگونه تعريف كرد:

جايگزين كردن موهاي جديد و همچنين ترميم كردن موهاي ضعيف كه به روش هاي مختلف صورت مي گيرد. لازم است بدانيد در ترميم مو از موهاي استفاده مي شود كه كاملا طبيعي مي باشند و شما قادر هستيد بعد از آن به فعاليت هايتان ادامه دهيد و هر حالتي را كه دوست داريد به موهايتان بدهيد .

عمر ترميم مو

عمر ترميم مو

مزيت هاي ترميم مو

البته ترميم مو مزيت هاي زيادي داشته است كه مي توان به مواردي چون استفاده از حمام ، سونا، جكوزي ، استخر و…. استفاده نماييد و همچنين قابليت استفاده از ژل ، تافت ، رنگ و … را داشته است. البته فراموش نكنيد كه موهاي كه در ترميم مو موهاي كه بكار رفته است در زير پوست قرار نمي گيرند و كاشته نمي گردد و تغذيه آنها از هيچ منبعي شكل نگرفته و ريشه نداشته اند به همين دليل آنها عمر مفيدي دارند كه در ايران در صورتي كه به صورت استاندارد روز دنيا باشد اين زمان مفيد بين دو تا سه سال است . البته نبايد فراموش كنيد كه مركز هاي كه مجوز ندارند نمي توانند قابل اعتماد باشند چون عمر مفيد موها به نحوه ي آموزش و رعايت نكات اصولي بستگي داشته است اما اگر شما در مركزي معتبر اينكار را انجام بدهيد كه تمامي نكات آموزشي را رعايت كرده باشد عمر مفيد مي تواند ۴ تا ۵ سال نيز باشد.

عمر ترميم مو به وسيله HRT

روش استاندارد ترميم مو در دنيا HRT است . ترميم مو مانند ديگر روش هاي زيبايي داراي روش هاي متفاوتي است كه روش HRT به عنوان اخرين و بروز ترين روش به شمار مي رود . در اين روش يك شبكه شبيه سازي روي پوست سر ساخته مي گردد كه فيكس آن نيز با روش بافت و كراتين بر روي سر صورت مي گيرد . همانطور كه در پاراگراف فوق بيان كرده ايم موهاي كه استفاده مي شود كاملا طبيعي است و قابليت هاي متنوعي مانند سشوار، تافت ، رنگ ، ژل و … را داشته است . تمامي مراحل در يك جلسه انجام مي شود و شما مي توانيد عمر مفيد آن را با ۲ تا ۳ سال تجربه كنيد البته عمر كامل ۴ تا ۵ سال است و قطعا شما اعتماد به نفس خودتان را بيشتر از گذشته بدست مي آوريد .

جهت كسب اطلاعات بيشتر از نحوه ي ترميم مو , عمر ترميم مو , درمان ريزش مو به كلنيك كاشت مو زلفينه مراجعه كرده يا با مشاوران اين مركز تماس بگيريد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۱:۳۰ توسط:بهزاد موضوع:

متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو , مركز و كلينيك پوست و مو , پزشك متخصص پوست و مو , دكتر بيماري هاي پوستي , متخصص بيماري هاي مو , فلوشيپ پوست و مو : اكثر بيماري هاي پوست و  مو واگيردار هستند . و با افزايش جمعيت شهرهاي بزرگي مثل تهران خطر ابتلا به اين نوع بيماري هاي واگير پوستي و مو بيشتر مي شود . با مراجعه به كلينيك پوست و مو زيبايي متوجه مي شويم كه خيلي از افراد از بيماري هاي پوست و مو رنج ميبرند به ويژه برخي از اين بيماري ها خيلي بيماري هاي خطرناكي هستند . لذا بايد مراقبت هاي مناسبي از خود در مقابل ابتلا به اين نوع بيماري ها انجام دهيم . در اين بخش سعي خواهيم كرد بهترين متخصصي پوست و مو زيبايي را معرفي كنيم .

كلينيك پوست و مو


كلينيك پوست و مو

همانطور كه مي دانيم اكثرا متخصص پوست و مو همشون براي خود كلينيك پوست و مو احداث كرده اند و در انجا فعاليت مي كنند . لذا آشنايي با برخي از كلينيك هاي پوست و مو در تهران و شهرستانها براي پيشگيري از بروز بيماري هاي پوستي و يا درمان بيماري مفيد خواهد بود در اين بخش از وب سايت سعي خواهيم كرد بهترين كلينيك پوست و مو در هر شهرستان و به ويژه تهران را معرفي كنيم .

معيار انتخاب كلينيك پوست و مو

پيشرفتي كه علم پزشكي در سال هاي اخير در زمينه پوست و مو داشته است در خيلي از رشته هاي ديگر نداشته . توجه به زيبايي و لطافت پوست و مو امروزه به مهمترين مسائل هر فردي تبديل شده است . از اين رو بيشتر افراد هميشه به دنبال بهترين كلينيك پوست و مو مي گردند . كه براي اين كار معيار هاي خود را دارند . در زير به برخي از معيار هاي كلي براي انتخاب بهترين كلينيك پوست و مو اشاره اي مي كنيم :

برخي از معيار هاي انتخاي بهترين كلينيك پوست و مو

  1. داشتن متخصصين پوست و مو حرفه اي و داراي فلوشيپ پزشكي از دانشگاه هاي معتبر جهان : پزشك متخصص و با تجربه مهمترين عامل در انتخاب كلينيك مي باشد . متخصص پوست و مو كه داراي برد پزشكي بالا باشد در تشخيص بيماري پوستي و مو سريعتر و دقيقتر خواهد بود.
  2. تجهيزات كلينيك پوست و مو : از ديگر مواردي كه در انتخاب كلينيك بايد دقت داشته باشيم استفاده از تجهيزاتي است گه در اختيار كلينيك قرار دارد . شايد يك كلينيك هميشه داراي بهترين متخصصين باشد ولي تجهيزات مناسبي براي درمان و رفع بيماري هاي پوستي و مو را نداشته باشد.
  3. كادر با اخلاق و تجربه بالا : استفاده از نيروي كار متخصص در كلينيك ميزان كيفيت كلينيك را بيان خواهد كرد . اخلاق خوب و رفتار مناسب كادر يك كلينيك مي تواند معيار خوبي براي انتخاب باشد.
  4. موقعيت كلينيك و دسترسي به محل : از ديگر مواردي كه در انتخاب مركز پوست و مو بايد دقت داشته باشيم آساني تردد و دسترسپذيري به موقعيت محل كلينيك است .
  5. داشتن فضاي مناسب و كافي محيط كلينيك : هميشه كلينيك هاي زيادي را ديده ايم علارغم اينكه داراي متخصصين خوب و با تجربه اي هستند ولي محيط كاري خيلي كوچكي دارند كه واقعا اذيت كننده است .

متخصص پوست و مو با برد پزشكي بالا

متخصص پوست و مو

 

تقريبا مي توان گفت اكثر متخصصين كه براي خود كلينيك پوست و مو احداث كرده اند داراي مدرك فلوشيپ پزشكي از دانشگاه هاي معتبر دنيا هستند . لذا بهترين راه براي شناسايي و شناخت پزشكان برتر پوست و مو مي توان بيوگرافي آنها را كه اكثرا داراي وب سايت هستند مطالعه كرد . همچنين ليزر لند افرادي را كه داراي تجربه و تخصص كافي باشند در اين موقعيت وب سايت معرفي خواهد كرد . اما با اين حال از كاربران عزيز درخواست داريم كه در انتخاب متخصص در ليزر لند دقت كافي داشته باشند چرا كه وب سايت ليزر لند فقط محيط مجازي براي معرفي و تبليغات مي باشد. و هيچ نوع خدمات درماني ارائه نمي دهد.

 

متخصص پوست و مو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۲:۱۳ توسط:بهزاد موضوع:

لاغري موضعي در غرب تهران

لاغري موضعي در غرب تهران , لاغري موضعي با ليزر در غرب و شمال تهران

لاغري موضعي در غرب تهران , لاغري موضعي با ليزر در غرب و شمال تهران , كلينيك لاغري در غرب تهران , متخصص لاغري موضعي با ليزر در شمال و غرب تهران : داشتن اندامي تراشيده و استاندارد آرزوي هر فردي است . از اين رو بيشتر افراد كه دوست دارند اندام خوشي داشته باشند به دنبال كلينيك زيبايي مي گردنده متخصصين حرفه اي و كار كشته اي دارد . تقريبا مي توان گفت براي لاغري با استفاده از درمان دو راه حل وجود دارد:

  1. لاغري با جراحي
  2. لاغري بدون جراحي

لاغري موضعي در غرب تهران

بحث ما در اينجا به غير از روش جراحي است در اصل روشهايي را دنبال مي كنيم كه به راحتي در كلينيك هاي زيبايي قابليت انجام را دارند . استفاده از ليزر درماني يكي از روشهاي متداول و محبوبي است كه امروزه براي لاغري موضعي از آن استفاده مي كنند . در اكثر كلينيك هاي لاغري موضعي در غرب تهران از دستگاه هاي چند منظور ليزر استفاده مي شود . از اين رو هميشه تعداد متقاشيان بالايي دارند. بدون درد بودن و مدت زمان سريع انجام عمل ليزر لاغري از مزيت هايي است كه باعث شده است تا اين روش براي لاغري موضعي مورد استفاده شود .

چرا لاغري موضعي در غرب و شمال تهران

همانطور كه مي دانيم بيشتر پزشكان متخصص زيبايي كه خيلي حرفه اي و كار كشده اند در شمال و غرب تهران كلينيك خود را احداث مي كنند . از اين رو هميشه بيشتر كلينيك هاي لاغري موضعي در غرب تهران واقع شده اند . هر چند كاري كه در اين كلينك ها انجام مي شود تفاوت چنداني با كلينيك هاي ساير مناطق ندارد .

نكته مهمي را هم كه بايد مد نظر داشته باشيم اين است كه در كلينيك هاي لاغري موضعي در غرب تهران و نيز شمال براي راحتي و رفاه متقاضيان لاغري , براي لاغري بانوان از كادر و نيروي خانم و براي آقايان نيز از نيروي آقا استفاده مي شود . تا متقاضي با آرامش خيال اقدام به انجام عمل لاغري موضعي كند.

لاغري موضعي با ليزر در غرب تهران

لاغري موضعي با ليزر در غرب تهران

با رشد و پيشرفت روز افزون علم پزشكي زيبايي و فن آوري پزشكي امروزه استفاده از ليزر درماني محبوبيت بالاي پيدا كرده است . چرا كه سرعت و دقت و نيز بدون درد بودن مزيت برتري اين روش است . همچنين نتايج شگفت انگيزي اين روش درماني است .  از اين رو لاغري موضعي با ليزر نيز محبوبيت بالايي به ويژه براي افرادي كه بيش از اندازه لاغر نيستند و دوست دارند اندام خوش فرمي داشته باشند , دارد . با لاغري موضعي توسط ليزر به اندام دلخواه و منظم خودتان مي توانيد دست پيدا كنيد . دقت بالاي ليزر در لاغري موجب شده است نتايج شگفت انگيز و معجزه واري را پديد آورد.

برچسب ها: , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۹:۱۵ توسط:بهزاد موضوع: